Tietokonepelit: Parasta juuri nyt?

• 7 777
  • 61

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Viestin lähetti smasa
Onko kukaan ehtinyt vielä ottaa tyypit ESPN NBA 2k5:stä? Ainakin screenshottien ja videoiden perusteella perin mehukkaan oloinen paketti, jonka ostoa tässä suunnittelen. Tätä peliä pelanneiden mielipiteet olisivat erittäin tervetulleita.

Ostin kyseisen pelin, mutta oli niin helvetin vaikeaa totuttautua siihen, koska olen pelannut NBA Livea monta kuukautta. Ei mielestäni mitenkään erikoinen peli, joten annoin sen kaverille. EA Sports voitti tämän kilpailun IMO.

Tosin sitäkään ei tule nyt paljon pelattua, koska GT4 ja MVP Baseball 2005 tulevat viemään suurimman osan siitä vapaa-ajasta, joka jää pelaamiselle.

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti JLand
Ostin kyseisen pelin, mutta oli niin helvetin vaikeaa totuttautua siihen, koska olen pelannut NBA Livea monta kuukautta. Ei mielestäni mitenkään erikoinen peli, joten annoin sen kaverille. EA Sports voitti tämän kilpailun IMO.

Tosin sitäkään ei tule nyt paljon pelattua, koska GT4 ja MVP Baseball 2005 tulevat viemään suurimman osan siitä vapaa-ajasta, joka jää pelaamiselle.

Minäkin loppujen lopuksi hävisin taistelun nuukailua vastaan ja ostin tuon 2k5:n. Itse pidän pelistä valtavasti. Grafiikka ei välttämättä ole yhtä loistokasta kuin NBA Live-peleissä, mutta peli tuntuu minusta realistisemmalta kuin EA:n pelit (toisaalta on pakko myöntää, että viimeksi pelaamani NBA Live-peli on muutaman vuoden vanhaa vuosimallia). ESPN-palloilu tuntuu melko realistiselta, sillä esimerkiksi tekoälyä ei turbonapilla ohiteta eikä kädet levällään olevasta puolustajasta mennä niin vain ohi.

The Association -moodia (varsinkin talouspuolta) olisi voinut vieläkin rukata, se on edelleen vähän kevytmaitosarjaa. NHL 2004-tyylinen talousmanagerointi yhdistettynä 2k5:n muuhun Association-meininkiin olisi aikamoinen unelma. Hupaisia pikkupelejä piisaa ja 24/7 moodi ottaa myös ylistetyn katumeiningin kehiin. Kivaa vaihtelua peruspalloilulle.

Minä pidän, kaikin puolin tukeva viihdepaketti. Onko sitten ESPN NBA-sarja vai NBA Live-sarja parempi, se on täysin makuasia.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti smasa
Minäkin loppujen lopuksi hävisin taistelun nuukailua vastaan ja ostin tuon 2k5:n. Itse pidän pelistä valtavasti. Grafiikka ei välttämättä ole yhtä loistokasta kuin NBA Live-peleissä, mutta peli tuntuu minusta realistisemmalta kuin EA:n pelit (toisaalta on pakko myöntää, että viimeksi pelaamani NBA Live-peli on muutaman vuoden vanhaa vuosimallia). ESPN-palloilu tuntuu melko realistiselta, sillä esimerkiksi tekoälyä ei turbonapilla ohiteta eikä kädet levällään olevasta puolustajasta mennä niin vain ohi.

The Association -moodia (varsinkin talouspuolta) olisi voinut vieläkin rukata, se on edelleen vähän kevytmaitosarjaa. NHL 2004-tyylinen talousmanagerointi yhdistettynä 2k5:n muuhun Association-meininkiin olisi aikamoinen unelma. Hupaisia pikkupelejä piisaa ja 24/7 moodi ottaa myös ylistetyn katumeiningin kehiin. Kivaa vaihtelua peruspalloilulle.

Minä pidän, kaikin puolin tukeva viihdepaketti. Onko sitten ESPN NBA-sarja vai NBA Live-sarja parempi, se on täysin makuasia.

Kumman version ostit, Xbox vai PS2? Ainakin NHL 2K5 näytti Tiltin arvostelussa selvästi rumemmalta kuin Xboxilla. Itsekin olen hiukan miettinyt jos hankkisi joko NBA 2K5 tai NBA Live 05:n tai jopa NFL 2K5:n. Tosin jälkimmäiseen tuskin löytynee paljon ihmispelaajia vastukseksi ja kun millään näistä ei pääse Liveen, niin korispeleistä pitäsi valita. NBA 2K:ta olen pelannut jo Dreamcastillä, onko sarja kuinka kehittynyt niistä ajoista pelillisesti?

