Tiedot vieraspeleihin lähtijöistä – kyytiä kaivataan/tilaa vielä olisi

  • 35 143
  • 251

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkki mmuurine innoittamana avaan tälläisen ketjun. Eli tänne tiedot vieraspeleihin lähtijöistä jos kaipaa kyytiä / autossa on tilaa. Kätevää ja hyödyllistä jos pitemmäksikin menee ettei vajaalla autolla tarvi ajaa. Tarkemmat tiedot kulkevat hyvin yv:llä.

Otan oikeuden lainata tuota mmuurine nimimerkin viestiä tähän. Tuskin haittaa ja pahastuu koska asia on sama mitä tässä tullaan tulevaisuudessakin hakemaan.

....Eli huomiseen Blues-Ässät peliin ollaan PORISTA lähdössä, ja ylläri: Matkajärjestelyt kusi reisille viime hetkillä.
Eli nyt on autossa paikka vapaana( tod. näkösesti 2). Jokatapauksessa lähdetään kahdestaan kaverin kanssa ajeleen, mutta jos joku haluaa mukaan/jakamaan kustannuksia, niin rohkeasti jotain viestiä kehiin.
Itse aion kuitenkin paikalle sisäänajamaan uuden karhean #17 paidan!

Itse olen 18.10 menossa Lappeenrantaan täältä Helsingistä päin. Junalla ajattelin matkustaa. Olisiko ketään tulossa mukaan...

Edit: Voisiko joku mode laittaa tämän ketjun pysyväksi ? Näyttäisi jossain muissakin foorumeissa vastaavia olevan.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TPS-Ässät 23.10. Turku. Olen menossa peliin. En tosin tarvitse kyytiä, koska asun paikkakunnalla. Kiinnostaisi vain tietää mihin päin hallia on Ässäläisiä tulossa, olisi paljon mukavampi jos kaikki Ässäkannattajat olisi samassa katsomonosassa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti teemu73
TPS-Ässät 23.10. Turku. Olen menossa peliin. En tosin tarvitse kyytiä, koska asun paikkakunnalla. Kiinnostaisi vain tietää mihin päin hallia on Ässäläisiä tulossa, olisi paljon mukavampi jos kaikki Ässäkannattajat olisi samassa katsomonosassa.

Oliskohan porilaisia lähdössä enemmänkin tähän TPS-Ässät peliin, kun jossain kouluissa on ilmeisesti jotain syysloman poikastakin..

Minä olen joka tapauksessa peliin myös menossa ja ajattelin lähinnä tuota D-katsomoa (pääty, johon Patapaidat hyökkää 2 kertaa). Ehdottaisin siis katsomonosia D2 ja D3.. Liput ovat kohtuuhintaisia jne. Kaikki Ässähenkiset sijoittaisin siis sinne, mitä mieltä muut?
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lukko - Ässät 25.10

Porin suunnalta on tähän peliin varmasti lähdössä monta autoa.
Itsekin olen aikeissa mennä katsomaan kyseistä ottelua.
Tarkan euron miehenä menen tietenkin seisomakatsomoon, vaikka viimeksi siellä
vieraillessa tappotuomio tulikin.

Raumalle pääsen kyllä linja-autolla, mutta takaisin tulevaa autoa pitäisi odotella Raumalla tuntitolkulla (jos tappotuomiot jää toteuttamatta)

Olisiko mahdollista päästä Poriin pelin jälkeen?

-mjarkko-
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TPS-Ässät

Viestin lähetti Näkkäri
Minä olen joka tapauksessa peliin myös menossa ja ajattelin lähinnä tuota D-katsomoa (pääty, johon Patapaidat hyökkää 2 kertaa). Ehdottaisin siis katsomonosia D2 ja D3.. Liput ovat kohtuuhintaisia jne. Kaikki Ässähenkiset sijoittaisin siis sinne, mitä mieltä muut?

Nuo ovat ilmeisesti 12 euron paikkoja, eli juurikin sopivan edullinen hinta ainakin minun kukkarolleni. Onko kellään tietoa, tuleeko Porista jotain bussikuljetuksia ja mihin päin lippuja olisi varattu? Muuten tuo D2 voisi olla ihan kiva, ja ehkä vähän ylempää niin tulee vähemmän räkää niskaan (tai sitten ei).
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lauantai Lukko - Ässät

Onkos joku pk-seudun Ässistä Helsingistä päin menossa Raumalle lauantaina ottelua katsomaan ? Olisiko kiinnostusta. Yv:tä kehiin jos on. Itselläni on vielä lauantaina joskus aamulla tentti mutta heti sen jälkeen voisi lähteä.
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Raumalle ollaan menossa (ei tosin helsingistä) ja katsomoon E. Se pääty mihin pata hyökkää 2 erää. Eli sinne päätyyn patalippuja paljon kiitos
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
To 4.12 Tappara-Ässät

Niin, tuollainen peli olisi ensi viikolla. Onko paljon porilaisia lähdössä katsastamaan kyseistä peliä? Itsekin ajattelin lähteä Nääsvilleen katsastamaan peliä tuolloin..
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
No, minä olen lähdössä muutaman kaverin kanssa...kyytiin kyllä mahtuu, jos uskaltaa...
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minäkin olen lähdössä muksujen kanssa. Tai kelistä hiukkasen riippuu en viitsi missään sohjossa lähteä ajamaan, mutta hyvällä kelillä.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helsinki->Tampere

Edit: Muutetaanhan vähän ilmoitusta. Eli onkos ketään Stadin Ässistä menossa Tampereelle torstaina. Minä olen mutta meneekö joku muu. Tulisin kovin mielellään mukaan, koska auto täynnä on halvempaa kuin junalla. Mukaan tulee myös ehkä (vielä ei varmaa kunhan saan yhteyden henkilöön) ässäfani _AUSTRALIASTA_ saakka katsomaan tätä peliä ! Kyllä meitä on sielläkin.
 
