Ti 6.2.2018 Otteluseuranta (Liiga + CHL-finaali)

  • 69 664
  • 803

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veltto Virtanen vanha kunnon Euroopan mestari!
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
JYP-fanit ajaneet traktoreilla Ruotsiin asti hakkaamaan läpsyttimiä. Pakko arvostaa helvetin paljon.
Joo väärin kannustettu ja väärin voitettu. Pysti pois ja päät kainalossa kotiin häpeämään.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
Onnea JYP, hieno saavutus teiltä! Oli todella viihdyttävä matsi kertakaikkiaan, kaukana höntsästä. Tuomaritkin oli kyllä ihan eri planeetalta meidän kotimaisiin verrattuna, mikä varmasti nosti entisestään matsin viihdyttävyyttä. Vielä kerran: Onnea teille kaikille hurrikaanisydämmille! Hieno juttu teille ja koko Suomen jääkiekolle!
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
On se vaan kivaa kun hurreja nöyryytetään kotikentällään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meni jollekin Trinecin takatukalle.

Šimon Hrubec siis voitti tuon, maalivahti. Ottelussa ei kuitenkaan taidettu valita finaalin MVP-pelaajaa? Semmoinen pitäisi mielestäni ehdottomasti valita ja Olkinuora olisi tämän ansainnut.

EDIT:
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän

Minkä takia laski?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
TSN:n lähetystä oli kyllä hauska katsoa, vaikka välillä vähän pätkikin :)
 

chubster

Jäsen
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän

No voi hitsi. Jos yrität sitten vaikka vuoden päästä olla katsomatta, niin ei tule taas paha mieli! ;)
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olikos Veltto nyt peräti kaksinkertainen Euroopan mestari? Immosella noita kannuja alkaa olla (MM, SM, GC, CHL) jo muidenkin puolesta.

Kyllä vanha European Trophy löytyy jo hyllyltä. Pitihän se toinenkin lähtee hakemaan. Veltto ei selvästi arvosta kotimaisia tuotteita.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän
Sinä taas, ei hitto juhis. Laita hk nakit kiehuu ja huuhtele gatoradella alas, tulee parempi mieli.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän

Ihanaa! juhis82:sen mielenkiinto laskenut CHL:ää kohtaan!

KIITOS TÄSTÄKIN JYP, TURUN TORILLA TAVATAAN JUMALAUTSI!!!
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Onneksi suodatin toimii tänään. Mutta ei munkaan suodatin kaikkeen pysty. Nähtävästi mun kirjoituksista ei pidetä. Tai että ne herättää vähintääkin ihmetystä. Ainakin yhden yksityiskommentin perusteella, jonka mukaan olen aasi. Mutta joo. Sori ihan kauheasti jos nyt pahoitin jonkun tai joidenki mielen.


Yrittääkö jotkut täällä ihan tarkoituksella aukoa päätään? Niinku esim ylläoleva viesti. Vastaus etukäteen. Ottaako mua päähän toi Jypin voitto noin paljon mitä nää sun viestit antaa ymmärtää?

Siis toi on kysymys mitä varmaan moni miettii. Vastaus on kyllä
 

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Nöyrät onnitteluni naapurikaupungin joukkueelle. EM-kulta on kova suoritus, eikä Växjö Lakers todellakaan ole mikään pilipali-joukkue. CHL-kiinnosti itseäni sen verran, että kävin katsomassa pelit Brnossa ja Malmössä tällä kaudella. Olisi ollut hienoa, jos KalPa olisi pärjännyt paremmin noissa Euroopan kekkereissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös