Vieläkin muista jotkut monen vuoden takaiset junnukisat, kun Donskoi harrasti tuota joka vaihdossa. Meni sen takia inhokkipelaajieni joukkoon joksikin aikaa.On kyllä typerää tuo mailan hakkaaminen jäähän "SYÖTÄ MULLE HEI!!"
Jos ärsyttää näin katsojaa niin luulisi ärsyttävän pelikavereitakinVieläkin muista jotkut monen vuoden takaiset junnukisat, kun Donskoi harrasti tuota joka vaihdossa. Meni sen takia inhokkipelaajieni joukkoon joksikin aikaa.
On kyllä typerää tuo mailan hakkaaminen jäähän "SYÖTÄ MULLE HEI!!"
TSN:n striimiä ainakin itse katselen, kun ei tuota Leinosta pysty kuuntelemaan.
Ilmaiseks näkyy, redditin kautta löytyy linkit.Ei toi Leinonen nyt niin paha ole, että viitsis alkaa maksamaan TSN:stä. Ennenhän noita näytettiin Youtubessa ilmaiseksi.. Varmaan noita ilmaisia streamauksia löytyis jos hakee jaksais, mutta mennään telsulla.
No nyt nähdään Aatulta ekaa kertaa tässä turnauksessa niitä otteita, miksi hän on tämän hetken ykkössuosikki 2021 draftin #1 pickiksi.
Harkitse myös Mozartkugel.Sveitsiläisillä on kyllä parhaimmat sukunimet. Jonain päivänä vaihdan sukunimeni Guggenheimiksi tai Nussbaumeriksi.
Ei se Honka mikään Thomson ole.Honka tekee välillä muutakin kuin mokaa ja tunaroi. 1-0