Timo Pärssinen lähtökuopissa Sveitsissä

  • 12 584
  • 23

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärssinen antoi kuluneella viikolla haastattelun ainakin maikkarin tekstarilla että on lähdössä nykyisestä seurastaan koska ei ole tyytyväinen rooliinsa. Olisiko paluuosoite SM-liiga ja IFK?? Tarvitaanko miestä, onko rahaa.. olisi aika kova vahvistus esim. kakkoseen laitaan. Itse enemmän veikkaan naapureita Jokerit ja Blues, miksei myös Kerho ja Kärpät..
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pärssinen vois tulla jo kotiin... No joo, vitsi vitsinä. Ei meil oo rahaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Meille mahtuu, samantien ensi kauden kattavalla sopparilla. Jos/kun tätä projektia tosissaan viedään eteenpäin, niin pitäähän se Kariyan paikkaaja ensi kaudeksi olla. Kotimainen vaihtoehto olisi nyt tarjolla. Kuuletko Rami/Jussi?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä pelaaja, mutta ei mahtuisi SaiPan rosteriin. Korkeintaan neloskenttään.

Eiköhän se ole IFK:n miehiä.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tuskin Jokerit tosiaan ottaa enää tällä kaudella, ellei sitten heti sorvata ensi kaudellekkin sopparia. Ei muutaku Hirsimäki luuri korvaan ja soittoa! Heh, joo tuskin tulossa Poriin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
nakkisormi kirjoitti:
Pentti teki juuri tilaa HIFK:n budjetissa Askey<->Rämö vaihtokaupalla Pärssistä varten...

Heh, päivän paras. Kohta varmaan ilmoitetaan, että Karalahti vaihdetaan Samuli Jalkaseen ja tehtiin lisää tilaa budjettiin Kimmo Kuhtaa varten. Itse olisin kyllä vaihtanut lisäksi Whiten/Murphyn Roman Vopatiin.
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mtmela kirjoitti:
Heh, päivän paras. Kohta varmaan ilmoitetaan, että Karalahti vaihdetaan Samuli Jalkaseen ja tehtiin lisää tilaa budjettiin Kimmo Kuhtaa varten. Itse olisin kyllä vaihtanut lisäksi Whiten/Murphyn Roman Vopatiin.

Ehkä päivän paras quote! Jalkanen<->Karalahti, Hyvin sä vedät. =)
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
mtmela kirjoitti:
Itse olisin kyllä vaihtanut lisäksi Whiten/Murphyn Roman Vopatiin.

Itse vaihtaisin Whiten ja Murphyn vanhaan Torspon lätkämailaan.

Asiaan: En usko, että Pärssinen tulee Suomeen. Toivottavasti olen väärässä ja hän saapuu takaisin IFK:hon.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Ikan leipiin

HJL kirjoitti:
Asiaan: En usko, että Pärssinen tulee Suomeen. Toivottavasti olen väärässä ja hän saapuu takaisin IFK:hon.

Jos rahaa haluaa niin ei tule ja jos ei halua rahaa niin tulee. Kukaan ei nykyisin seuraa "sydämensä ääntä". Menee TuToon = takaisin kotiin
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Timo Pärssinen --> HIFK (Liian vaativa toive)
Timo Pärssinen -->Joku Elitserien joukkue (Realistinen pelko)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Arttu#29 kirjoitti:
Timo Pärssinen --> HIFK (Liian vaativa toive)
Timo Pärssinen -->Joku Elitserien joukkue (Realistinen pelko)

Vähän samanlaisia tuntemuksia täälläkin.Pärssisen paluu olisi jo liian hyvä juttu ollakseen totta.Pirjetäkin kelpaisi,mutta ruottalaiset Luleån johdolla myös kiinnostuneita.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Pärssinen ei ole tulossa Suomeen näillä näkymin jos Zugista lähtee.
 

BelleGrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK , FC Hämeenlinna ja Habs
Jos Pärä nyt tällä kaudella Sveitsistä lähtee niin kyllä se osoite on Suomen rajojen ulkopuolella.

"Luotettavien tietolähteiden" mukaan ainakin Färjestad, Djurgården ja Timrå ovat kiinnostuneita
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Voin vahvistaa että Färjestad ja Djurgården ovat miehen perässä. Pärssinen ei tule Suomeen.
 
Voihan siinä käydä niinkin, että Pärssinen pelaa tämän kauden Sveitsissä vielä ja siirtyy vasta ensi kaudella toiseen seuraan, mutta ei SM-liiga seuraan.

Siirtoajat umpeutuvat viimeistään 31.1.2006 erimaissa ja silloin viimeistään tiedetään Pärssisen tilanne.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Voihan siinä käydä niinkin, että Pärssinen pelaa tämän kauden Sveitsissä vielä ja siirtyy vasta ensi kaudella toiseen seuraan, mutta ei SM-liiga seuraan.

Näin tosiaankin taidaa käydä, sillä tämän päivän IS:n mukaan Pärssistä ei olla myymässä. Markkinoilta ei löytyne korvaavaa pelaajaa Pärssiselle, tästä johtuen hän jatkanee kauden loppuun asti Sveitsissä.
 

ngq

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei tule Suomeeen ihan verotus syyt on takana.
Ruotsiin menee ja melkovarmasi Timrå on osoite. Timrå on jo pitemmän aikaa ollut kiinnostunut Pärssisestä
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
ngq kirjoitti:
Ei tule Suomeeen ihan verotus syyt on takana.
Hetkinen.. jos verotussyyt takana siinä että ei tule nyt Suomeen pariksi kuukaudeksi niin sehän tarkoittaa sitten sitä että ensi kaudella pelaa Suomessa? Tai oleilee täällä muuten vaan turhan kauan vuonna 2006. Vai miten tää menee?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Twite kirjoitti:
Hetkinen.. jos verotussyyt takana siinä että ei tule nyt Suomeen pariksi kuukaudeksi niin sehän tarkoittaa sitten sitä että ensi kaudella pelaa Suomessa? Tai oleilee täällä muuten vaan turhan kauan vuonna 2006. Vai miten tää menee?

Voi olla, että haluaa olla kesällä täällä pari kuukautta..? Ei ilmeisesti ennenkuulumatonta, että ruotsalaisessa seurassa saisi tuollaiset harjoitteluvapaudet. Voi toki olla, että osut naulan kantaan tuossa veikkauksessasi.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös