Tarvitaan nyt kunnollinen yv eikä semmoista Pelicans-matsin perseilyä, joka käänsi jäähyn vastustajan hyödyksi.
Tähän vois joku kärppäkannattaja tulla kertomaan, ettei näitä vihelletä sääntökirjan mukaanIhme ja kumma, Kärpät sai jäähy korkeasta mailasta. Eivät sentään kehdanneet jättää enää viheltämättä.
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä. Jos niin tehtäisiin, olisimme täällä vielä aamullakin.Tähän vois joku kärppäkannattaja tulla kertomaan, ettei näitä vihelletä sääntökirjan mukaan
Löysempää oli kyllä. Katsotaan nyt. Jotain tuokin kertoo heti. Ei olla täysillä mukana.Ei kai taas jää peli tappamatta tällä yv:llä...
Sen se tekee, kun kaikilla on mahis nähdä mikä peli tahansa. Tän takia ei juuri huvita edes kysellä täällä, miltä peli näyttää. Kaikki kyttää vaan tuomareita.Saatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.
:DSaatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.
Juuri näin. Sen vuoksi en itse edes yritä vetää mitään asialinjaa näissä tuomari-itkujen ketjuissa, koska ihan sama mitä pelissä tapahtuu niin aina on tuomarit huonoja ja Raksilan kotituomarit ja filmataan ja nyyh. Vittu.Saatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.
Huvittavinta on se, että monen mielestä se on vastustajajoukkueen syy jos tuomarit viheltävät omalle joukkueelle jäähyjä.Saatana että mulla vituttaa tää ainainen vinkuminen tuomareista ja jäähyistä. Joka vitun pelistä, joka vitun kierros.