Viimeksi muokattu:

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Tervetuloa Ouluun 3.1.03

Apuvalmentaja ja minä paikan päällä I katsomossa 14 rivillä. Sinne vain tervehtimään jos Porista asti paikalle eksytte. Suunitelmissa olisi täältä Oulusta lähteä katsomaan Ässiä vieras-(Hki, Tre, Lahti,Jkl) ja kotipeleihin kun työt antavat myötä eli laittakaapa yv:tä jos olisi halukkaita kimppakyytiläisiä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti teemu73
TPS-Ässät 23.10. Turku. Olen menossa peliin. En tosin tarvitse kyytiä, koska asun paikkakunnalla. Kiinnostaisi vain tietää mihin päin hallia on Ässäläisiä tulossa, olisi paljon mukavampi jos kaikki Ässäkannattajat olisi samassa katsomonosassa.

Muutetaan tuohon päivämääräksi 29.1. Se pääty mihin Ässät hyökkää 2 kertaa oli viimeksi ihan hyvä paikka.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti teemu73
Muutetaan tuohon päivämääräksi 29.1. Se pääty mihin Ässät hyökkää 2 kertaa oli viimeksi ihan hyvä paikka.


Turkuun ollaan myös menossa. Pidetään ääntä, Ässät voittoon!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
11.2. Rauma

Allekirjoittanut, Jatkoajan Ässäkirjoittaja & Jatkoajan Lukkokirjoittaja on lähdössä Raumalle tarkastamaan paikallisvastusten päivän kunnon keskiviikkona 11. helmikuuta vuonna 2004. Todennäköisesti tähänkin peliin on tulossa paljon porilaisia faneja, joten ketkä tuntevat, niin voivat morjestamaan. Meillä on kyyti valmiina, joten sitä ongelmaa ei ole.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Fanibussit lähdössä 28.2. Jyväskylään ja 3.3. Tampereelle. Jyväskylässä istutaan A1-katsomossa ja Tampereella oli niin tiukkaa, että päästiin katonrajaan E-parvelle.
 

Fortuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Fortuna Sittard
Hyvä, että on taas reissuja. Kysymys kuuluu, että mikähän muodostuu ton jyväskylän reissun hinnaksi?

Kaikki mukaan!
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Fortuna
Hyvä, että on taas reissuja. Kysymys kuuluu, että mikähän muodostuu ton jyväskylän reissun hinnaksi?

Kaikki mukaan!

Mahdoinko käsittää ihan oikein, vai kysyitkö siis matkan hintaa..? Jos kysyit, tässä vastaus. Fan Clubin jäseniltä 27€, muilta 30€. Sisältää luonnollisesti kuljetukset ja istumalipun.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajattelin osallistua pitsiturnaukseen ensi heinäkuussa, mikäli kesäloma osuu samaan ajankohtaan. Koskahan se järjestetään ja milloin liput tulevat myyntiin? Onko kenelläkään tuosta mitään tarkempaa tietoa? Ja sitten huudetaan niin perkeleesti että Ässät pääsee ainakin alkulohkosta jatkoon!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti teemu73
Ajattelin osallistua pitsiturnaukseen ensi heinäkuussa, mikäli kesäloma osuu samaan ajankohtaan. Koskahan se järjestetään ja milloin liput tulevat myyntiin? Onko kenelläkään tuosta mitään tarkempaa tietoa? Ja sitten huudetaan niin perkeleesti että Ässät pääsee ainakin alkulohkosta jatkoon!

Täältä olis ainakin yks Ässäfani lähdössä.. En kyllä vielä tiedä mistäpäin olen lähdössä, jos tulee vaikka muutettua ennen sitä. Toivotaan, että saadaan kunnon meininki päälle ja poika kotiin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Näkkäri
Täältä olis ainakin yks Ässäfani lähdössä.. En kyllä vielä tiedä mistäpäin olen lähdössä, jos tulee vaikka muutettua ennen sitä. Toivotaan, että saadaan kunnon meininki päälle ja poika kotiin.
Mää en lähre jos ei oo ainakin 2/3 pojista kotona ;)
 

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
5.8.2004 ILVES-ÄSSÄT

Onko lähtijöitä? Autossa tilaa n. kahdelle.

Ilveksen keskustelussa tosin peloteltiin lippujen loppuvan. Eli ensin koitan varmistaa saatavuuden /varata liput...

YV:llä sovitaan tarkemmin.
 

Rocco

Jäsen
Sportin fanien kanssa mahtuu bussilla Viking Cupiin jos intoa löytyy ja kyyti puuttuu. Vaasan Sportin sivuilta lisäinfoa.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
16.9 bussilla Raumalle??

Mitähän tuolla Ässät-Lukko pelissä kuulutettiin tuosta liiga-avauksesta? Ässät ilmeisesti järjestää sinne fanimatkan..?
Jos joku tietää asiasta tarkemmin (esim. hinnat ja montako bussia lähtee), niin tänne voi pistää infoa.
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Olin kuulevinani että fan club järjestää matkan, lisätietoja Ässien toimistolta. Hintaa ei mainittu.
On muuten todella surkea tuo hallin äänentoisto. Joka vuosi sitä ollaan kuulemma parannettu mutta paskat sanon minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös