Somervuorella liikkuu kyllä jalka pirun hyvin.
Onhan tuolla nyt jo pari häkkiä, ei nyt varsinaisesti vielä mikään apina selässä. Tekee vielä börsän tänään. ;)Ässien Smithin kasvoilta näkyi äsken ammattimiehen tuska kun ei saa maalia. Tahtoa on ja Apina pitää otteessaan.
Kyllähän se tohon ekaan maaliin kuitenkin syötön sai.Aleksi Saarelan ylle on kyllä langettu jokin kirous, ei jumankauta! Kaikki kakkosketjun tilanteet ja maalit lähtevät hänen aloitteistaan ja oivalluksistaan, mutta sitten joka kerta kiekko käy kuitenkin niin monen muun ukon kautta, että Allu itse jää aina ilman tehopisteitä.. ei ole todellista!
Aleksi Saarelan ylle on kyllä langettu jokin kirous, ei jumankauta! Kaikki kakkosketjun tilanteet ja maalit lähtevät hänen aloitteistaan ja oivalluksistaan, mutta sitten joka kerta kiekko käy kuitenkin niin monen muun ukon kautta, että Allu itse jää aina ilman tehopisteitä.. ei ole todellista!
Mun puolesta Ässät voisi vaihtaa Kiilholman Kerhoon vaihdossa vaikkapa Laaksoon, Grönholmiin ja Kari Lehtosen takkiin.on toi kiilholma vaan paska.
Onhan tuolla nyt jo pari häkkiä, ei nyt varsinaisesti vielä mikään apina selässä. Tekee vielä börsän tänään. ;)
Ässät taitaa nousta sarjakärkeen tämän päivän matsin jälkeen?
Kyllähän tuohon ekaan maaliin jo korjattiin Saarela syöttäjäksi...
Kutina on että Kärki määrää tänään ja hattu on tilauksessa....Smith on jo pitkään tuskastellut kun ei mene niin ei mene. Kiilholma näillä otteilla voi lopettaa haihattelun kärkiketjuista. Sitä paitsi Kärki-Saarela-Ryan alkaa heräillä...
on toi kiilholma vaan paska. Vaihdetaan johonki potentiaaliseen junnuun, Ojamäki tai Huovinen.
Ässät taitaa nousta sarjakärkeen tämän päivän matsin jälkeen?
Kiilholma muuten ollut tänään aivan vitun paska. Kerhon maalissa surffaa kiekon ohi jonka jälkeen Kerhon paineen purkamiseksi vetää jalkojen välistä jonkun ihme nepin mikä ei mene edes keskialueelle. Alivoimalla antoi melkein tehdä takatolpalta tyhjiin kun ei viitsinyt luitella, kunhan vain liukui. Ja tämä ekaan erään, huh...
Ossipetteri<3<3<3Mahtavaa peliä Kerholla omassa päädyssä ja siitähän rangaistaan.