Jotkut jauhaa että me ei vahvistuta että rotan ska tulisi takaa ohi. Kyllä me ihan ite kustaan se ohi kun löysäillään näitä etukäteen heikompia vastaan. Näistä 3 pelistä ois pitäny tulla 9p. Nyt näyttää joltain 0-4 pisteeltä.
Kyllä nyt oon sitä mieltä, että jätetään ne Norjalaiset sinne alelaariin ottamatta (ellei Thoresenia jostai revitä) ja pitäydytään näissä meijän Tanskalaisissa. Näistä mä tykkään.
Edit:
Olis pitäny laittaa se tulosveto mitä aina silloin tällöin viljelen eri peleihin. 6-4. Sanokaa mun sanoneen, että näinhän se päättyy. Ja Jokereille nimenomaan. Kulda tykittää hattutempun loppuun.
Sekavaa kiekkoa Jokereilta pari erää. Heikkoa puolustamista ja sähläämistä.
Pöysti ollut hyvä ja Kulda äijä. Asenne ja maalijyvä kohdalleen kolmanteen erään
No olipa karmea erä Jokereilta, varsinkin puolustaminen oli täyttä kuraa. No onneksi ollaan edelleen mukana pelissä ja tilanne on vain 3-4. Tästä voidaan vielä nousta, tosin boxista pitää pysyä poissa.
Loukkaantuiko Juhis taas, vai miksei näkynyt enää 2.erän lopussa?
Voe voe sentään taas miten halvalla Jokerit päästää kaverin karkuun. Tosin kaveri vois johtaa tätä peliä tyyliin 3-7 jos olisivat viimeistelleet samalla teholla kuin me. Saa nähdä onko tästä joukkueesta tämän kauden aikana kertaakaan selkärankaa nousta takaa-ajo asemasta voittoon. Epäily on kova, mutta katsellaan.