The Original Jags
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Joo, olet saanut pointtisi perille. Täysin asiatonta vauhkota viesti toisensa perään samasta asiasta viemättä itse keskustelua lainkaan eteenpäin. Lopulta on myös todettava että Torpedo pelasi aivan saatanan tyhmästi roikkuen ja kiinnipitäen joka toisessa kahinassa aivan äärimmäisyyksiin saakka. Jonkun verran (huom! ei pelkästään) saavat syyttää myös itseään tuosta runsaasta jäähymäärästä. JYP:ille olisi voinut viheltää lisää jäähyjä myös. Jokatapauksessa rajansa kaikella, aivan tolkuton farssi tämäkin ketju nyt sinun myötäsi.
Mitä itse ehdin tätä matsia tuosta striimistä seurata niin tämä JYP:in itselleni tuntematon pakki (#36 vai oliko #38) veti oikein miehekkään pelin. Itse taas, poiketen jostain aiemmasta kirjoittajasta näin Nenosen pelanneen ihan kohtalaisesti.
Jyp esti kyllä tässä pelissä enemmän kuin Torpedo.
Mutta ennenkaikkea silmiinpistävää oli Torpedon jäähyjen helppous ja se, kuinka monta selkeää kamppia ja kiinnipitämistä jäi viheltämättä Jypin puolelta.
Toiseksi viimeisellä minuutilla kiekollinen Krasnosbolodtsev vedettiin sylipainiotteella takaapäin nurin. Ei jäähyä. Tätä aiemmin Jyp oli pelannut kaksi minuuttia 5-3 ylivoimaa.
Tasapuolisesti viheltämään pyrkivä tuomari olisi ilman muuta viheltänyt Jypille jäähyn, koska tuota selvempää jäähynpaikkaa ei ollut koko pelissä. Rönn ja Hämäläinen eivät. Huomaamattahan tuo tilanne ei voinut jäädä, koska kyseessä oli kiekollinen pelaaja, ja pelissä kaksi päätuomaria.