Tilastonikkarit huom..(Mane?)

  • 1 698
  • 15

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Löimme tässä kaljanhuuruissa parin kaverin kanssa vetoa erään matsin lopputuloksesta. Tuossa ei liene mitään ihmeellistä, mutta kun se peli pelattiin about 19v. sitten..
Väittely koskee muistaakseni (!) kaudella 82-83, tai 83-84 pelattua Jokerit-Ilves -matsia, joka päättyi oman muistikuvani mukaan 10-0, muut olivat tietysti eri mieltä..
Panoksena olisi kaljakori, joten pelastakaa jääkaappini, tai tuomitkaa minut hävinneeksi.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mike
Löimme tässä kaljanhuuruissa parin kaverin kanssa vetoa erään matsin lopputuloksesta. Tuossa ei liene mitään ihmeellistä, mutta kun se peli pelattiin about 19v. sitten..
Väittely koskee muistaakseni (!) kaudella 82-83, tai 83-84 pelattua Jokerit-Ilves -matsia, joka päättyi oman muistikuvani mukaan 10-0, muut olivat tietysti eri mieltä..
Panoksena olisi kaljakori, joten pelastakaa jääkaappini, tai tuomitkaa minut hävinneeksi.

Kaudella 82-83 päättyi toinen Jokerit-Ilves -otteluista 13-5. Tässä ottelussa muuan Raimo Summanen teki 2 maalia Ilvekselle 1. erässä.

Olin armeija harmaissa kaudella 84-85, jolloin toinen Jokerit-Ilves päättyi 10-0. Harmikseni en päässyt tuota ottelua katsomaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itsenäisyyspäivänä

Muistan itse yhden tällaisen matsin n. 20 vuoden takaa Jokereiden ja Ilveksen välillä Helsingissä, muistaakseni se pelattiin itsenäisyyspäivänä, tätä matsia Mike tarkoittanee, 10-0 voi olla oikea tulos.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kyllä Gags.. Muistinhan mä! :)
Kaudesta ei kukaan ollut varma, mutta muisteltiin että tuohon 82-86 ajankohtaan tuo meni. Tammi oli byyrissä ja Lindroos-Kerminen voimissaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Odotetaan Manen vahvistusta

Mä en Mike ole ihan satavarma lopputuloksesta, pitänee odottaa Manen vahvistusta.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
6.12.1984 Jokerit-Ilves 10-0

Kauden päätteeksihän Ilvestä juhlittiin Suomen mestarina.

3.11.1991 Ilves-Jokerit 10-1

Ja Jokerit oli keväällä mestari.


Että tuota voittakaapahan meidät oikein kunnolla sillä toisella Hartwallin vierailulla, tuo 4-7 ei varmaankaan vielä finaaliin asti riitä.
 

Jet-Ace

Jäsen
Jokerit ja maaginen luku 10

Tämä ei varsinaisesti kuulu tähän, mutta aikoinaan Kupittaalla kuuluttaja ennen TPS-Jokerit ottelua onnitteli silloin 10 v täyttäneitä Jokereita. En jaksanut kaivaa ottelupäivämäärää...
Katsoin jääkiekkokirjasta: 27.10.1978

Ottelun tulos: TPS-Jokerit 10-0. Se tuntui silloin hallilta kotiin mennessä mukavalta "yhteensattúmalta".

Kyllä ne jotkut asiat sitten jäävät mieleen ;)
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hyvä Mane.
Kerropas vielä miten päättyi syksyllä -68 HIFK-Ilves -peli? Oli meinaan meikäläisen eka matsi katsomossa, ja muistaakseni Juhani Lahtinen Ilveksen maalissa ilman maskia ja kypärää.
Lopputulokseen asti kun ei muisti ulotu.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ilves ja HIFK eivät kohdanneet syksyllä 1968. Kauden 1968-69 Helsingin ottelun (12.01.1969) voitti HIFK maalein 8-5.

Syksyllä 1967 (18.11.1967) Helsingin ottelu päättyi vierailijoiden 6-4-voittoon.

Muistelemasi ottelu on varmastikin toinen näistä.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Muistoja,lahjoja.

Aikoinaan Porissa Ässät ryöpytti Hifk:ta 10-0,broidini(Jokerifani)innostui siitä niin,että soitti Porin paikallis TV:hen.Tämä elämää suurempi nero osti sen videon mulle JOULULAHJAKSI!!!!!!

Ollaan muutama kerta sille jutulle naurettu,mutta silloin (jouluaattona)ei paljoa naurattanut.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Muistoja,lahjoja.

Viestin lähetti reds1897
Aikoinaan Porissa Ässät ryöpytti Hifk:ta 10-0,broidini(Jokerifani)innostui siitä niin,että soitti Porin paikallis TV:hen.Tämä elämää suurempi nero osti sen videon mulle JOULULAHJAKSI!!!!!!

Elämää suurempaa kuittailua, veljesi on hieno ihminen ja todellinen nero. Kerro terveisiä !
 

Carlos

Jäsen
Re: Muistoja,lahjoja.

Viestin lähetti reds1897
Aikoinaan Porissa Ässät ryöpytti Hifk:ta 10-0

Muistan tapahtuman elävästi, olisko ollu 91-92? Sain nimittäin päähäni että lähdenpä tästä vanhan kaverini tykö Poriin kattomaan hifkin peliä, kun en aikaisemmin ollut käynyt "vieraissa". Paluumatkalla suoraan sanoen hiukan kyrsi, paska reissu mutta tulipahan tehtyä. :D
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joo ja kyseinen peli oli ensimmäinen liigamatsi IFKn entiselle sankarille, nykyiselle Juudakselle Ville-Pelle Peltoselle ...
 

Jet-Ace

Jäsen
Ässät-TPS

Koska pelattiin se surullinen Ässät-TPS (Ässien iloinen) ottelu, jossa Ässät latoi 14 maalia TPS:n reppuun?

Olin valitettavasti paikalla...
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nimimerkki teemu73 taannoin kehuskeli tallentaneensa SM-liigasivuilla jonkun aikaa olleet, mutta sitten käsittämättömästi poistetut, historian kaikkien SM-sarjaotteluiden tulokset koneelleen, joten hän varmaankin löytäisi hakemasi tuloksen sieltä.

Itseltäni ei tuon ottelun ajankohdasta ole tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös