Nimimerkki mmuurine innoittamana avaan tälläisen ketjun. Eli tänne tiedot vieraspeleihin lähtijöistä jos kaipaa kyytiä / autossa on tilaa. Kätevää ja hyödyllistä jos pitemmäksikin menee ettei vajaalla autolla tarvi ajaa. Tarkemmat tiedot kulkevat hyvin yv:llä.
Otan oikeuden lainata tuota mmuurine nimimerkin viestiä tähän. Tuskin haittaa ja pahastuu koska asia on sama mitä tässä tullaan tulevaisuudessakin hakemaan.
Itse olen 18.10 menossa Lappeenrantaan täältä Helsingistä päin. Junalla ajattelin matkustaa. Olisiko ketään tulossa mukaan...
Edit: Voisiko joku mode laittaa tämän ketjun pysyväksi ? Näyttäisi jossain muissakin foorumeissa vastaavia olevan.
Otan oikeuden lainata tuota mmuurine nimimerkin viestiä tähän. Tuskin haittaa ja pahastuu koska asia on sama mitä tässä tullaan tulevaisuudessakin hakemaan.
....Eli huomiseen Blues-Ässät peliin ollaan PORISTA lähdössä, ja ylläri: Matkajärjestelyt kusi reisille viime hetkillä.
Eli nyt on autossa paikka vapaana( tod. näkösesti 2). Jokatapauksessa lähdetään kahdestaan kaverin kanssa ajeleen, mutta jos joku haluaa mukaan/jakamaan kustannuksia, niin rohkeasti jotain viestiä kehiin.
Itse aion kuitenkin paikalle sisäänajamaan uuden karhean #17 paidan!
Itse olen 18.10 menossa Lappeenrantaan täältä Helsingistä päin. Junalla ajattelin matkustaa. Olisiko ketään tulossa mukaan...
Edit: Voisiko joku mode laittaa tämän ketjun pysyväksi ? Näyttäisi jossain muissakin foorumeissa vastaavia olevan.
Viimeksi muokattu: