Ti 4.11.2014 Otteluseurantaketju CHL

  • 37 800
  • 291

Shanahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Pitikin just kysyä et mistäs kattelette Fribourg-HIFK -peliä. Mulla kaapelissa Sonera CHL Total ja telkkuruutu ko. kanavalla on makeen psykedeelisen vihreä ja nykivä. Soneran chatissa asiakaspalvelija sanoi ettei tiedä mistä ongelma johtuu ja ystävällisesti pahoitteli asiaa. Mua nauratti.. tää on niin tätä.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Geneven ykkösketju lapioi maalin edestä, 1-0 Romy. Maalahti täll kertaa yleisön roolissa.
 

Altec

Jäsen
Ihan SaiPan erä ja Geneve 1-0... Sitä ennen Spina tuhri läpiajon.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Goldie heittää foppa kikat, ja 1-1
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Räkämaalien erikoismies Goldi tasoittaa.

Maalinteko on ollut hankalaa, mutta jos nyt aukeaisi. Kyllä ne varmaan pystyvät Nordiksella jonkun maalin tai parin tappionkin vielä. kääntämään.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mulla kyykkäsi Geneve - SaiPa yhtäkkiä netin välityksellä. "Tilapäinen toimintahäiriö. Yritä uudelleen". Yritetään, mutta ilmoitus vain toistuu. Kenelläkään muulla?
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos olisi liigamatsi niin tietäisi jo nyt, että SaiPa häviää kun on 2-0 tappiolla. Jostain syystä vielä jaksan uskoa voittoon. Toki voihan joukkue olla kehittynyt niin, että ollaan munattomia europeleissäkin.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ramun ketjulla 10s sisään 3 maalipaikkaa... nada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös