Tiger Woods huhumyllyjen keskellä

  • 23 469
  • 117

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Ahaa, Tigerin vaimo siis vedetään vanhalla kunnon trikkikuvalla katsomoon huokailemaan ja seuraamaan ukkelinsa kisoja.

Harva golffari tuolla yksinäisiä raastavia kiertueita vetää. Puolet katsomosta on vaimoja jälkikasvuineen.

MACK

Perustat golf väitteesi ja tietämyksesi MTV3:lla näytettäviin majorkisojen viimeisiin päiviin? Luuletko että ammattiurheilijoiden perheet haluavat pienten lastensa kanssa pyöriä ympäri mannerta seuraamssa tapahtumia, tai vaikka haluaisivat että he pystyisivät?

Kyllä täällä tunnutaan uskovan jeesukseen, pyhään avioliittoon ja iän kaikkeen muuhun länsimäisen uskonnon aiheuttamaan hömpötykseen.

Mies on mies, ja tekee mitä tekee. Varmasti oppii, itse opin ettei asiat muutu miksikään ja yleensä pilaa suhteen. Myös se että on paljon suhteita naisiin pakottaa hankkimaan niitä lisää ja kierteeseen jää. Nyt onnellisessa suhteessa elävänä voi todeta ettei asiat ole niin yksinkertaisia, mutta pettämään en enää lähtisi. Itse en ole kuitenkaan ole tai ole ollut ammattiurheilja - voin vain kuvitella tilanteen vaikeuden heidän kohdallaan.

Kaksinaismoralismi loppuu aletaan keskittyä omaan elämään ja sen elämiseen, niin muitten jutut eivät enää kiinnosta niin paljoa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tool.

En, vaan perustan sen vajaa 20 vuotta lajia seuranneena. Nuo naiset eivät tee mitään 9 to 5-duunia, vaan käyvät pari kertaa vuodessa turkki päällä jossain pelastakaa lapset-tapahtumassa. Golffareilla ja tennispelaajilla usein juuri nimenomaan on tuo luksus, että perhe/gimmakaverit rundaa mukana, paitsi tietenkin ne joiden vaimot välillä leikkivät "itsenäistä naista". Ja ei, se ei päde jokaiseen urheilijaan, mutta hemmetin suureen osaan. Eli kyllä haluavat ja kyllä pystyvät. Joka kohdassa heitä tuskin zoomaillaan, voivat hengata muuallakin kuin katsomassa potentiaalisesti unettavaa viimeistä rundia.

Oli miten oli, urheilumaailman kontekstissa noiden kahden lajin edustajat ovat varsin hyvässä tilanteessa suhteessa esim. lätkän ja futiksen pelaajiin. Golffareiden turnausmäärät voivat myös olla varsin inhimmillisiä ja kauden pituus on ihan ok.

Jeesukseen en usko, perheen perustaminen on muutenkin nykypäivänä lähinnä oman yksinäisyyden peittelyä. Naapureiden kommarihenkinen kyttääminen on syvältä. Vaimoa saa pettää niin paljon kuin kassit kestää, mutta jos muksuja erehtyy tekemään, niin hieman selkärankaa soisi löytyvän.

Kaksinaismoralismin käyttö kaverin yhteydessä, joka poseeraa perheidyllin keskellä muna joka suuntaan vedettynä, on muuten kuitenkin oikein onnistunut.

Mats Bedö: Eikö naisten puolella ole oikeastaan sama tilanne? Vaimot ovat pelaajien mukana..?

MACK
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Aika erikoista muuten, etta tassa(kaan) ei ole tuotu esiin naisten vastuuta koko jupakassa.

Kuinka moni noista naisista oli naimisissa? Jos naimaton vonkaa niin ei hänellä voi olla vastuuta asiassa. Sillä on vastuu, joka on naimisissa. On vastuu sitä "kunnes kuolema meitä erottaa" -lupausta kohtaan. Ja siinä ei ole mitään eroa onko varattu vai vapaa. Tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat duunissa eri puolella Eurooppaa kuin kumppaninsa ja ovat yhdessä vain viikonloput. Osa käy sitten huorissa tai tuuppaa sihteerejä tms., mutta osa on kunnollisia ihmisiä. Se on omasta selkärangasta kiinni. Mitataan millainen tyyppi henkilö on.

Ja mitä tulee itse naamanvääntäjään niin olisi ollut ok, jos olisi uransa alkuvaiheessa jo tuonut esille sen millainen on. Sanonut reilusti, että nussii ympäriinsä ja käy huorissa harrastamassa ryhmäseksiä. Hän on julkisuudenhenkilönä antanut tarkoituksella väärää tietoa ansaitsemistarkoituksessa. Se on samantapainen case kuin Madoff.

Sairasta puolustaa häntä tässä tapauksessa, kun joka päivä paljastuu sairaampia yksityiskohtia.

Voi olla, että lähetän kaikki Niken vaatteet takaisin Oregoniin. En ole koskaan halunnut niitä ostaakaan, mutta aina ei ole ollut valinnanvaraa. Tuskin on sattumaa, että hippimerkin urheilija syyllistyy tuollaiseen. Adidaksen kanssa ei onneksi ole samanlainen tilanne. Onneksi meillä on tosiaan baijerilainen adidas ja baijerilainen paavi niin säilyy joku roti niitä ihmisiä varten, jotka eivät 24/7 harrasta mitään sadomasokismia.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kommenttisi on niin perseestä kuin voi olla. Kunnes "kuolema meidät erottaa" ei ota kantaa lapsiasioihin.

Uskonnollista bullshittiä. Nollatason puhetta. Koko naimisiinmenokin on täyttä tuubaa. Ei kaksi ihmistä tarvitse mitään sirkusta todistaakseen toisilleen jotain.

Noita vihkivalajuttuja pitäisi muutenkin uudistaa tyyliin; "älä leiki maanantain ja perjantain välillä kunnon perheenisää/aviomiestä ja hehkuta kaikille, että suunnittelette talon ostoa ja sitten lauantaina kähmit jokaista persettä muistuttavaa".

MACK
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä olen itse ihan schollin kannalla tässä jutussa. Jos/kun Tiger ei ole vaimonsa kanssa sopinut ennakkoon panoistaan, niin kusetustahan se on. Tajua näitä pettämisen puolustajia täälläkään, näinkö vähän toisen kunnioittaminen ja sanansa pitäminen merkitsee? Onnea vaan valitsemallanne tiellä.

Edit: Uskonnon kanssa sillä nyt ei ole mitään tekemistä. Ateisti olen itsekin, mutta kyllä nyt vittu lupaukset kuuluu pitää.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edit: Uskonnon kanssa sillä nyt ei ole mitään tekemistä. Ateisti olen itsekin, mutta kyllä nyt vittu lupaukset kuuluu pitää.

"Kunnes kuolema meidät erottaa" on ainakin täyttää roskaa. Jotkut rakastavat aviopuolisot sitten mustasukkaisuudessaan toteuttavat turhan tehokkaasti tuota. Se vasta onkin perseestä.

Totta helvetissä pettäminen on syvältä, muttei maailman ihan tärkeimpiä asioita.

MACK
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Parhaimpia lasten kasvattajia ovat ihmiset joilla ei ole omia kersoja...ja avioliittoneuvojien eliittiä ihmiset, jotka eivät avioliitossa ole olleet vuosia.

Aika yllättävää, että Jatkoajassa ihmetellään jos mies avioliiton ulkopuolella nai missityypin neitosia. On se ihme juttu. Vai tekeekö tästä nyt niin tuomittavan asian sitten se, että munaa tökkii eri koloihin Tiger...paras reikäpallon pelaaja?

Tuskimpa kukaan pettämistä puolustaa...niin vaan sattuu helvetin usein käymään kun panettaa ja on piparia tarjolla. Ei me ihmiset olla niin erikoisia tässä luonnon kiertokulussa. Monissa kulttuureissa hyväksytään moniavioisuus. Ehkäpä Woodsin juuret kumpuavat juuri näistä piireistä:)
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen kateellinen, ainakin jonkin verran, Tigerin lantiosta ja siitä kuinka letkeä se on. Päällänikin on punainen nikegolf paita. Mutta koska tuleva vaimoni, nykyinen avo, on about samaa tasoa Tigerin (entisen) vaimon kanssa, ei kyllä tekisi pätkääkään mieli käydä puuykkösellä naapurin tiillä.

Totuushan on naisista se, että raha ratkaisee, eikä esim. ulkonäöllä ole mitään väliä. Itsehän huomasin tuon kun sain hieman titteliä ja siitä sana levisi, niin oli aika kiirettä viikonloppuisin. Olin silloin siis poikamies. Tigeri on sikäli paremmassa asemassa kuin minä, että vaikka nyt menneekin muutama sata milliä ruotsiin, niin silti riittää tilillä katetta enempi kuin reilusti. Itsellä saattaisi olla vaikeuksia löytää lähellekään mitään yhtä kaunista kun nyt on osunut kohdalle, vaikka tuskin sitä ihan kyllikin varassa silti oltaisiin.

Eli siis ymmärrän hyvin Tigeriä, varsinkin jos ei ole mitään syvempää tunnetta vaimoa kohtaan. Tosin melko kusipäistä lapsia kohtaan.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Jenkeissä on kuulemma aiheesta "polkaistu" jo aikuisviihde-elokuvakin: "Tiger´s Wood"...
 

scholl

Jäsen
Ilta-Sanomat kysyi pari päivää sitten "oletko sinäkin" Tiger Woodsin salarakas. Näemmä kysymys on aiheellinen, kun lukee tätä ketjua. Täällä on ilmeisesti annettu Woodsille oikein urakalla, kun puolustellaan meininkiä.

Otan yhteyttä Stockmannille ja kysyn, että onko Niken näyttävä esilläolo oikein. Olen kuitenkin ollut kymmeniä vuosia erittäin hyvä asiakas heille ja jos laskee koko tuttavapiirin ostokset esim. siitä alkaen kun Helsingin tavaratalo valmistui niin kyllä sen jotain pitäisi vaikuttaa. Gilletteäkin olen käyttänyt yli 10 vuotta ja nyt se vituttaa koko homma.

Marion Jonesilta otettiin kultamitalit takas. Nyt on paljon vakavampi rike kyseessä. Jännä nähdä löytyykö firmoilta munaa vaatia sponsorirahat takas.
 

RDivis

Jäsen
Oikeastaan hirveästi kiinnosta koko aihe, mutta päätin tulla katsomaan, kun tämä näytti saaneen paljon posteja..

Pettämistä en sinänsä millään puolla, mutta kyllä minua naurattaa, että JA:kin löytyy porukkaa jotka ovat valmiita syyllistämään Tigeria. Noh, omalta koneelta nimimerkin takaa on helppo hurskastella, vaikka olisi millainen ihmishirviö itse.

Menkää kadulle huutamaan.. Veikkaanma, että aika monelle saatte pettämisestä huutaa. Toki se on eriasia koska Tiger on julkisuudessa ja rahaa, kuin roskaa. Hurskastelun halu herää kummasti..
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tuntuu vähän hedelmättömältä spekuloida tuntemattomien ihmisten yksityiselämällä. Itse tietävät mikä merkitys on lupauksillaan ja niiden rikkomisilla ollut. Vaikea sivusta sanoa. Mutta sinänsä voisi todeta, että noin yleensä ei pidetä hyvänä puolustuksena sanoa että "tilaisuus tekee varkaan". Eihän se kaikista tee. Ties minkälaiset asiat ovat "luonnollisia" ja biologiasta nousevia eikä niiden harjoittamista silti hyväksytä tällä perusteella. En näitten pintapuolisten tietojen valossa olisi erityisesti moralisoimassa mutta enpä olisi myöskään hurraamassa. Omassa tilanteessani arvostan lupaustani korkealle, tilaisuuksia tuskin on ollut miljardöörin malliin, vähän päinvastoin, mutta ne mitä on ollut eivät ole tehneet varasta.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Otan yhteyttä Stockmannille ja kysyn, että onko Niken näyttävä esilläolo oikein.

