Meni jollekin Trinecin takatukalle.Ei MVP-pystiä näköjään?
Meni jollekin Trinecin takatukalle.Ei MVP-pystiä näköjään?
Meni jollekin Trinecin takatukalle.
Joo väärin kannustettu ja väärin voitettu. Pysti pois ja päät kainalossa kotiin häpeämään.JYP-fanit ajaneet traktoreilla Ruotsiin asti hakkaamaan läpsyttimiä. Pakko arvostaa helvetin paljon.
Meni jollekin Trinecin takatukalle.
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän
#tunteisiinJoo väärin kannustettu ja väärin voitettu. Pysti pois ja päät kainalossa kotiin häpeämään.
Viesteistä päätellen syy lienee se, että sua vituttaa aivan silmittömästi JYPin voitto. Ole hyvä, säästin arvuuttelulta :)Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän
Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän
Olikos Veltto nyt peräti kaksinkertainen Euroopan mestari? Immosella noita kannuja alkaa olla (MM, SM, GC, CHL) jo muidenkin puolesta.
Sinä taas, ei hitto juhis. Laita hk nakit kiehuu ja huuhtele gatoradella alas, tulee parempi mieli.Luulis kai että mielenkiinto CHLää kohtaa nousisi mutta henk kohtaisesti täytyy sanoa että kyllä mulla laski. Jostain syystä ei CHL ole jaksanut kiinnostaa. Mutta nyt vielä vähemmän
Meni kyllä. Aivan upea voitto JYPiltä. Kaikinpuolin viihdyttävä peli ja tunteet vaihteli laidasta laitaan!#tunteisiin
Den glider in...Olipa mukava tunnelmakin hallissa!