MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
Ei Kärpille raksilassa vihelletä muut kuin päivän selvät jäähyt kuten se kampitus mitä ei vaan olisi voinut jättää viheltämättä.
Melkoista itkemistä tuomaroinnista molempien joukkueiden kannattajilta. Näin ilman värilaseja sanoisin että aika tasapuolinen linja on ollut, ilman räikeitä tuomarivirheitä.
Ei näistä Oulussa vihelletä, sitten kun käsi murtuu niin voidaan harkita.Sitten viikate Järvisen käsille.
Itse hallilla aitiopaikalla-> kiekko kävi korkealle muttei maila: Oikea tuomio ja maali.tommonen kaari, ei kyllä osunu korkeella heiluneeseen mailaan..
Oikea tuomio
Kyllä lämmittää Lukko-fania!
Olen tässä sarjassa Kärppien puolella. Kärpät oli suosikkini joskus, kun olin pieni poika ja JYP ei ollut liigassa. Muutenkin tykkään oululaisista jne. Silti: tuomarit eivät ole viheltäneet tänään todellakaan tasan. Kärpiltä jäänyt selkeästi enemmän virheitä viheltämättä. Näin hieno matsi todellakin ansaitsisi sen.
Jupa
Savinainen keihästi jne....Samat tuomarit siellä on ollut kuin lauantaina. Nyt ne sit on yhtäkkiä ihan paskoja? Yks turha jäähy Tapparalle vihellettiin joo, mutta kyllä nuo muuten ovat hyvin vetäneet. Aivan kuten lauantainakin. Lauantaina ei Kärppäfanit itkenyt tuomareista kun otettiin turpaan huolella, mutta Tapparafanit eivät siihen näköjään pysty.
Ei ainakaan tässä erässä ollut.Edelleen Tappara on 5vs5 pelissä parempi joten ei huoleta. Kolmanteen erään jäähyt pois niin kääntyy vielä.
Liekkö ollut näissä playoffeissa ainuttakaan peliä missä tappiolla olevan joukkueen fanit ovat olleet tyytyväisiä tuomarilinjaan.
Kuudes kenttäpelaaja vaikuttaa. Ehkä tämän takia juuri ja juuri kestän noi läpsyttimet.Ei Kärpille raksilassa vihelletä muut kuin päivän selvät jäähyt kuten se kampitus mitä ei vaan olisi voinut jättää viheltämättä.
Se nähdään.Vaikka tästä turpaan tulisikin, niin levollisin mielin saa valmistautua torstain peliin. Kärpät ei tule tuolla pelillä voittamaan Hakametsässä kertaakaan.
Sisänsä hauskaa tämä matsi, kun Tappara on ollut paljon parempi kuin ekassa, eikä Kärpät ole esittänyt mitään pelillistä edistyksellisyyttä, että sarjan kääntäisi. Vain onnekkaita maaleja ja vihellyksiä.
Tappara vie sarjan, kävi tässä matsissa miten tahansa.
Eiköhän tuo "viikate"ollut suunnattu kiekkoa kohti? Eipä tuosta kamerasta ainakaan varmaksi näkynyt että käsille olisi lyönyt.Eikö tuossa nyt tän illan linjalla olisi ollut jäähyn paikka risusta Järviseen?
Samat tuomarit siellä on ollut kuin lauantaina. Nyt ne sit on yhtäkkiä ihan paskoja? Yks turha jäähy Tapparalle vihellettiin joo, mutta kyllä nuo muuten ovat hyvin vetäneet. Aivan kuten lauantainakin. Lauantaina ei Kärppäfanit itkenyt tuomareista kun otettiin turpaan huolella, mutta Tapparafanit eivät siihen näköjään pysty.
Itse hallilla aitiopaikalla-> kiekko kävi korkealle muttei maila: Oikea tuomio ja maali.
Kovasti onnea sinne ja lykkyä myös finaaliin!