Ti 5.1.2021 Kärpät - Jukurit

  • 7 427
  • 90
Suosikkijoukkue
Kärpät

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
No ei jumalauta.

Onko Kärpillä ollut joku koronatauko päällä vimeisen vuoden vai miksi tuo peli on tuollaista paskaa jatkuvasti?
Ennen vanhaan olin posilla mukana vaikka hävittiin pitkät pätkät. Posi palkittiin lopuksi.
Ei enään jaksa kirjottaa niinkuin ennen.
En ole enään seurannut niin aktiivisesti kaikkea paskaa pelaamista/ hyvää pelaamista enkä ole niitä kommentoinut.
Tämä nyt tänään meni tähän, sori mates. Enkä enään haluakkaan.
Mitä sitten? Minä tykkään kattoo näitä pelejä ja tulen varmaankin katsomaan edelleenkin mutta mun kommentointi jää tämän illan jälkeen tähän.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Haha ja sitten joku tuuripomppu sisään. Siinä meni Jukureiden kolmen pisteen yllätys :D
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jaa, 13 sekuntia jäi aikaa, kun Kärpät tasoitti. On kyllä vaikea kausi menossa, kun Jukureitakin vastaan olla tässä jamassa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kärpät näköjään väisti luodin viime hetkellä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Never underestimade Your colours.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Väärä vaihto.

Mamba ei osaa edes laskea enää.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ajattelin että Kärpät on petrannut noiden jäähyjen ottamisessa kotikaukalossa mutta mitä vielä! Neljäs kakkonen otteluun. kun vastustaja ottanut yhden
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hitto, jännä pelihän tästä tuli.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs hyöty noista kokomaskeista muuten on kun se on kuitenkin avoin tuosta suun kohdalta? Tästä on varmaan jotain keskustelua jossain ketjussa jo ollut
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Rankkarit:

Oden - ei maalia
Koblizek - MAALI

Leskinen - ei maalia
Kristof - ei maalia

Piitulainen - ei maalia

Kärpille 2 pojoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös