Olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi. En tiedä vaikuttaako asiaan se, että olen Ässiä alkanut seuraamaan silloin kun edellinen mestaruus tuli "omilla pojilla" yhtä lainamiestä lukuunottamatta. Samoin tossa vuosien aikana on saanut läheltä seurata miten tutut tai puolitutut kaverit ovat liigassa vetäneet. Monet noista ovat olleet tasollisesti jonkinmoisia pettymyksiä, mutta on siellä joukossa ollut ihan koviakin uria tehneitä kavereita.Vaikka tästä aiheesta shittiä saankin niin kuitenkin Ässät on viime ajat ollut liigan heikoimpia joukkueita omavaraisuudeltaan. Samaan aikaan kun junnut pelaavat silti hyviä kausia.
Tälle tarttee oikeasti tehdä jotakin.
Nonni. 2025 koko kausi sitten ilman yhtään Suomessa syntynyttä pelaajaa.
Kyllähän siellä edellämainittujen lisäksi porilaisen kiekkokoulun koulimia tällä kaudella on myös joukkueessa piipahtanut Kotkaniemi sekä Walli, Pihlajamäki, Juhola ja Varttinen.Kyllä Ässien joukkueessa saisi olla minun mielestäni vähintään 5-7 porilaisen kiekkokoulun kasvattia lähes joka vuosi. Näen sen vahvana voimavarana.
Työpäivän ratoksi kattelin osuuko merkkipaaluja tälle kaudelle kenellekkään.
Jos Järvinen pysyy terveenä pelaten normaalisti kokoonpanossa, olisi 20.3 pelattava peli 400 ottelu Joonakselle Liigassa.
Stenkka, Varttinen ja Killinen saavat 100 matsia pian täyteen.
Myös Kivelälle kohta 100 peliä täyteen itseasiassa tällä viikollaTyöpäivän ratoksi kattelin osuuko merkkipaaluja tälle kaudelle kenellekkään.
Jos Järvinen pysyy terveenä pelaten normaalisti kokoonpanossa, olisi 20.3 pelattava peli 400 ottelu Joonakselle Liigassa.
Stenkka, Varttinen ja Killinen saavat 100 matsia pian täyteen.