Heh, heh et voi olla tosissasi. Toisaalta kun tuon teet, pääset seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi Stockmannin kahvihuonekeskustelujen kevennykseksi. Arvatkaa mitä vuonna 09 yksi asiakas kommentoi Niken esillä olosta ja mistä syystä?

Mainittakoon että itse olen käyttänyt Niken pelikamoja jo vuosia ja tulen käyttämään jatkossakin. Se että yhden sponsoroitavan yksityiselämästä liikkuu mitä ihmeellisempiä tarinoita ei vaikuta tuotteiden laatuun millään tavalla.

Marion Jonesilta otettiin kultamitalit takas. Nyt on paljon vakavampi rike kyseessä.

Ei ole. Ja tämä on kivenkova fakta, ei mielipide. Tiger Woods ei ole rikkonut golfin sääntöjä eikä etikettiä millään tavoin. Marion Jones rikkoi kansainvälisesti hyväksyttyjä paperille painettuja sääntöjä. Tässä on iso ero. Tiger on vastuussa noista väitetyistä tapahtumista vain vaimolleen.
 
Viimeksi muokattu:

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli muuten illalla Gilletten mainos, jossa ko. golffari oli Federerin kanssa. Päätin kyllä, että nyt en osta enää yhtään partaterää. Miksi tukisin millään tavalla henkilöä, jolla on totaalisesti eri arvot.

Haluaisin esittää pari kysymystä: Pidätkö Gilletten tuotteista? Jos pidät, arvaa kuka kärsii eniten jos todella lopetat tuotteiden käytön. Sinä ,Tiger vai Gillette? Tiikeri on mainosrahansa ko. firmalta saanut, Gilletten myynnissä yhden asiakkaan pois jääminen on totaalisen olematon asia. Sinä puolestasi joudut etsimään itsellesi ja ihollesi sopivan partaterän.



Vaikka ko. pelaaja on aina vituttanutkin

Ottaisitko yhtä kärkevästi asiaan kantaa, jos Tigerin tilanteessa olisi joku suosikkipelaajistasi?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekeekö Tiger vain sen, minkä jokainen muukin mies hänen tilanteessaan? Jos vaimo on 'vaikea' esim. raskaana ollessaan tai ei ole muuten vaan aina halukas, niin se on ihan ok silloin. Ja jos muut naiset tyrkyttää vielä.

En syytä enkä kiitä :) Kysyn vaan mielenkiinnosta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huvittavaa keskustelua kaikkinensa. Osa puolustaa ilmeisesti omia mokailujaan ja osa ei tajua ollenkaan, että jokainen voi joskus mokata, vaikka ehkä välittäisikin puolisostaan ja lapsistaan. Itse kyllä kallistun sille kannalle, että lopulta kyse on omasta valinnasta, eikä minkään vietin taakse voi mennä piiloon, kuten mjr kirjoitti, vaikka kovin tuomitsevaksi on turha heittäytyä. Tuntuu vain siltä, että puute on niin helppo tekosyy.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tekeekö Tiger vain sen, minkä jokainen muukin mies hänen tilanteessaan? Jos vaimo on 'vaikea' esim. raskaana ollessaan tai ei ole muuten vaan aina halukas, niin se on ihan ok silloin. Ja jos muut naiset tyrkyttää vielä.

