Olen pubissa ja TV:ssä äänet pois. Mainitsiko tärkeimmän eli luistelun lisäämisen?
Näiden väliin kaipaisi vaikka jotain Raivo Summasen psykoottista tajunnanvirtaa mother nature hockeysta.:D nää on mahtavia. Katsojan mieli mullistuu kun kuuntelee miten peli hoidetaan himaan.
Tekeekö Suomi ruotsit? Voi olla isolla jäällä USA Venäjää helpompi vastus...
Olen pubissa ja TV:ssä äänet pois. Mainitsiko tärkeimmän eli luistelun lisäämisen?
Onko YLE:llä koskaan edes rivien välistä kritisoitu valmennusta? Nyt olin sellaista erätauon aikana jopa kuulevinani.
No voi perkele. Ei käänny peli, jos ei lisätä luistelua. Ja pysytä pois jäähyaitiosta. Sieltä ei pelejä voita. Toivottavasti valmennus muisti pelaajille nämä kertoa.Mulla meni jostain syystä kanssa osittain ohi, en ainakaan kuullut luistelun lisäämistä. :D
Jää nälkää TPS:n peräsimeen.Onhan tämä vakuuttava työnäyte Raipelta, jos onnistuu Suomen kolmanneksi tässä lohkossa valmentamaan.
Minä en tiedä pitäisikö antaa jollekin kenkää, mutta sen tiedän että todella paljon on tehty hyviä asioita että tällainen dynastia on rakennettu.Pitäiskö Uramalle antaa kenkää, kun on tällaisen dynastian rakentanut?
Onhan tämä vakuuttava työnäyte Raipelta, jos onnistuu Suomen kolmanneksi tässä lohkossa valmentamaan.
Jos Suomella olisi kaksi tuollaista Tanuksen ketjua, niin tilanne näyttäisi heti paljon paremmalta.
Onhan tämä vakuuttava työnäyte Raipelta, jos onnistuu Suomen kolmanneksi tässä lohkossa valmentamaan.
Otto Kivenmäki olisi tehnyt kyllä hyvän lisän tuohon hyökkäykseen.
Pelannut liigassa joulukuun 8o 3+3.
En tiedä millainen on ottelun tuomarilinja ollut kun nyt vasta tuota rupesin katsomaan, mutta näytti ainakin Saarela selvinneen naama/kaulapoikkarista kuin koira veräjästä.