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Master Chief
Kumman version ostit, Xbox vai PS2? Ainakin NHL 2K5 näytti Tiltin arvostelussa selvästi rumemmalta kuin Xboxilla. Itsekin olen hiukan miettinyt jos hankkisi joko NBA 2K5 tai NBA Live 05:n tai jopa NFL 2K5:n. Tosin jälkimmäiseen tuskin löytynee paljon ihmispelaajia vastukseksi ja kun millään näistä ei pääse Liveen, niin korispeleistä pitäsi valita. NBA 2K:ta olen pelannut jo Dreamcastillä, onko sarja kuinka kehittynyt niistä ajoista pelillisesti?

Äksäpoksille hommasin. Liveä ei meikäläisellä valitettavasti ole mutta eipä NBA 2k5 sitä tuekaan - luultavasti Live-tuki on jenkkiversiossa mutta euroversiosta se on karsittu pois. Aiempaa kokemusta 2k -sarjasta ei ole, mutta perin namukasta pelailua tuntuu olevan.

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Kaivetaas tällainen ketju tuolta arkistojen uumenista.

Löytyykö Jatkoajasta America's Armyn pelaajia? Itse tahkonnut peliä muutamia kuukausia ja kyllästyä ei ole vielä ehtinyt. Suosikki mapit Urban Assault ja SF Courtyard.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
grace kirjoitti:

Löytyykö Jatkoajasta America's Armyn pelaajia? Itse tahkonnut peliä muutamia kuukausia ja kyllästyä ei ole vielä ehtinyt. Suosikki mapit Urban Assault ja SF Courtyard.

Vähän harvakseltaan tulee nykyään pelailtua, mikä näkyy heti tason laskemisena. Vuosi sitten tuli tahkottua tuntikausia illassa, ja joskus venähti aamun tunneille asti. Sitten tuli paljon bugeja ja huijareita ja mielenkiinto lopahti ja olin pitkään pelaamatta ollenkaan. Nyt olen taas välillä kokeillut, hyvä pelihän tuo on joka tapauksessa. Bridge_Se on oikeastaan ainoa kenttä mitä tulee pelattua. Kaupunki ym. rähinät on jo liian nopeita, junnut jyrää meitin.

Lisätään vielä että nyt vähillä pelikerroilla on kyllä toiminut hyvin.

Viimeksi muokattu:

Jäsen
grace kirjoitti:

Ennen pelasin. Tossa viime vuoden alusta syksyyn melkein joka päivä.
Weapons Cachee lähinnä. Sillon tuntu kuitenkin liian bugiselta ja lopetin. Aina peli kaatu critical erroriin tai sitten auth oli alhaalla.

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Viimeaikoina eniten on tullut kiekko.tk:ta höylättyä. Kelpo java-peli, muita nettipelejä ei tarvita.

PC-puolelta tietokoneen ohjauskapistuksia kuluttaa Hearts Of Iron II (tosinaksu) sekä tuttu ja turvallinen EA:n änäri vuodelta 2005, uutta odotellaan innostuneena (lue: pelonsekaisin) tunnelmin.

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Itse pidän kovasti Worms-peleistä ( Bazooka !! ) :-) ja tietysti NHL-peleistä. Mutta ei juuri lainkaan tule itsellä tietokonepelejä pelattua. Enemmän pelaan lautapelejä.

Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Counter-strike :E
Loistava, hyvä ja mahtava peli. Ennen kaikkea kuitenkin addiktiota aiheuttava.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ensi viikon perjantaina tulee se ihan mielenkiintoiseksi kehuttu (pl. kuvakulman jumitus) Fahrenheit -niminen peli, täytyy tsekata.

Suosikkijoukkue
TPS
Los Sin Nombre kirjoitti:
Paras: World of Warcraft. Vaikkei retail-versio ole vielä täällä ilmestynut niin onneksi pari Betaa on ollut. Ja ne ovat olleet jotain käsittämättömän hyvää.

Suunnilleen 8kk (+betat) tullut tahkottua WoWia, ja vielä piisaa innostusta. Muita pelejä ei ole tullut ees vilkaistua (pl. D2 mitä kaveri pyysi pelaamaan seuraksi). Ukkoja tullut tehtyä matkan varrella jos jonkinlaista, mutta Orc Warrior on ylivoimaisesti suosikki.

Suosittelen kaikille jotka tykkää MMORPG -peleistä. Joten ei muuta kuin Alliance-koirien päitä halkomaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy