Tietokonepelejä jotka pyörii mullakin

  • 1 449
  • 11

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Joo, ollen siis viime ajat pelaillut Grim Fandangoa ja Fall Out kakkosta, mutta nyt pitäis keksiä jotakin muuta.

Mitäs suosittelisitte? Mä olen selaillut kaikenlaisia download -sivuja, mutta en ole oikein keksinyt mitään.

Koneeni ei ole mikään kauhea mylly, 233Mhz, eli kaikki pelit ei pyöri.

Mistä sais esimerkiksi Fallout ykkösen?

tai jotain muita?
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Tsekkaa tämä:

warez4you.terramail.pl/oldgamez.htm

Paljon hienoja, vanhoja pelejä!
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähettänyt käyttäjä teemu
Perkeleen piraatit, Fallout ykkösen saat luultavasti kaupasta. :)

kyllä olen ihan vamis menemään kauppaankin, kunhan nyt ekaksi saisi jonkun kunnon ehdotuksen mitä kannattaisi pelailla.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
No, täältä löytyy samanlainen mylly kun Jukkavuoriolta ja kovalevyn pelikansiosta löytyy:

Fallout 2
Final Fantasy VII
Driver
Metal Fatigue
X-Com 1 / 2 / 3
Nhl '96
Fifa 2001
Jagged Alliance 2
Death Gate
Alien Vs. Predator
Sensible world of Soccer
Colonization
Heroes of Might & Magic 3

Pelimaku on melko laaja. Ja jos tykkää retropelaamisesta, niin kannattaa ehdottomasti tsekata osoite www.classic-trash.com josta löytyy monta vanhaa huippupeliä.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kokeilin tuolta classic trashin sivuilta random game nappulaa ja sivusto arpoi sensible world of soccerin. Näppiksellä hankalaa mutta silti antoisaa, tulee mieleen monen monta iltaa kun on aloiteltu baari-iltaa tämän pelin seurassa.
 

Akseli

Jäsen
sid Meyerin Alpha Centauri antaa tuollakin koneella iloa pitkäksi aikaa. Ja kun se alkaa pitkästyttää, niin laajennetaan peli Alien Crossfireksi ja taas on paljon uutta tahkottavaa.
Suosittelen!
 

jukkavuorio

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves, musta blokki
Viestin lähettänyt käyttäjä Tj

Pelimaku on melko laaja. Ja jos tykkää retropelaamisesta, niin kannattaa ehdottomasti tsekata osoite www.classic-trash.com josta löytyy monta vanhaa huippupeliä.

on muuten suht' hyvä sivusto.
kiitos vinkistä ja kiitos myös teemu_s.
 

Vesku

Jäsen
Vanhoja pelejä löytyy tosiaan ja tulikin ladailtua, mutta peijoona että nuo jotkut eivät aukea. Vain sellaiset pelit aukeavat, joissa on pelkkä exe-tiedosto ja harmaata massaa. Jos taas on bat-tiedostoja ja muita niin sitten valittaa ettei se aukea, kun jotakin käynnistysmuistia on niin vähän ja Windowsin käynnistäminen vie niin paljon ettei se pysty enää käynnistämään tuollasia.
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Vesku

Käynnistä peli DOSsissa. Monet vanhat pelit pyörii paremmin vanhalla alustalla.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Oma ehdotus.

Itse suosittelen Jagged Alliance 2:sta ja/tai Jagged Alliance 2, Unfinished Business(viilailtu peli kakkosesta). Loistava peli ja pyörii hyvin, koska pyörii itsellänikin(p200). Falloutin tyylinen siinä mielessä, että mukana machomaisesti aseita, mutta selkeitä roolipeli elementtejä(siis tietokoneelle), koska jokainen palkkasoturi on hyvin persoonallinen(ja huvittavan hauskoja useimmat).

Itse aloitin aikanaan Jagged Alliance 1:stä ja henkilöhahmot imaisivat minut mukaani.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokeilepa tällaista...

www.abandongames.com

Olen muuten parina viime päivänä jauhanut oikein kunnolla NHL'95 peliä... Viiden minuutin erillä joku 40 peliä pelattuna ja runkosarja puolivälissä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös