Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Ei jumalauta Leskinen on tänään flegu :D Ja sama mies pistää sitten 4-1 Mäenalasen hienosta esityöstä
Noo olihan tuo selkeä kiinnipitäminen. Tuomarit vetäneet mielestäni hyvin tähän mennessä. KalPan YV hippasen tehokkaampaa kuin Ipan toistaiseksi..Viljanen istumaan kiinnipitämisestä. Hieman tasoitusjäähyltä haiskahti aiempiin tilanteisiin nähden.
Revon maila taisi jäädä Pärren luistimen alle. Epäonninen tilanne...Mitä Pärrelle tapahtui? Luisteliko railoon? Oudosti jalat levisi ja menetti tasapainon ennen laitaa samalla kun Repo ajoi päälle... Tekikö Repo jotain?
Toi valepuolustaja kommentti on kyllä aika hupaisa. Oli Raumalla ollessaan loukkaantuneena ison osan kaudesta ja pelasi ihan ok silloinkin niissä vähissä peleissä. Itse olisin pitänyt silloin, mutta ei jostain syystä kelvannut.
No onhan se ihan paska. Tästä en tingi.Toi valepuolustaja kommentti on kyllä aika hupaisa. Oli Raumalla ollessaan loukkaantuneena ison osan kaudesta ja pelasi ihan ok silloinkin niissä vähissä peleissä. Itse olisin pitänyt silloin, mutta ei jostain syystä kelvannut.
Noo olihan tuo selkeä kiinnipitäminen. Tuomarit vetäneet mielestäni hyvin tähän mennessä. KalPan YV hippasen tehokkaampaa kuin Ipan toistaiseksi..
Miten mulla tulee mieleen JMA? ;)Ei jumalauta Leskinen on tänään flegu :D Ja sama mies pistää sitten 4-1 Mäenalasen hienosta esityöstä
Jos maalin nimi on Salonen niin sitten kaatoi. Kaatui siis kun törmäsi maaliin. Korkeasta mailasta jäähy.Salonen kaataa Kunykin, joka ei onneksi loukkaannu.
Periaatteen mies..No onhan se ihan paska. Tästä en tingi.
Suattapi olla, että se KalPan pelaajan horjahdus oli se ratkaiseva tekijä tuossa vihellyksessä. Mutta hyvä vislaus enivei.Olihan tuossa kädet vyötäröllä, mutta vastaavia on mennyt läpi. Kaikkiaan joka tapauksessa hyvää ja tarkkaa vihellyslinjaa Kuopiossa tänään.