Tiki oli kyllä ihmeellisen vaisu pelin ratkettua, kun muuten ehti hehkuttaa Jokerit maasta taivaisiin.
Minulla ei tule Jokereita ikävä - miksi tulisi? Jokerithan jatkaa lätkän peluuta. KHL:ään siirtyminen tarkoittaa vain sitä, että saatan lisätä joukkueen omiin suosikkeihini ja alkaa käymään Hartwallillakin joskus. Katsotaan.
No Tikihän on Jokeri legenda, tottakai sitä vituttaa. Joo tähän lisätään iso hymiö kaikille tosikoille.
Tervetuloa Hartwallille, kyllä sinne sopii, niinkuin tänään nähtiin. Tälläisenä vanhana jo divarissakin pelejä seuranneena fanina, kyllä mua vähän huvittaa joidenkin Jokeri fanien mustasukkaisuus rakkaasta seuraastamme, mulle on vain Jokerit oli se sitten koko Suomen tai vaan mun, ei se katsomalla kulu. ; )
Tänään kävi mun alle kaksivuotias poikani katsomassa toisen Jokeri matsinsa, vuosi sitten se nukahti, tänään jaksoi vähän paremmin, vaikka peli ei kyllä omaan silmään kovin laadukasta ollut. Kyllä isän sydäntä lämmittää, kun pikkukaveri jaksaa edes hetkittäin kannustaa Jokereita ja maskotti ainakin keräsi kaiken huomion. Tässä rakennetaan seuraavaa sukupolvea, se ei tule ikinä muistamaan Liiga Jokereita, vaan KHL on se tosiasia, minkä kanssa tullaan kasvamaan. Kai se on jollain lailla surrullista, vaikka itse odotan ensi vuotta, kun pikkujaska joulua...
Offtopicista asiaan, tänään Jokerien olisi pitänyt käyttää kolmannen erän tai jatkoajan paikkansa, ei maistunut, onnittelut Jyväskylään ylimääräisestä pisteestä.
Konjakki, viski vai nukkumaan, siinä kysymys...