madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Koittakaapa sport nyt klaarata. Tuo ässäjoukkue ei halua eikä ansaitse mitään.
Katsoppa tilanne uudelleen. Pietilä huitaisi Lahen mailaa eikä mitään muuta.Mun silmiin iski suoraan kroppaan Lahden vajotessa jäähän.
Kauaa ei tarvinnut arvailla.Totta, Stadissa pyörii vastustajana joku porilainen vitsi tällä hetkellä. Saas nähdä, muuttuuko pelin kulku seuraavassa erässä vai jatkuuko kotijoukkueen dominointi.
Katsoppa uudestaan, Ruudusta voi kelata tilanteen uusintoihin.Mun silmiin iski suoraan kroppaan Lahden vajotessa jäähän.
Ja sen takia ulosajo päähän kohdistuneesta taklauksesta?
Hehe vasta 6 viestiä, joissa kaikissa on käsketty katsomaan se tilanne, kun pelicanssin pelaajissahan ei voi olla vikaa... ajojahti!! Mutta kun olen sen tilanteen nähnyt, niin montakos kertaa se pilanne pitää katsoa vielä uudestaan, että se rike muuttuu tekemättömäksi ja loukkaantumisen takia ulos heitetty syyttömäksi?
Alkaa pikkuhiljaa hiipimään tästä stadin pelistä mieleen sen muutaman vuoden takainen IFK-Ässät 11-3 teurastus :)
Noh kahtellaan miten tää tästä etenee..
Kato varmuuden vuoksi vielä vaikka 4 kertaa, sitten avaa sääntökirja ja lukaise sekin vaikka kerran tai kaksi läpi.Hehe vasta 6 viestiä, joissa kaikissa on käsketty katsomaan se tilanne, kun pelicanssin pelaajissahan ei voi olla vikaa... ajojahti!! Mutta kun olen sen tilanteen nähnyt, niin montakos kertaa se pilanne pitää katsoa vielä uudestaan, että se rike muuttuu tekemättömäksi ja loukkaantumisen takia ulos heitetty syyttömäksi?