Tie mestariksi

  • 3 962
  • 21

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Ei Kulje yhden tappion ,eika muutaman jaahyn takia.Joten on turha marista tasta marista.Pelaajia menee ja valmentjia pysyy,hyvaa pelaajaa se vaan kaipaa.Sellaista joka jengiin kaipaa,ei Tokea eika Tuuskia,vaan sellaista joka jengiin pyrkii.
Ritaa, Rikua kovempaa, Norttia vahvempaa?
Lopettakaa.
 
Viimeksi muokattu:

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Siis mitä, tarkoitatko että HPK olisi taas yrittämässä saada uutta pelaajaa joukkueeseen? Ei toi nykynen jengi mun mielestä enää ketään välttämättä tarvitse, mitä nyt pieniä ketjumuutoksia ehkä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jos tuosta aloitusviestistä nyt jotain saa irti, niin onko tässä nyt sitten kyseessä uusi vahvistus, joka ei ole joukkueen oma kasvatti (kuten esim. Toke tai Tuuski?) ja on Ritaa sekä Hahlia kovempi tekijä NHLssa.

Eli tauon aikana saattaa tapahtua jotain, tai sitten ei.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Avausviestin ajankohdan huomioon ottaen.. =)
Yhtä kovaa pelaajaa tuo joukkue kaipaa. Sen nimi on Jämäkkä Asenne. Se kun saadaan, niin voidaan alkaa suunnitella mestaruussaunaa.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Tuota herra BR:ää tässä on huhuiltu jo jonkin aikaa. Lupaan kusta hunajaa...
 

Knight Hawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daemon
Tuota herra BR:ää tässä on huhuiltu jo jonkin aikaa. Lupaan kusta hunajaa...

Niin ne monet muutkin ovat luvanneet samaa. On tiedossa sitten halpaa hunajaa hämeenlinnan markkinoille kaupattavaksi - tämä turkulaisille tiedoksi todettakoon.

j.k. ... minulla on kaikille skeptikoille lasipurkkeja varattuna ettei hyvä tavara hukkaan mene ...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Oh honey, honey

Ei voi muuta sanoa kuin holy crap, jos tuo BR siis toteutuu. Täydellinen pelaaja HPKn riveihin.
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Täytyy hiukan täsmentään, että BR on täydellinen pelaaja kenen tahansa riveihin!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hyvä alku bittisäästöille tuo että pelaajat on vaan kahdella kirjaimella. Viedäänpä asiaa pidemmälle:

HPK SM2005 js sdn BR, PK t jk m tos hyv pelaj j tois e s. Hyv Krh!
 

Devin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kertokaa

Toivottavasti tässä BR-huhussa on jotain perää..olisi aikamoinen pommi! Vai osaako joku kertoa mistä ks. juttu on kuultu ja onko kuinka luotettava (jos huhusta voi niin sanoa)?
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän se aika varma ole, kun Knight Hawkin puhuu siitä tuohon sävyyn. Voit halutessasi katsoa miehen viestihistoriaa ja aika vakuuttavaa on jälki ollut
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Pitkään tässä olen herra Rafalskia odottanut takaisin Rinkelinmäen jäälle pelaamaan jääkiekkoa. Jos herra todellakin tulee niin eihän sitä joukkuetta paremmin voi kiittää, kuin menemällä itse paikanpäälle katsomaan.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ihanaa, kun jaksatte olla optimisteja. Minä sen sijaa olen mielummin realisti ja ajattelen, että näillä mennään. Silloin petyn vähemmän.

Sitä paitti me mitään mestaruutta saada ko ronssi. Mä haluun lisää mun paitaani!!!!!!
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähän välii pitää heittää vähän villimpääkin juttua... nimimerkillä JS kulkee myös huhu ja näin väitettii että se ilmoitettaisiin sitten kun nhl kausi ei varmasti käynnisty.

Itse kyllä luottaisin enemmän nimimerkkiin BR. Onko kellään havaintoja tästä riksan hyvästä ystävästä??
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Tie mestariksi on pitkä ja kivinen...aivan kuten perunapelto...

Mitä voimme tästä muuta todeta kuin, että keväällä juhlitaan...

Että silleen...
 

Hank

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk,Pikku-Jallu,Caps
Viestin lähetti Leija-La
Tähän välii pitää heittää vähän villimpääkin juttua... nimimerkillä JS kulkee myös huhu ja näin väitettii että se ilmoitettaisiin sitten kun nhl kausi ei varmasti käynnisty.

Jaa että Savijoen Jakke takas? Eikös se jo lopettanut kiekkoilun?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Hank
Jaa että Savijoen Jakke takas? Eikös se jo lopettanut kiekkoilun?

Sen verran tuosta huhusta tiedän, että kyseessä ei ole Savijoki. Kuitenkin varsin kovasta pelimiehestä on kyse. Kyseinen kaveri on ihastuttanut ja vihastuttanut faneja monessa seurassa ja useammassakin maassa, jopa Kerhossa. Sen verran uskallan myös vihjata, että jos onnistumme tässä kaappauksessa, Helsingin päädyssä isot punaiset hilkat käskevät taas Penaa syömään faksinsa, kun veimme heidän 'varman' paluumuuttajan...

Mitä sitä enää salailemaan... Welcome back, Jukka Seppo...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös