Näköjään ketju puuttuu ja jo kymmenen minuuttia pelattu. Voinee ehkä syyttää alkamisaikaa, jenginä vasta kotiutuu töistä sun muista menoista.
Hyvältä kuulostaa ainakin hallissa oleva yleisö. Ainakaan toistaiseksi tanssijoiden päällä olleita kuteita en itse diggaa, tuovat mieleen jonkun pikkutyttöjen tarhan.
Itse ottelussa Jokerit on ollut varsin hyvällä jalalla liikenteessä ja saanut jo pari paikkaa. Tosin melko tasaisissa merkeissä ollaan menty ja kassareiden ei ole aivan huikeimpiin torjuntoihin täytynyt vielä venyä.
Laitetaan vielä jokerit.comin kokoonpano. Näyttäisi pitävän ainakin päällisin puolin oikealta.
61 Tommi Huhtala – 41 Mathis Olimb – 50 Juhamatti Aaltonen
9 Niklas Hagman – 93 Peter Regin – 51 Brandon Kozun
76 Jere Sallinen – 13 Petteri Wirtanen – 25 Pekka Jormakka
18 Jesse Joensuu – 14 Tomi Mäki – 28 Jani Rita
55 Atte Ohtamaa – 47 Ville Lajunen
44 Jesper B. Jensen – 36 Philip Larsen
6 Topi Jaakola – 3 Daine Todd
31 Riku Helenius (1 Henrik Karlsson)
edit: Pyyntö otsikon muuttamisesta oikeaan muotoon laitettu.
Hyvältä kuulostaa ainakin hallissa oleva yleisö. Ainakaan toistaiseksi tanssijoiden päällä olleita kuteita en itse diggaa, tuovat mieleen jonkun pikkutyttöjen tarhan.
Itse ottelussa Jokerit on ollut varsin hyvällä jalalla liikenteessä ja saanut jo pari paikkaa. Tosin melko tasaisissa merkeissä ollaan menty ja kassareiden ei ole aivan huikeimpiin torjuntoihin täytynyt vielä venyä.
Laitetaan vielä jokerit.comin kokoonpano. Näyttäisi pitävän ainakin päällisin puolin oikealta.
61 Tommi Huhtala – 41 Mathis Olimb – 50 Juhamatti Aaltonen
9 Niklas Hagman – 93 Peter Regin – 51 Brandon Kozun
76 Jere Sallinen – 13 Petteri Wirtanen – 25 Pekka Jormakka
18 Jesse Joensuu – 14 Tomi Mäki – 28 Jani Rita
55 Atte Ohtamaa – 47 Ville Lajunen
44 Jesper B. Jensen – 36 Philip Larsen
6 Topi Jaakola – 3 Daine Todd
31 Riku Helenius (1 Henrik Karlsson)
edit: Pyyntö otsikon muuttamisesta oikeaan muotoon laitettu.