Ti 7.1.2014 Otteluseurantaketju Liiga Jokerit-SaiPa

  • 30 968
  • 173
Tila
Viestiketju on suljettu.

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
En sen kummemmin kommentoi Väänäsen esitystä, kun olen katsonut lähinnä ensimmäistä ja kolmatta erää ja niitäkin toisella silmällä, mutta olisiko valintojen jiulkistamisen jälkeen sitten tullut hienoinen hyvänolontunne, joka näkyy otteissa?

Mä kun en toki mitään lätkästä ymmärrä, niin ihmettelen miksi Väänänen yleensä valittiin.
 

Kyyberi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Preds,Jordin Tootoo,M.O.P.A.K.
Mä kun en toki mitään lätkästä ymmärrä, niin ihmettelen miksi Väänänen yleensä valittiin.

Samaa ihmettelen minäkin, Ossi on ollut jo pitkään aivan kuutamolla. Kiekon kanssa aika usein huonoja ratkaisuja, eikä se puolustaminenkaan ihan pomminvarmaa ole ollut. Ilmeisesti vanhat näytöt painavat vaakakupissa aika paljon.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Aika monta kertaa oon huudellu et tän kauden Väänänen on ihan turhake kaukalossa. Ja toi paska valittiin olympialaisiin.
 

apu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, Ducks
Tehkääpä pojat vielä se viides, niin jokohan Hjallis heräis ja lainas rahat kunnon sentteriin tyyliin Crosby/Malkin. Eihän nyt SaiPaa muuten voiteta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika karusellissa on Jokerit kolmannen erän ollut. SaiPa on todella ahnaalla jalalla liikenteessä ja viimeistelykin tuntuu onnistuvan kuin elokuvissa.

Jokerien peli on läpi ottelun puuroutunut SaiPan siniselle. SaiPan viisikkopuolustus on ollut rautaa siinä missä narrien mokoma on ollut melkoisen repeilevää sorttia.

Maalahteakin joku kritisoi, mutta on nähdäkseni parantanut kolmanteen erään todella paljon. Nyt suorittaa eheästi. Ossi Väänänen puolestaan on ollut aivan hirveän huono tänään. Järkyttävää suorittamista. Nelosen arvoinen suoritus.

Ja ainiin. Joku jutteli SaiPan saamasta piristysruiskeesta. No, viimeistään huomenna se olisi kaikki mahdolliset apinat selästä karistettua koska luvassa on vierailu Turkuun.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Täytyy vaan toivoo että Ossi koomailee jo alkulohkossa itsensä poppareille, liike ei kyllä riitä kärkimaita vastaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Ei kestä kasetti. Noh, enää muutama viikko niin KHL kutsuu. Jää tää puuhastelu ja saipat.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarkasti tuomarit näkivät tuon keihästyksen. Ruma temppu.

Spang loukkaantui pahan näköisesti. Miksi Hahlin piti ajaa tuo loppuun saakka? Jos ei ehdi reagoimaan niin ok, paskaa säkääkin tuossa. Silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös