Peltsi #18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Oskari Laaksoselle uran ensimmäinen tehopiste. Kovalla itseluottamuksella junnu hääri ylivoimalla. Tapsalle illan toinen ja kahteen peliin 3+2.
Paljonko hänelle maksetaan?Ei tuosta Taipaluksesta ole kyllä mihinkään. Ylihintainen nykyiseen tasoon nähden.
Kyllä. Ihan vitun tyhmä teko, ottaen huomioon edellisen pelin taklaus ja sen saama huomio.Oli ensimmäinen varsinaisesti ruma taklaus tällä kaudella Karjalaiselta.
Yllättävän paljonkin. Including me.
Itse Maatuska haki vastataklausta, mutta lapsenvartaloinen ruotsalainen lensi kuin märkä rätti.. minusta puhdas tilannePahan näköisesti matushkin lensi laitaa päin hakanpään taklauksesta. Saattoi vaikuttaa hieman laitataklaukselta?
Ei kun mehän tehdään ittemme arvaamattomaksi, koskaan ei tiedä mitä tulee. Keväällä sitten pitkälle, huh hah hei.Sama mietityttää. Välillä tulee hyviä jaksoja ja sitten tulee se yksi peli jossa puolustus vuotaa ja ketään ei kiinnosta pelata.
Ei tuosta Taipaluksesta ole kyllä mihinkään. Ylihintainen nykyiseen tasoon nähden. Uusi pakki kehiin ja Taipaluksesta vapautuvaa rahaa tärkeiden pelaajien jatkoihin.
0-3, 0-4 ja 0-5 löysäilyn seurauksia niin veskarilta kuin kenttäpelaajiltakin.
Tyytyväisenä läpsytellään peli alta pois.
Ihaillaan tappelevaa kylähullua, mutta buuataan oikealle kovuudelle.
Todella hyvä niitti ja puhdas. Ainoa miinus, että sen teki Hakanpää ;).Itse Maatuska haki vastataklausta, mutta lapsenvartaloinen ruotsalainen lensi kuin märkä rätti.. minusta puhdas tilanne
Mikäs siellä on tilanne? En jaksa itse etsiä.Tapansa mukaan JYP ei tee ikinä läpiajosta. Tällä kertaa Immonen.
Nyt 1-1 kun JYP juuri tasoitti.Mikäs siellä on tilanne? En jaksa itse etsiä.
Ei tuosta Taipaluksesta ole kyllä mihinkään. Ylihintainen nykyiseen tasoon nähden. Uusi pakki kehiin ja Taipaluksesta vapautuvaa rahaa tärkeiden pelaajien jatkoihin.
Mitkä takit kääntyy? Eikö nyt jokainen tilanne ole ihan oma tapauksensa.Pari HPK:n fania näköjään puolustelemassa päähänkohdistunutta taklausta, niin ne takit kääntyy.