Ti 6.9.2016 Ilves - Ässät

  • 8 854
  • 62

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämmönenkin läpsyttely olisi tänään menossa. Ken paikanpäällä, niin jotain yhteenvetoa pelin jälkeen olisi kiva kuulla. Ilves on neljän ottelun voittoputkessa, Ässien peleistä varmaan porilaiset osaa sanoa enempi.

Ilves tänään:

Koivula-Laakso-Vihko
Rautiainen-Sandell-Wahl
Suomi-Sointu-Meskanen
Mustonen-Flinck-Jokinen

Laatikainen-Fagerudd
Vittasmäki-Aalto
Niemi-Parikka
Vainio-Ilomäki

Lehtonen
(Saari)
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Sointu suomen ja Meskasen väliin... hyvä. Toki itte laittasin Musen, mutta Flinck ei oikein pelaajatyyppinä tossa ole oikeassa paikassa. Pelikäsitys on niin erilainen kun Suomi/Meskanen akselilla ja jalkakaan ei oikein tahdo riittään Meskasen karoille. Soinnulla taas riittää jalka, muista ominaisuuksista nyt en sit tiä..


Flinck on omiaan vähän hitaammassa ketjussa ja tollaisessa pitkiin hyökkäyksiin pyrkivässä ketjussa. Muse ei sit taas istu tohon flinckin ja Jokisen kelkkaan yhtään. Mies on jalalla kertaluokkaa liukkaampi kun kaverit, joten yhteistä säveltä voi olla vaikee löytää.


(Tänään sitten Muse ja Flinck 3+3 ;-D )
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Mies on jalalla kertaluokkaa liukkaampi kun kaverit, joten yhteistä säveltä voi olla vaikee löytää.

Ainakin Jokisella luulisi riittävän jalkaa Mustosen rinnalle, joten voi toi toimiakin. Ja Flinck pärjää kyllä mukana, hakee itse paikoille ja muuten tasapainottaa peliä.

Suurin ilo näissä harjoituspeleissä on se, että Sandell pääsääntöisesti pelaa. Ei jouduta pitämään varmuuden vuoksi sivussa vaan jalka näyttäisi ainakin tässä vaiheessa olevan oikeasti kunnossa.
 

Levollinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensimmäinen erä takana. En nähnyt aivan pelin alkua, mutta pari minuuttia pelin alkamisesta kun pääsin paikalle oli Ässien ylivoima käynnissä. Ensimmäinen erä menikin ehkä tästä jälkihöyryillä ässämerkkisesti. Ilves sai samalla kuitenkin hyviä vastaiskupaikkoja mutta viimeistely ontui.

Erän toinen puolisko olikin sitten enemmän Ilveksen hallintaa, mutta erän ainoan maalin iski porilaiset. Ilveksen pakki suti kiekosta ohi peliä avatessa, Korhonen otti kiekon ja heitti pömpeliin. 0-1. Erän lopussa vielä Mustonen pääsi läpiajoon mutta lukemat säilyivät samoina.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Joonas Vihko 5min kampitus.

Mitäs siellä touhutaan?
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Ässät käytti tilaisuuden hyväkseen yv:llä ja ajassa 50:42 Jyri Marttinen vei Padan 1-2 johtoon, Ville Korhonen ja Jarno Kärki syöttäjinä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Jahas. No, en tiedä Ilveksen reenipelien määrästä, mutta mun näkemyksen mukaan Vihkon pitäisi olla ainakin kauden avauksesta sivussa. Liidaa polvella polveen, kun tilanne on jo mennyt.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Jahas. No, en tiedä Ilveksen reenipelien määrästä, mutta mun näkemyksen mukaan Vihkon pitäisi olla ainakin kauden avauksesta sivussa. Liidaa polvella polveen, kun tilanne on jo mennyt.

En näe itse tuosta selvästi, että kuka joutuu uhriksi? Ja ei kai loukkaantunut, ainakaan pahasti?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tässä voi pikkuhiljaa alkaa toivotella tervetuliaisia Vihkolle Isomäkeen. Toivotaan että Charles on pian iskussa.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
"Vihko on vaan pieni poika, ei se tahallaan.." Oliko Hessu Mällin suusta tämä joskus vuonna miekka ja kirves?
Saatanan kekkuli jos Bertrandin polvi hajosi.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Jahas. No, en tiedä Ilveksen reenipelien määrästä, mutta mun näkemyksen mukaan Vihkon pitäisi olla ainakin kauden avauksesta sivussa. Liidaa polvella polveen, kun tilanne on jo mennyt.

Kyllä, vähintään muutama peli sarja-avauksesta lähtien pelikieltoa. Täysin tahallinen polvitaklaus kiekottomaan mieheen, vaikka huomaa tilanteen ja olisi ollut aikaa reagoida toisinkin. Tuskin sentään oli Kiveltä ohjeistusta, että otetaan Padalta Bertrand pelistä pois...
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Miksei kukaan antanut pienelle pojalle opetusta? Tuleeko tämä kausi taas olemaan sitä, kun vierestä katsellaan omien telomista...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Minä vähe väistää taklausta. Olisi nyt edes taklauksen ottanut vastaan niin ei olisi mitään käynyt.

Helvetin outoa, jos tuosta tulee pelikieltoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös