Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Samaa paskaa kuin viime Tapparan pelin 5-3 ylivoima. Ja samat paskat kentällä koko kaksi minuuttia.
Kyllä kannatti vaihtaa maalivahtia tähän peliin.
Eipä saanut Tappara montaa vaarallista maalintekopaikkaa ensimmäisessä erässä.
Ainakin viime kaudella tuli kolme suoraa voittoa putkeen.Luuleeko joku siis, että Sport voisi ottaa tästä pelistä ikinä 3 pistettä. Nopealla muistikuvien selauksella tämä olisi historiallinen hetki Sportin liigataipaleella koska olisi kolmas 3p voitto putkeen, näin ei ole muistaakseni koskaan tapahtunut. Itse laitoin tästä syystä 100euroa Jyp 1x, vaikka peliyhtiökin toki tiesi, että varma tarjoamalla 1.25 roskakertoimen tähän.
Luuleeko joku siis, että Sport voisi ottaa tästä pelistä ikinä 3 pistettä. Nopealla muistikuvien selauksella tämä olisi historiallinen hetki Sportin liigataipaleella koska olisi kolmas 3p voitto putkeen, näin ei ole muistaakseni koskaan tapahtunut. Itse laitoin tästä syystä 100euroa Jyp 1x, vaikka peliyhtiökin toki tiesi, että varma tarjoamalla 1.25 roskakertoimen tähän.
Ainakin viime kaudella tuli kolme suoraa voittoa putkeen.
Loka-marraskuun taitteessa voi jo todeta, ettei tämä TPS ikimaailmassa voita Tapparaa paras 7-sarjassa. Tällasissa 5vs3 täytys olla kliinisyyttä, päättäväisyyttä ja selvät sävelet. Tepsi sen sijaan improvisoi ja löysäilee. Kliinisyys ja päättäväisyys voittaa luomulätkän kerran kerrasta.
Mä laitoin ykkösen Jypille -1 maalilla. En toki 100€. Rahalle parempaakin käyttöä...
Vittu tuota Tepsin valmennusta!
Viimeiset 6 peliä Tapparaa vastaan ja ollaan tehty yksi ylivoimamaali, mukan kahden minuutin 5-3 ylivoimia useampia. Ja samat saatanan kuviot vaan jatkuu ja jatkuu...