Älä ny. Virta kerran yritti mutta ei onnistunut.Kärpille maailman helpoin 5vs3 tappo, Tappara ei yrittänyt edes laukoa kertaakaan.
Mun mielestä olivat kyllä ihan asialliset tuomiot selkeisiin rikkeisiinNyt tuomarit tasoittelee antamalla Sailiolle ja Sulakille jäähyt. 2min 5vs3
Tehnyt muuten valehtelematta 80-90% rankkareistaan maalit tällä kaudella. Vastaavanlainen tilanne tuokin oli, kun läpiajo.Oliko Kristoffin pakko onnistua kauden ainoassaan juuri tänään. Tehottoman kaverin leiman olen lyönyt herran otsaan
Hetki sitten 2min vaihto alla ja Kinnunen paremmassa vauhdissa. Taisi hapottaa. Halpa maali, mutta jotenkin sopiva rankaisu tuon kuvottavan ylivoiman jälkeen.Mita helvettia, Matushkin lopetti luistelun heti alkuunsa, ei edes yrittanyt polkea alas
Totta, samaa ajattelin, mutta selka suoristui heti, yrita edesHetki sitten 2min vaihto alla ja Kinnunen paremmassa vauhdissa. Taisi hapottaa. Halpa maali, mutta jotenkin sopiva rankaisu tuon kuvottavan ylivoiman jälkeen.
Uskon. Mielikuvani herrasta tosin on, että sarjasta löytyy tasan kaksi paskempaa viimeistelijä. Rauhala ja MoilanenTehnyt muuten valehtelematta 80-90% rankkareistaan maalit tällä kaudella. Vastaavanlainen tilanne tuokin oli, kun läpiajo.
Oliko Kristoffin pakko onnistua kauden ainoassaan juuri tänään. Tehottoman kaverin leiman olen lyönyt herran otsaan
Tätä Kristoffia näkisi mielellään useamminkin kaukalossaTehnyt muuten valehtelematta 80-90% rankkareistaan maalit tällä kaudella. Vastaavanlainen tilanne tuokin oli, kun läpiajo.
Miltä tuntuu olla miljonääri?Oli kai, kun painoin 20e miehen puolesta, että tekee maalin.