Älkääs nyt, kyllähän hurjat punaiset kissat veivät tappelut 100-0. Mahtavia poikia, heh.
Totta, ainut homma mikä meni tänään hyvin. Nenähommat IFK:ssa osataan, vaikka raskain osasto ei siihen tänään osallistunutkaan. Lennua turha syytellä mistään noudosta, kun Vihko itse meni huitomaan ensin. Muutenkin Lennu on rehti taistelija, joka harvoin edes sikailee toisin kuin esim Karalahti.
Rontti kirjoitti:
Lassila hoiti pari ekaa vaihtoa ja sitten onneksi päästiinkin av:lle ja homma helpoittui selvästi.
Tässä ero meidän joukkueilla kärjistettynä, toki HPK on muutenkin vahva, mutta siinä missä Lassila ottaa esim Kiben läpiajon niin Pitkämäki ei ota isoja koppeja ja imujakin menee. Puolustuksen rajoitteet ja ongelmat moninkertaistuvat Pitkämäen pelatessa. IFK aloittaa hallinnalla ja kohta matsi on jo 0-3 ja hyvää yötä, siinä vaiheessa kaikki meni päin sitä kuuluisaa. Edelleen ei KalPan tai Kärppienkään puolustus mitään rautaa ole, hyvin esim KalPa pelaa iltatoisensa jälkeen hyvin.
Rontti kirjoitti:
HIFK:n ylivoimilla Hirso ampui pitkin seiniä, mutta itse ihmettelin, että minkä vuoksi Kibe ei skodettanut. Eikös Kiben ykkösduuni ole skodettaminen? Tai no, ampui kerran epätarkasti tolppaan.
Ylivoima ollut minun näkemissä peleissäni aika mielikuvituksetonta ja hidasta. Kumminkin IFK oli ennen tätä matsia NELJÄNTENÄ maalienteko määrässä, tosin yv on aika kuraa. Kuhdan peliin saattaa vaikuttaa se käsivamma?
On se vaan täysin järjetöntä, että maalivahti joka pitää nollapelin vaikeassa vieraspelissä Rinkelinmäellä niin tippuu kakkoseksi seuraaviin peleihin. Ja kaiken päälle nuori kaveri tarvitsee paljon pelejä kehittyäkseen, mutta IFK:ssa avaa luukkua. Miksi ei laiteta Niemistä edes sinne Mestikseen takaisin?
Lisäksi Kari Jaloselle kyllä risuja joukkueen huonosta tahtotilasta, tosin tänään matsi alkoi aika nasevasti, niinkuin Nordiksella pitäisi ITSESTÄÄNSELVÄSTI alkaa.