Timo"Mykkä Jönni"Blomqvist

  • 4 046
  • 2

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin. Silmäni olivat pudota päästä kun näin kuka oli Suomen Jääkiekko-maajoukkueen kapteeni Calgaryn vuoden 1988 talviolypiailaisten hopeajoukkuueessa. No sehän oli meidän ikioma mykkä.

Osoitaakko tämä sen, että mykkä sai liikaakin paskaa niskaan ollessaan HIFK:n kakkosvalmentaja, sillä maajoukkueen kapteeniksi ei pääse mikään turha mies. Itse en oikein ole ikinä Blomqvistin työskentelyä vaihtoaitiossa seurannut, mutta täällä on haukuttu että hän ei olisi puhunut mitään joukkueelle? Sinänsä tässä on ristiriita, sillä tuskin maajoukkueen kapteeniksi pääsee kukaan sellainen pelaaja joka ei saisi sanaa suustaan. Ei silti, ei Blomqvist kyllä onnistunutkaan HIFK:ssa kovinkaan hyvin.
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä itselleni olen antanut kertoa semmoisten henkilöiden toimesta, jotka ovat olleet tekemisissä Blomqvistin (+Kaarela) kanssa, on hän erittäin mukava ja puheliaskin mies. Kuulemma paljon mukavempaa porukkaa kuin Jokereiden vastaavat. Tämä mykkäkoulu julkisuuden suhteen on ollut vain tietoinen valinta syystä tai toisesta.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totaalisen off-topic, mutta kyllä nauratti, kun katselin 21 vuoden takaista jääkiekkokeräilysarjaani. Siellä oli tuimailmeinen Timo Blomqvist Kiekkoreippaan paidassa. TPS:llä olivat Hannu Jortikka ja Juhani Tamminen, Jokeripaitaa kantoi Ismo Lehkonen ja SaiPalla oli Heikki Mälkiä, mutta Pentti Matikaisen ja Ilkka Kaarnan kuvat puuttuivat valitettavasti. Kaikki HIFK:n pelaajat olin kyllä malttanut kerätä. Mitä muistoja :cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös