Onkohan halleissa olut-pisteet auki sitten tavallista pitempään? Silläkin lienee vaikutusta.
No luulisi, sitä ei voine estää kuin totaalinen urpoilu tai sääntö-Suomi.
Onkohan halleissa olut-pisteet auki sitten tavallista pitempään? Silläkin lienee vaikutusta.
Jahas maikkarin oli pakko päästä jotenkin osalliseksi tästä huumasta. Ja tuoda J. Tamminen ruutuun.http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/l...tv-n-suoraan-lahetykseen-mm-areenalta/5639466
Eikö noi nyt tajua, että ovat jo suorassa lähetyksessä...
Kriisiapu mennyt Ruotsille selvästi perille. 8-2.
Siirryin pelin pariin 6-2 tilanteessa ja pelkäsin Matthewsin takoneen isoa tehoa siihen malliin, että Puljujärven pistepörssin voitto on vaarassa.
Ei onneksi sentään.
Tuo Holmström on kyllä harvinaisen ruotsalaisen näkönen kaveri.
Joo tarkistin ja kierros alkaa vielä 18.30. En ihmettelisi, jos tänään nähdään ykkösellä alkavia katsojalukuja. Olisivat edes aloittaneet klo 17 niin ihmisiä olisi enemmän tullut. Ja en vittuiluna tätä laita vaikka toisen joukkueen takia voisi luulla. Minä en vain voi ymmärtää. Huomenna olisi täydellinen päivä pelailla pelejä, kun Loppiainen ja osalla lapsista loppuisi vasta joululoma. Mutta se off topicista.
Georgiev aloittaa venäjällä maalissa.
Kertoo jotain kiinnostuksesta kun edes liigan sivuilla ei ole tulosseurantaa. Ehkä pelejä olisi voinut siirtää huomiselle.Liiga-kierrosta vedetään Vaasassa ihan tyhjässä hallissa. Mahtavan näköinen tunnelma...
Mä olen kaikkialla.Onko @Roger Moore täällä?
Joo, huomasin tuon saman Liigan sivuilta. Aika outoa.Kertoo jotain kiinnostuksesta kun edes liigan sivuilla ei ole tulosseurantaa. Ehkä pelejä olisi voinut siirtää huomiselle.
Mä olen kaikkialla.
Täh, onko täällä joku vittuillut jollekin? :o en muista niin pitkälle. Mutta toki halaillaan, kaljaa en kyllä tänään taida ottaa.Morjes Roger. Vittuillaanko taas toisillemme koko ilta? Vai kannustetaanko yhdessä Suomea ja annetaan toisillemme kaljahuuruisia äijähaleja?
Liigan sivut ovat joutuneet palvelunestohyökkäyksen kohteeksi,hakkereilla on hauskaa.Kertoo jotain kiinnostuksesta kun edes liigan sivuilla ei ole tulosseurantaa. Ehkä pelejä olisi voinut siirtää huomiselle.