Ti 5.3.2013 Jokerit - Lukko

  • 11 162
  • 53

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kukaan tuskin kieltää Filppulan taitoja pelaajana. Ei se silti poista sitä faktaa, että mies filmaa huomattavasti keskimääräistä enemmän.
Hitsi, ilmaisinko asiani epäselvästi.

Filppula sai kulmaan riesakseen jonkun lukkopakin, lopputulemana pakki keräili jään pinnassa, Ilari tuli kulmasta kiekon kanssa pois, väisti häirinnän ja alusti maalin. En pyrkinyt mitenkään korottamaan niitä kiekollisia taitoja jalustalle, vaan nasevasti kuittaamaan, että pysyy se välillä pystyssäkin.

Olen ihan varmasti jäävi henkilö kommentoimaan Jokeripelaajien filmausherkkyyttä, mutta Filppulan en ole ainakaan koskaan huomannut helposti kaatuilevan. Toki tuo pelityyli aiheuttaa sen, että osakseen saa paljon häirintää ja joskus myös joutuu hakemaan vauhtia jään kautta. Pulkkinen on ainoa joka edes välillä selkeästi hakee jäähyjä ja Ruudulla se kuuluu ihan pelityyliin. Muiden filmejä en ole ilmeisesti suostunut rekisteröimään.

Loukkaantuiko Hahl niin pahasti ettei enää käynyt kentällä (jääaika ei ainakaan indikoi tällaista) vai miksei voinut itse mennä vaatimaan Azevedoa tilille?
Jos saa mailaa ranteelle ikävästi, niin ensimmäisenä tuskin tulee mieleen lähteä tappelemaan sillä kädellä. Mun mielestä vähän tyhmä kysymys.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on merkillistä, sillä tekijänähän on yhden kauden rumimmista taklauksista esittänyt, ja (ilmeisesti) lähes joka pelissä vastustajia käsille hakkaava, tunnettu kuumakalle.

En laskisi Azevedoa itse kuumakalleksi, vaikka sopivasti tunnetta miehen pelissä onkin mukana. Azevedo huitoo kiistatta paljon, mutta usein SM-liigan sääntöjen puitteissa. Toki nuo vihaiset kirveiskut käsille pitäisi kitkeä pois, mutta vastaavia esittää muutkin pelaajat. Vastaavasti Lukon kultakypäräkin saa maistaa usein vastustajan kovia otteita, joten hyvä antaa välillä takaisinkin. :)
 
Kukaan tuskin kieltää Filppulan taitoja pelaajana. Ei se silti poista sitä faktaa, että mies filmaa huomattavasti keskimääräistä enemmän.
Just. Olisko laittaa klippiä tulemaan, vai onko nää jotain raumalaisen oletuksia? Filppula on pelaaja, jota yleisesti matseissa rikotaan kaikkein eniten - ihan sääntöjen rajamailla. Välillä saa kahta-kolmea pelaajaa roikkua selässä ilman että tulee jäähyä, muttei ikinä lopeta pelaamista. En ole todistanut ikinä Filppulan filmaavan. Janne Lahdella oli sama ongelma dominointikaudellaan.


Tartun tähän mielipiteeseen vain ja ainoastaan siksi, koska se on täysin väärä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös