Frank McKee
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, T. Arima
Ei ainakaan mulla, välillä pientä "tärinää" mutta hyvin näkyyPätkiikö muilla Kärppien peli?
Ei ainakaan mulla, välillä pientä "tärinää" mutta hyvin näkyyPätkiikö muilla Kärppien peli?
Noh noh, olisipa tuossa Kärpätkin voinut naulata helposti pari lisääkin.Taas tälläinen peli ilmeisesti Kerholla eli itse pitää tehdä kunnolla töitä maalien eteen, kun taas vastustaja pääse helposti tekemään. Liikaa tulee noita nukahduksia puolustustajille.
Ei vissiin kukaan uskalla vetää. Tällaisella ei kyllä hyvä heilu. Eipä KalPakaan mitään ole esittänyt, mutta kattellaan.Ässillä nerokas taktiikka, vetoja säästellään niin kauan kuin mahdollista. Eka erä oli molemmilta kyllä sellaista kuraa, ettei hetkeen olla nähty.
Lisää erikoisuuksia. Ilvekselle jäähy "korkeasta mailasta", kun TPS pelaaja työnnetään laitaa kohti.
No ei mitään, vituttaa vaan teikäläisen poraaminen kahvoista ym. kun oma jengi ei tossa touhussa paljoa kakkoseksi jäänyt. Edes aloituksissa osata olla asiallisesti.Miten niin? Ei jokaista peliä voi muutenkaan voittaa, vaan tappiotkin on osa jääkiekkoa. Nähtävästi siellä päässä sitä ei olla vielä tajuttu. Hihihi. Hymiö.
Tehkää ihmeessä! Auttais meitäkin hyvin...Voitais tehdä jypit tänään tuolla Turussa.
Enhän mä poraa, totean vaan sen mitä otteluvalvojakin on aikoinaan todennut liigafinaaleissa.No ei mitään, vituttaa vaan teikäläisen poraaminen kahvoista ym. kun oma jengi ei tossa touhussa paljoa kakkoseksi jäänyt. Edes aloituksissa osata olla asiallisesti.
Enhän mä poraa, totean vaan sen mitä otteluvalvojakin on aikoinaan todennut liigafinaaleissa.
Pitää siis mainita jatkossakin jos en ole tarpeeksi usein muistanut sanoa. Jaxuhalei.Et olekkaan sitä vielä tällä palstalla tarpeeksi montaa kertaa maininnut. Tullut jo hyvin selväksi tuo juttu.
Vanha herra lämpenee. Eki tönäisee erän päätteeksi Piskulaa selän puolelta ja Piskula vastasi takaisin. Pienen kahinan kautta siis erätauolle. Eki kävi vielä tilanteen jälkeen kierroksilla.
Hyvä että tunnustat että jää kuitenkin vähän. Silloin voi jo valittaa.No ei mitään, vituttaa vaan teikäläisen poraaminen kahvoista ym. kun oma jengi ei tossa touhussa paljoa kakkoseksi jäänyt. Edes aloituksissa osata olla asiallisesti.
Ne asuu Turussa, eikö se jo riitä.Mikä vittu turkulaisia oikein vaivaa?
Mikä vittu turkulaisia oikein vaivaa?