En syytä enkä kiitä :) Kysyn vaan mielenkiinnosta.
Viime raskauden loppuvaiheessa oli muutaman kerran aika kova naisenkaipuu ja sanotaan nyt näin, että olisi voinut olla aika kova paikka, jos jostain olisi oven taakse ilmaantunut kaikin puolin ok tarjokas. Mutta kun ei ilmaantunut, enkä sellaista lähtenyt etsimään. Normaalin avioelämän aikana mulla ei oikeastaan ole suurempia ongelmia ollut, vaikka ehdokkaita on toisinaan tullut eteen. Ei vain ole pienintäkään syytä ollut lähteä viemään asioita ohikiitävää ajatusta pidemmälle.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Adidaksen kanssa ei onneksi ole samanlainen tilanne. Onneksi meillä on tosiaan baijerilainen adidas ja baijerilainen paavi niin säilyy joku roti niitä ihmisiä varten, jotka eivät 24/7 harrasta mitään sadomasokismia.
Lausunnon arvoa ei tippaakaan vähennä se, että Adidaksen mannekiineista mm. David Beckham ei ainakaan ole pettänyt vaimoaan sihteerinsä kanssa.

Jos tähän Tiikerin tilanteeseen nyt jotain pitää sanoa, niin taitaa Tiikeri olla äidin poika.
 

tiikeri

Jäsen
Ensi vuoden Majorien mielenkiinto väheni taas about 90% jos ja kun Tiger ei niihin osallistu. Harmittava juttu, mutta onhan se tärkeämpää selvittää tärkeimmät asiat ensin. Uskomattomalla tavalla on Woods kyllä onnistunut mokailemaan ja eipä siitä voi syyttää kuin itseään. Tyhmyydestä sakotetaan jälleen kerran ja tuo tapaus jätti kyllä lähtemättömän tahran maailman suurimman urheilutähden imagoon.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tuli muuten illalla Gilletten mainos, jossa ko. golffari oli Federerin kanssa. Päätin kyllä, että nyt en osta enää yhtään partaterää. Miksi tukisin millään tavalla henkilöä, jolla on totaalisesti eri arvot. Ymmärrän palkintorahat. Ne saadaan sillä, että osaa golffia. Vaikka ko. pelaaja on aina vituttanutkin niin jos golffaa hyvin niin sitä pitää kunnioittaa ja on palkintorahansa ansainnut, mutta itse en tue ostokäyttäytymiselläni mitään huoraringin pyörittämistä.

Ja vielä väittävät, ettei yksittäisen ihmisen (?) teoilla ole merkitystä. Kova täytyy schollin parrankasvun olla, sillä Woods poisteaan Gilletten mainonnasta.
 

Morgoth

Jäsen
Tuskimpa kukaan pettämistä puolustaa...niin vaan sattuu helvetin usein käymään kun panettaa ja on piparia tarjolla. Ei me ihmiset olla niin erikoisia tässä luonnon kiertokulussa. Monissa kulttuureissa hyväksytään moniavioisuus. Ehkäpä Woodsin juuret kumpuavat juuri näistä piireistä:)

Niin, lueskelin tuossa Hannu Lauerman (vankimielisairaalan ylilääkäri, psykiatri) kirjaa 'pahuuden anatomia' joka ei nyt sinällään liity urheiluun, mutta hän heitti pari komenttia, että yleensä urheilijat ovat varsin elämyshakuisia persoonia ja ovat itseasiassa varsin altiita mm. alkoholismiin. Puhtaan ulkokuoren (joka tietysti urheilusankareille pitää luoda, koska kansa sellaista haluaa ja kansa vielä haluaa uskoa sen olevan totta) alla on sitten paljon muuta.

Tavallaan voisi näin kotipsykiatrina todeta, että varmaan tuollainen Tiger sopii juuri tuohon kategoriaan, että pakko hakea jännitystä tai sitten kaverilla on vain pakko panna koko ajan kaikkea mikä liikkuu. Onhan näitä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös