Ti 8.5.2018 Otteluseuranta (5. kisapäivä)

  • 70 493
  • 844
Tila
Viestiketju on suljettu.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ei maistu Mikelle eikä Mikolle huipputontit
 

Undrafted

Jäsen
Tuollaista alivoimaa voisi katsella useamminkin :)

Onko joku katsellut yleisömääriä, kun näppituntumalta Suomen peleissä varsin paljon tyhjää katsomossa?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ykkösen poijilla meinaa vähä puristaa...
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Miken kenttä alkaa osoittamaan elonmerkkejä. Lupaa hyvää. Vielä kun alakaavat laittamaan mustaa sisään.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tuolla on ihan paska jää. Tai ainakin kolmannessa erässä on. Mun teeveessä näyttää aivan siltä todennäköisesti.
Pitäisköhän katsoa Euroviisuja?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mun täytyy nyt sanoa että tosi harva selostaja mua ärsyttää. Joskus vähän huvittaa, mutta kuka nyt ei muutamaa sammakkoa suusta päästäisi kun livenä selostaa.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Mielenkiintoista kyllä että mitä tapahtuu kun Mertaranta joskus eläköityy. Ei kai ne Saukkosta voi tuonne laittaa maksupuolelle, koska miestä pidetään ilmaispuolella sen takia että on niin huono ja hänen avullaan yritetään myydä maksukortteja.
Allekirjoittaneen unelma olisi Antti Mäkinen. Olisi sen verran upeaa että alkaa jo pelkkä ajatuskin hymyilyttämään. Pahoin vain pelkään että Mäkinen on liian "cool" persoona, selostamaan näitä koko kansalle. Vaikea kyllä uskoa että tavalliseen junttiin uppoaisi Mäkisen jumalallinen selostus ääni yhdistettynä pohjattomilla fatkatiedoilla , jolla laitettaisiin koko maikkarin selostajakaarti polvilleen.
En kyllä toisaalta osaa edes kuvitella tilannetta, että jossain vanhainkodissa katsottaisiin matsia, jossa Mäkinen selostaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mun täytyy nyt sanoa että tosi harva selostaja mua ärsyttää. Joskus vähän huvittaa, mutta kuka nyt ei muutamaa sammakkoa suusta päästäisi kun livenä selostaa.
Mertaranta keksii sammakollekin jonkun oman hurjan hauskan synonyymin ja käyttää sitä 500 kertaa selostuksen aikana, että kaikki varmasti ehtivät löytää sen hauskuuden.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lehterä alistaa Jalosta studiossa
 

Knap

Jäsen
Allekirjoittaneen unelma olisi Antti Mäkinen. Olisi sen verran upeaa että alkaa jo pelkkä ajatuskin hymyilyttämään. Pahoin vain pelkään että Mäkinen on liian "cool" persoona, selostamaan näitä koko kansalle. Vaikea kyllä uskoa että tavalliseen junttiin upposi Mäkisen jumalallinen selostus ääni yhdistettynä pohjattomilla fatkatiedoilla , jolla laitettaisiin koko maikkarin selostajakaarti polvilleen.
Oletko se sinä Antti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös