Semmonen kiekkoilta, kuten vähän ennakoinkin. Ainakin minun silmissä kauden parasta KalPaa (puhun omin silmin nähdyistä peleistä). Miettisen ketju oli tänään vireessä, etenkin Härskin peli alkanut kulkea, kun aamukampa kului loppuun. Kisu taas koko ajan vaarallinen ja sen huomasi myös vieraat. Taklauksia otti vastaan muutaman, mutta ei mitään väärää niissä. Ehkö yhdestä ois Kankaanperälle kakkosen voinut antaa. Merkille pantavaa myös se, että kaikki KalPan maalit syntyivät läheltä. Ströbä oli tänään molemmissa päissä aika jäätävä. Ja tuossa edellä ihmeteltiin laukaisumääriä, niin kyllähän ne noin meni. Tosin ihmeteltin, että miten Ahoselle saatiin viimeiseen erään 11 koppia. Muutenkin Arskalle aika helppo nollapeli.
Helsingisin pojista sen verran, että jos paikoille pääsivät niin päätypleksit vaan paukkuivat. Todella huonolla prosentilla paikoista kohti maalia. Ramstedt erottui muutenkin kuin vaan kypärästä, liukkaasti liikkui ja kiekkokin pysyy mukana. Tänään ei vaan saanut oikein apuja. M.G väläytti peri kertaa, mutta kyllä pelaamattomuus näkyi. Paras mies oli tolppien välilssä. Kolmannessa erässä muutama loistotorjunta Lundellilta, ilman niitä olis vaikka 7-0 ollut aika lähellä. Odotin vierailta kyllä paljon enemmän, mutta tää tulos kelpaa mulle. Ai niin, Hirso -3 ja ei mitään aikaiseksi. Lopussa alkoi kiukutellakkin. Mikä miestä vaivaa? Sorry, kun en paljoa positiivista keksi HIFKin pelistä, mutta näin mä tän illan näin.
Kiitos.