Onkos muilla pelannut laolatv hola blockerin kanssa tänään? Mulla väittää koko ajan, että väärä maa.
Juu toimii.
Onkos muilla pelannut laolatv hola blockerin kanssa tänään? Mulla väittää koko ajan, että väärä maa.
Ihan jyrän alla koko pelin. Vittu se niiden dumarien vika ole jos Kerho on paska.
Miten tuo sinun vuodatuksesi liittyy siihen, että kiekko kävi maalissa? Tulisko sulta joskus jotain asiaakin?Lopettakaa nyt se saatanan itku Kuopion dumareista. Vastustajan maalivahdilla toisessa erässä kaks torjuntaa joista toinekin ihan armosta. Ihan jyrän alla koko pelin ja ite ei päästä maalipaikoille, tai jos oltaisiin pääsemässä niin kiekko hukkuu jonnekkin jalkoihin tai heitetään joku "no look" toivotaan toivotaan syöttö. Vittu se niiden dumarien vika ole jos Kerho on paska. Ei ne nyt joka ilta pelejä ratko.
Haluaisiko joku videoklippikerhon jäsen pistää vaikka jotain screenshottia tästä tilanteesta? Kiinnostaa nimittäin semisti että mille tilanne on näyttänyt, ja ennenkaikkea millä perustein sitä maalia ei ole sitten tullut. Videotuomarilla kun on aika hyvät vehkeet maalien jälkikäteen katsomiseen.Miten tuo sinun vuodatuksesi liittyy siihen, että kiekko kävi maalissa? Tulisko sulta joskus jotain asiaakin?
Minkä takia maalikameran kuvaa ei näytetty lähetyksessä? Eikös se ole ollut tapana näiden tilanteiden jälkeen ennenkin vai muistelenko nyt aikaa ennen ajanlaskun alkua?
Miten tuo sinun vuodatuksesi liittyy siihen, että kiekko kävi maalissa? Tulisko sulta joskus jotain asiaakin?
Kävikö se? Pystyykö nyt joku oikeasti todistamaan jotenkin tuota väitettä? Ruudu-palvelulla voi vissiin kelata otteluvideota, joten pysyykö joku ottamaan kuvan tai jotain?Miten tuo sinun vuodatuksesi liittyy siihen, että kiekko kävi maalissa?
Se yleensä on, joka ite sanoo. Ja tässä tapauksessa on helppo uskoa, että kans on ihan täys.Vittu se niiden dumarien vika ole jos Kerho on paska.
Kävikö se? Pystyykö nyt joku oikeasti todistamaan jotenkin tuota väitettä? Ruudu-palvelulla voi vissiin kelata otteluvideota, joten pysyykö joku ottamaan kuvan tai jotain?
Minä en nähnyt tuosta annetusta kuvakulmasta, että kiekko olisi maaliin mennyt. Enkä usko, että videotuomari voisi söhliä tilanteen noin pahasti.