Pelsupelaajan :)
Korjattu, kelpaako nyt? Kirjoitin juuri Pelsuketjuun niin jäi Pelsu niin sanotusti päälle *hymiö*
Pelsupelaajan :)
Suurempi pohdinnanaihe on varmaan se oliko se tahallinen, sillä siitähän olisi pitänyt tuomita jäähy ja näin Sport 4-3YVlle jatkoajan alkuun, jos siis oli tahallinen. Itse näin uusinnan mutta en kommentoi asiaa suuntaan enkä toiseen.Niemeltä irtosi loppusekunneilla kädestä maila ja esti sopivasti Sportpelaajan viivakudin. 99.99% varmuudella ei olisi ilman maskia tuolta uponnut joten heitti/irtosi ei niin väliä lopputuloksen kannalta.
Öö siinä mielessä "vähän" on väliä, että eikös se ole aina omalla alueella rangaistuslaukaus mailanheitosta :D Eipä siinä, meni sen verta makosasti raitapaidoilta ohi useampi tilanne, että tämä sopi hyvin kyllä kuvaan. Yksi hyvä tilanne oli tuo, kun ässäläinen kamppasi meidän äijän, ei jäähyä ja jatkotilanteessa kamppi toisinpäin ja kahden miehen YV päälle.Niemeltä irtosi loppusekunneilla kädestä maila ja esti sopivasti Pelsupelaajan viivakudin. 99.99% varmuudella ei olisi ilman maskia tuolta uponnut joten heitti/irtosi ei niin väliä lopputuloksen kannalta.
...Eipä siinä, meni sen verta makosasti raitapaidoilta ohi useampi tilanne, että tämä sopi hyvin kyllä kuvaan. Yksi hyvä tilanne oli tuo, kun ässäläinen kamppasi meidän äijän, ei jäähyä ja jatkotilanteessa kamppi toisinpäin ja kahden miehen YV päälle.
...
Ja niin, Porilaiset noista loukkaantumisista mainitsi, niin meillä oli liuta meille tärkeitä pelimiehiä myös sivussa, sekä Kokkalan pelikunto niin ja näin (tänään taisi jopa pelata loppuun asti). Etunenässä Immonen ja kapteeni-Riska merkittävimmät poissaolijat, sitten pitkäaikaispotilaat Malkamäki ja Kivimäki...
Nojoo ei siinä, ei me tuomereihin kaaduttu, en mä sitä sano. Jäi vain muutama tilanne turhauttamaan, mutta ei sen kummempaa. Parempi voitti jne.Ei pelkästään tähän viestiin, vaan muutenkin illan tuomaritoiminnasta valittaneille: tänään käytiin varsin rehti ja railakas kamppailu, paljon mies miestä vastaan pelaamista, pientä nokkapokkaa jne, kuitenkin tuomarit olivat mielestäni hyviä ja tasapuolisia.
Ottelu pysyi raitapaidoilla samaten hyvin kontrollissa ja ilahduttavasti paljon jäähyjä ei nähty, kakkoserässä kaikki nämä, taisi jokainen vihellys olla ihan oikein.
En ihan nyt ymmärrä, miksi pitää taas väkisin hakea jotain negaa tuomareista, mielestäni heiltä sopusuhtainen ja tasapainoinen esitys.
Kun mailanmenettämisestä mainitsin ja heti perään tuli kysymys "mailanheittämis case" jutusta niin haluan van mainita etten tarkoittanut viimeistä mailan heittoa/menetystä, vaan se että tietyiltä pelaajilta irtosi maila turhan helposti. Oliko se sama Sport-pelaaja joka toisessa erässä pudotti kolmesti ja siitä tuli/olisi voinut tulla pahoja tilanteita. Niemen mailan "menetys" toki kruunasi tapahtumaa.Kun en kerran peliä nähnyt, voisikos joku avata tätä mailanheittämis casea ?
...
Yksi toinen kitinä vielä. Mua ärsyttää aivan perkeleesti noi mainoskatkot. Heti, kun vähän lämpöä, niin eiköhän se hyydy noihin perkeleen taukoihin ja kun Vaasassa vielä AINA mainokset jää pyörimään vielä, kun peli taas jatkuu. En tykkää tästäkään. Itse peli oli varmaan viihdyttävin tällä kaudella. Kiitos Ässät ja Sport!
Vittu että tä farmi-sopimus äijä Lindelli taas ratkaisi, eiköhän sama farmi-jätkä teki vime kerrallakin maalin tai pari Kuparisaaressa? Saatanan farmi pelleily...tai miten tä nyt taas meni? Vittu, meidän farmi-jätkät (Peltola, Lindbohm) is long time no seen, valitettavasti. Paska tä oo. Saatana.
Ihan hyvän pelin pelasi Pata tänään, mutta mun mielestä Vaasassa tällä kaudella pelatuissa peleissä ainakin SaiPa, Kärpät ja HIFK on ollut ns. vakuuttavempia (ja varauksin HPK). Näitä vastaan kun meillä ei tuntunut olevan oikein mitään jakoja. Toki pelattu eri ajankohtina ja monta muuttujaa muutenkin, mutta kuitenkin.Ai perkele, että oli Ässien peli kovatasoista. Paras vierasjoukkue tämän illan Ässät, mitä nähnyt tällä kaudella. Aika perkeleen vakuuttavaa peliä.
Ei todellakaan ole vakioääni. Sportin selostajana toiminut Toni Lönnroos, jota on muuten todella miellyttävä kuunnella. Tasapuolinen, selkeä ja tunnetta välittävä selostaja. Toni selostaa tällähetkellä yle puheella liigakierroksen ottelut Vaasasta, mutta mestis aikoina oli kuvan ääressä. Tästä kaudesta en voi sanoa kun selostajat vaihdellut niin paljon pelien välillä.Muttatuota. Tuo selostaja. Oletan, että on Vaasan vakioääni ja selostaa lähinnä Sportin pelejä?
Ihan hyvän pelin pelasi Pata tänään, mutta mun mielestä Vaasassa tällä kaudella pelatuissa peleissä ainakin SaiPa, Kärpät ja HIFK on ollut ns. vakuuttavempia (ja varauksin HPK). Näitä vastaan kun meillä ei tuntunut olevan oikein mitään jakoja. Toki pelattu eri ajankohtina ja monta muuttujaa muutenkin, mutta kuitenkin.
Ihan hyvän pelin pelasi Pata tänään, mutta mun mielestä Vaasassa tällä kaudella pelatuissa peleissä ainakin SaiPa, Kärpät ja HIFK on ollut ns. vakuuttavempia (ja varauksin HPK).
Olivat toki joo, mutta kuten MustatKortitkin tuossa jo totesi, Sporti oli tänään todella hyvä, vaikka jalkoihin jäätiinkin. Mielestäni noissa mainitsemissasi Sport katseli Kärpät ja HIFK peleissä lähinnä nimiä selässä ja tuli jäälle valmiiksi hävinneenä. SaiPa sammutti valot todella nopealla pelillään ja HPK olikin suhteellisen tasapäinen ottelu. Kyllä mä edelleen siis seison tämän ottelun takana. Mutta toki jokasella oma näkemys ja hyvä niin. :)Ihan hyvän pelin pelasi Pata tänään, mutta mun mielestä Vaasassa tällä kaudella pelatuissa peleissä ainakin SaiPa, Kärpät ja HIFK on ollut ns. vakuuttavempia (ja varauksin HPK). Näitä vastaan kun meillä ei tuntunut olevan oikein mitään jakoja. Toki pelattu eri ajankohtina ja monta muuttujaa muutenkin, mutta kuitenkin.
Istumapaikat eivät itse asiassa olleet loppuunmyytyjä. A-katsomossa näytti olevan ainakin 1:ssä huomattava rako niitä liitolta jne palautuneita vapaita paikkoja.Pakko ottaa kiinni yleisömäärään, 3524. Istumapaikat loppuunmyyty, Sundom stå lähes täynnä ja motarin päädyssäkin kohtalaisesti porukkaa. Ei tuonne olisi kyllä mitenkään seisomakatsomoon mennyt tuhatta henkeä lisää?
Ihan hyvän pelin pelasi Pata tänään, mutta mun mielestä Vaasassa tällä kaudella pelatuissa peleissä ainakin SaiPa, Kärpät ja HIFK on ollut ns. vakuuttavempia (ja varauksin HPK). Näitä vastaan kun meillä ei tuntunut olevan oikein mitään jakoja. Toki pelattu eri ajankohtina ja monta muuttujaa muutenkin, mutta kuitenkin.
Katselin vielä puhelimella 17 aikaan lippu.fi ja kartta oli täynnä harmaata. Yleensähän nuo liitolta vapautuneet paikat tulevat myyntiin viimeistään pelipäivän aamupäivänä. Mielenkiintoista. Meidän kausareiden kanssa ei ollut ongelmia ja ne luettiin normaalisti.Istumapaikat eivät itse asiassa olleet loppuunmyytyjä. A-katsomossa näytti olevan ainakin 1:ssä huomattava rako niitä liitolta jne palautuneita vapaita paikkoja.
Katselin vielä puhelimella 17 aikaan lippu.fi ja kartta oli täynnä harmaata. Yleensähän nuo liitolta vapautuneet paikat tulevat myyntiin viimeistään pelipäivän aamupäivänä. Mielenkiintoista. Meidän kausareiden kanssa ei ollut ongelmia ja ne luettiin normaalisti.
Mutta joo, tämä tästä offtopicista...