Kapas-dissaus on niin passé.
On tuolla Nokelaisella aavistuksen enemmän lisäarvoa annettavana näihin power breikkien juttuihin kuin Tamilla tai Kölli Kortelaisella kotikisojen aikaan.
Kapanen on juonikas? Ei ole sitä ainakaan tässä turnauksessa näyttänyt.
Onks mulla joku demariversio, kun tuontui olevan Mertaranta sielläkin kun mainoskatkolla tarkastin..Joku pesäpallomies.
Pitkällä mailalla ei usein näyttäviä kikkamaaleja taideta tehdä. Minulle käy kaikenlaiset.
Suomelle onnistuu kaikki näissä kisoissa.
Barkov saattaa olla eri mieltä.
Nyt voikin siirtyä euroviisujen pariin. Det var det.
Voisihan Noksu heittää siellä vähän juttua, kun tuli aikoinaan nelossentterin brotherlionina iskettyä kultainen 2-1 maali.On tuolla Nokelaisella aavistuksen enemmän lisäarvoa annettavana näihin power breikkien juttuihin kuin Tamilla tai Kölli Kortelaisella kotikisojen aikaan.
Ei sekään kyllä hyvältä kuulosta.Pelkkiä voittoja ja finaalissa turpaan Ruotsilta/Kanadalta 2-0...
Montako kautta tätä Mertapaskan tulkintaa jääkiekko-ottelusta vielä pitää kuulla? Eli milloin tämä menee vaikka edes ruutuun ilman tätä 20 vuotta sitten kulunutta levyä.
Enpä usko, ainakaan itse en vielä ole kuullut Anttilan naapurin kummitytön alkaneen seurata Carolinan twitteriäAho ja Anttila jutteli vaihtoaitiossa. Anttilalla varmaan sopimus Carolinaan.