Äsken kaiketi pelasi
Harmittavasti kerkesi erä loppua juuri ja juuri. Mielestäni tuommoset sais silti hyväksyä, laukaisu ehti lähteä ja kaikki pelas vielä tosissaan mutta sääntöjen mukaan tietty ihan oikein meni että hylättiin.Siinä ja siinä menikö ennen summeria tasoitus sisään
Miten mulla ollut aina sellainen käsitys, että kunhan veto lähtee ennenkuin kello soi niin hyväksytään jos menee vielä maaliin? Oliko tälleen joskus?Harmittavasti kerkesi erä loppua juuri ja juuri. Mielestäni tuommoset sais silti hyväksyä, laukaisu ehti lähteä ja kaikki pelas vielä tosissaan mutta sääntöjen mukaan tietty ihan oikein meni että hylättiin.
Koripallossa on noin mutta jääkiekossa kiekon on pitänyt olla aina maalissa ennen erän päättymistä.Miten mulla ollut aina sellainen käsitys, että kunhan veto lähtee ennenkuin kello soi niin hyväksytään jos menee vielä maaliin? Oliko tälleen joskus?
Koripallossa se.Miten mulla ollut aina sellainen käsitys, että kunhan veto lähtee ennenkuin kello soi niin hyväksytään jos menee vielä maaliin? Oliko tälleen joskus?
Yle Puheen selostajan mukaan Sportin fanit oli poistunu katsomosta kun peliä oli pelattu 1 minuutti.
Yli 50% kaikista äänistä kuitanneet Hodgman ja A. Tyrväinen.Pelicansilla kova edustus "Liigan ärsyttävin pelaaja" äänestyksessä joka näkyi tuossa äsken.
Järvinen nyt kehissä :)Ok hemmetin hyvä. Monta vaihtoa mentiin niin, että Parikka veti joka toista vaihtoa. Olisiko ollut sitten vaan varusteiden tms kanssa jotain.
Vuoti sai ekan maalinsa. Hieno homma, vaikka pomppujen kautta tulikin. Kyllä KooKoo on vaisu, meillehän se sopii.
Mitäköhän siellä ollaan kaudelta odotettu, jos Tomek pitäisi heidän mielestään erottaa... Sport pelaa juuri niistä sijoista, mistä tuolla nipulla odotettiin pelaavan.Sundom Stå:ssa on lakana jossa lukee "EROA TOMEK". Onkohan tuo kannattajaryhmän virallinen kanta?