Tieto olis kyllä hyödyksi mm. noita fantasy-sarjoja pelatessa. Ja varmaan veikkauspeleissäkin.
En ainakaan itse tiedä mistä tietoa löytyisi. NHL-maalivahtien peluutus on kyllä mielenkiintoinen aihe jota sivutaan monessa paikassa (kesk palstoilla jne) mutta kootusti tietoa siitä kuka on avauksessa ei mun tietääkseni ole missään. Jos jostain löytyy niin joku viisaampi voisi kertoa. (toisaalta osa joukkueista käsittääkseni pimittääkin tietoa aloittavan maalivahdin suhteen mahdollisimman myöhään...mikähän mahtaa olla takaraja?Voihan aloittavan moken vaihtaa ensimmäisen pelikatkon aikanakin jos haluaa olla oikein ovela.)
Itse noita pelejä pelatessa ja muutenkin tulee vaan yritettyä päätellä,kun katsoo kauden aikaan pelattuja pelejä ja toisaalta sitä onko kaksi peliä putkeen,miten edellinen peli on päättynyt..noista tiedoistahan sitä voi päätellä aika hyvin miten se ehkä menee. Helpointahan on yleensä ollut tilanne Edomontonin suhteen,Tommy Salo on aina maalissa :) tosin tällä kaudella tuokaan ei ole pitänyt paikkaansa. Ketäs muuten on NHL:n eniten pelanneet maalivahdit tällä kaudella? Brodeur ja Luongo?