Ti 9.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 46 124
  • 729

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Noni. Studiossa selitettiin hitaimmillekin, miksi toi maalin hylkäys oli tuomarivirhe
Kun joku kysyy tätä huomenna Rönniltä niin voin jo tässä vaiheessa kertoa Jyrin vastauksen:"ei ollut tuomarivirhe!"
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Et kyllä nyt vastannut siihen kysymykseen yhtään. Että miten se sääntö menee. Jos moke ite hakee kontaktin alueen ulkopuolella niin onko se hylkäys
Ei taida liittyä tähän caseen mitenkään?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Studion mölyäjät ei näemmä osaa sääntöjä. Ei tahattomasta kontaktista maalivahtiin kuulu edes viheltää peliä poikki. Tuomari antaa veskarille aikaa palautua, jolloin esim. Tappara olisi voinut rauhottaa kiekon kulmassa ja tehdä maalin vaikka viivasta. Tällöin tilanne ei olisi maalivahdin estäminen. Mutta nyt, kun maali syntyy tilanteesta, jossa tahaton kontakti maalivahtiin suoraan estää torjunnan, on maali hylättävä tuon kontaktin takia.

Mun mielestä oli aikaa valmistautua torjuntaan. Mutta se oli mun mielipide
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Veikataan, että tänään pelikello juoksee yli 80minuutin
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
No nyt löytyi asiantuntija. Ai että kun joukkue tekee rikkeen, sen pitää rauhoittaa peliä? Joo - kaverisählyssä.
Alun perin lätkässä YV:lle päässyt jengi otti omankin miehen pois että peli pysyi herrasmiesmäisenä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Maalivahdin häirintä hylkäämisen syynä mutta pois sitä ei vihelletty.

Niin.

"Tilannetta ei pidetä myöskään maalivahdin häirintänä, jos hyökkääjä ja maalivahti ovat molemmat liikkeessä, heidän liikeradat kohtaavat ja tapahtuu vahinkokontakti. Kontaktikohta on ratkaiseva tekijä ratkaistaessa, onko osuma tapahtunut maalialueella vai maalialueen ulkopuolella."
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Mun mielestä oli aikaa valmistautua torjuntaan. Mutta se oli mun mielipide
Sun lasit on ehkä hitusen enemmän porkkanan sävyiset oranssit?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Zabo. Tärkee
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Olis kiva jos olis edes semmoinen enemmänkin käytetty vähän tulppavikainen ylivoima...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voin kuvitella, että Kerho-kannattajia saattaa jännittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös