Ti 31.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 42 987
  • 509

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ja tuo jäähy oli tulossa väärästä vaihdosta, noita Lukkolaisten roikkumisia on sen sijaan katseltu läpi sormien.

Niin no Tapparan ekaa maalia edelsi selvä Tapparan rike ja ottelun loppupuolella olu lähellä syntyä tasoitusmaali vähän vastaavasta tapauksesta.

Ei tuomarilinja silti hyvä ollut, sillä pilli oli käytössä vain muutaman minuutin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
LOISTAVA VOITTO WUHUU TÄTÄ EI MEILTÄ KUKAAN OTA KOSKAAN POIS! KYLLÄ MAISTUU, KYLLÄ MAISTUU!

JESSSSSS!!!!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Urpo. Olisi tullut jäähy, joten Lukolle vihellettiin jäähy. Oletko tyhmä vai esitätkö vain?
Sinä varmaan selvität nyt urpolle kuinka monta minuuttia Tappara sitä ylivoimaa pelasi? Minä kun kirjoitin lainaamassasi kirjoituksessa ylivoima-ajasta. Ja jos molemmilla on yhtä monta pelaajaa kentällä ei kumpikaan pelaa ylivoimaa.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saattaa Pennanen jo avautua lehdistötilaisuudessa, aika hyvin on hillinnyt itseään vaikka olis välillä ollut aihetta
 

JPL

Jäsen
Mitä täällä mussutetaan noista jäähyistä? Maila naamaan ja verta niin selkeä 2+2. Toinen poikkari maalin edessä. Niemelä sai muuten aikaisemmin helpommam jäähyn kulmatilanteessa.
Jäähyt meni ihan sääntöjen mukaan. Toki jos päätuomarit olisi nähneet sen korkean mailan heti, niin sitä kiinnipitojäähyä ei olisi varmaan tullut. Mutta loppupeleissä meni ihan oikein. Maalitkin meni melko varmasti oikein - yläkamerasta näkyy todennäköisesti, että kiekko kävi maalissa.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Onko valojen sammuttaminen joku kiertoilmaisu pääosumalle? Onko se jotenkin poikkeuksellisen hyvä juttu, _ettei_ tee siitä? En siis nähnyt itse tilannetta, mutta ei kai ne valot sammu vartalotaklauksesta?

Uusintaahan tästä ei tullut, mutta livekuvasta mun silmään näytti siltä ettei tossa taklatessa olisi voinut oikein muualle kuin päähän osua. Sen sijaan Kähkönen liukui niin sukkasillaan tilanteeseen että meinasi heittää itse perseelleen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Työtapaturma Kerholle, ei mitään vakavampaa. Kärpät oli ainakin tehokas, jos jotain.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinä varmaan selvität nyt urpolle kuinka monta minuuttia Tappara sitä ylivoimaa pelasi? Minä kun kirjoitin lainaamassasi kirjoituksessa ylivoima-ajasta. Ja jos molemmilla on yhtä monta pelaajaa kentällä ei kumpikaan pelaa ylivoimaa.
Syvä huokaus. Eli kahdesta vaihtoehdosta, jotka sinulle esitin.... se jälkimmäinen.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Maalitkin meni melko varmasti oikein - yläkamerasta näkyy todennäköisesti, että kiekko kävi maalissa.
Eiköhän asia näin ole, toivotaan ainakin niin. Ikuisuusaihe onkin, miten on mahdollista, ettei tuota kuvaa saada televisioon?

Uusintaahan tästä ei tullut, mutta livekuvasta mun silmään näytti siltä ettei tossa taklatessa olisi voinut oikein muualle kuin päähän osua. Sen sijaan Kähkönen liukui niin sukkasillaan tilanteeseen että meinasi heittää itse perseelleen.
Ok, hyvä niin. Ei silloin tosiaan pidäkään vetää täysiä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tuomareilta jäi viheltämättä Kerho-jäähy, joten antoi seuraavasta tilanteesta helpommalla?

Mutta mikä oli Nikkilän ja Sailion vääntö. Kaksi Liigan upeinta pelaajaa muuten kyseessä.

Oon muuten samaa mieltä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämä taisi olla 3. kerta tällä kaudella, kun Tappara ei saa ottelussa ollenkaan ylivoimaa? Mites muilla?

Edit: vai pitäisikö sanoa, että Tapparan vastustaja ei saa yhtään jäähyä

Pelatkaa puhtaamman. Maila pois kainalosta ja kiekottoman blokkaamiset pois. :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Haluaisin kyllä nähdä kuvan missä kiekko on maalissa tuossa kärppien kolmannessa
Kyllä tuomarit siitä yläkamerasta näkee onko kiekko maaliviivan yli vai ei, mutta sitä jostain syystä nykyään enää tv-kuvissa näytetä. Joskus olen kuullut että se voisi johtua siitä että nuo kattokamerat on niin vanhoja ja niiden kuvasuhdetta ei saada nykypäivän HD-lähetyksiin laitettua, mutta tiedä tästä sitten.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jäähyt meni ihan sääntöjen mukaan. Toki jos päätuomarit olisi nähneet sen korkean mailan heti, niin sitä kiinnipitojäähyä ei olisi varmaan tullut. Mutta loppupeleissä meni ihan oikein. Maalitkin meni melko varmasti oikein - yläkamerasta näkyy todennäköisesti, että kiekko kävi maalissa.
Se kiinnipitäminen oli kyllä lepsu. Perus maalineduskamppailu ja ei noista vaan pidä viheltää. Mutta meni minkä meni, noita sattuu.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä tuomarit siitä yläkamerasta näkee onko kiekko maaliviivan yli vai ei, mutta sitä jostain syystä nykyään enää tv-kuvissa näytetä. Joskus olen kuullut että se voisi johtua siitä että nuo kattokamerat on niin vanhoja ja niiden kuvasuhdetta ei saada nykypäivän HD-lähetyksiin laitettua, mutta tiedä tästä sitten.
Vika on formaatissa. Kyseessä on hallien sisäinen järjestelmä, sen ajaminen eetteriin olisi melkoinen operaatio. Ei laadullisesti, vaan muutoin. Toki rahalla saisi mutta Liigahan ei mistään maksa jos ei pakko ja "kunnan halli" yms. jutut päälle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vika on formaatissa. Kyseessä on hallien sisäinen järjestelmä, sen ajaminen eetteriin olisi melkoinen operaatio. Ei laadullisesti, vaan muutoin. Toki rahalla saisi mutta Liigahan ei mistään maksa jos ei pakko ja "kunnan halli" yms. jutut päälle.
Joo, jotain tämän suuntaista muistelinkin. Missähän vaiheessa näistä luovuttiin tv-kuvissa? Muistan kun reilut kymmenen vuotta sitten Maikkarin Hockey Night -lähetyksissä oli maalien yläkamerat käytössä, mutta sen jälkeisestä ajasta en ole varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös