Ti 3.4.2012 Otteluseuranta Liigakarsinta Ilves-Sport

  • 32 450
  • 139
Tila
Viestiketju on suljettu.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Oho. Sport on jopa syttynyt vähän pelaamaan tähän toiseen erään ja alkanut luistelemaan. Yhden maalinkin olisi noista paikoista voinut värkätä, niin pääsisi varmasti vielä paremmin peliin mukaan.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo, eipä liigakarsinnat ihan niin paljoa kiinnosta että jaksais pk-seudulta näitä käydä katsomassa.. Toivottavasti olis tänään ohi.. Eiköhän tuomarit taas auta Ilveksen voittoon ;)
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Mace1970

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiekko-Vantaa (Sympatiat Pelsuille)
Onko se virallinen raja minkä takaa ei tarvitse lähteä matsiin?

No, Järvenpäästä ei kuitenkaan kauhean pitkä matka ole Jaffalaan.

Ipa voittoon.....
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Just. En minäkään asu lähelläkään Areenaa mutta silti käyn katsomassa 99% peleistä. Toisia nimittäin kiinnostaa oikeasti.
Et ole todellakaan ainoa. Jokeri-fanit tulevat suurimmalta osin kaikkialta muualta kuin itse Helsingistä, kuten Keravalta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Voi morjens, mikä "väärin kannatettu"-keskustelu tästä nyt tuli...

Asiantuntevan YLE Puheen selostusta illan jalkapallopeliä odotellessa kuuntelen, ja kirjaan päähuomiot nyt.

1) nelosketju on tulessa, mutta peluutus on unessa; 2 maalia, 2 hankittua yv:tä ja 10 s. yv-aikaa

2) Sport ei uskonut avauserässä omaan tekemiseensä, ja kämmäili avopaikat

3) Laitisen piikkiin maaleja ei laiteta

4) Ilvekselle ei vihelletty jäähyjä pariin otteeseen, esim. kiekon sulkeminen meni ohitse Esa "Essi" Keskisen tulkinnan mukaan, linjamiehet näkivät 100 %:n varmuudella
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis tämä saatanan narripelle asuu jossain puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingistä ja tulee tänne aukomaan päätään. Terve!

No, sun mielestä vissiin oikeat etäfanit eivät ole sitten oikeita kannattajia.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Aika läpsyttelyä on nyt puolin ja toisin.
Mutta, 2-0 johto on vaarallinen johto. Sportille yksi maali ja sitten onkin jo ihan eri peli.
 

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
Onko se virallinen raja minkä takaa ei tarvitse lähteä matsiin?

Voisitko sinäkin alkaa ajattelemaan? Mutta jos et osaa, voin selventää sinulle!

Ilvesfani joka asuu Helsingissä/Pääkaupunkiseudulla tekee mitä todennäköisimmin töitä ja lasken vaikka oman työaikani mukaan tämän! Toivottavasti myös sinulle selviää.

Töistä pääsee 15.30, sanotaan, että työmatkaan menisi 15min ja suihkuun/vaatteiden vaihtamiseen 15-20min. Kello on tässä vaiheessa n. 16.00-16.15. Tästä sitten köröttelet tampereelle sen 2h ja kello on 18.00-18.15. Peli loppuu n.20.30 ja pääset hallin pihalta lähtemään noin klo 21.00 ja olet näin kotona 23.00 suunnillen apaut. Lisää tähän yhtälö pienen lapsen isä ja myöskin avo/aviopuolison menot niin aina se peli ei ole ensimmäinen prioriteetti.

Tietenkin ammattikoulun puu- ja palikkalinjalaisille, joille isä maksaa teinibemariin bensat, sillä ei ole väliä. koulussa voi nukkua, ja ketään ei edes kiinnosta vaikka et paikalla olisikaan...

EDIT: Tankillinen bensaa, safkat, liput ja kahvit ja 1 olut pelissä niin se onkin taas jo melkein 100€ pumpsi. Ellei jopa ylikin. Ajatteleppa käyväsi kuukaudessa 4-7 kertaa kotipelissä?
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varsinainen fani.

Kyllä olen. Raipe on tämän kauden Ilveksen syöpä, ei vaan aids joka on hiljalleen tuhonnut perustan, ulkoasun ja suorituskyvyn vähintään vuodeksi eteenpäin. Toivottavasti ei sentään tapa seuraa.

Hockey Oy on pelkästään osakeyhtiö joka on saanut oikeudet hallinnoida Ilveksen brändiä ja juniorikoulun hedelmiä. Hockey Oy on osoittanut olevansa heikkolahjaisten sisarenpoikien suojatyöpaikkojen kokoelma jossa sulle mulle sulle mulle jaellaan lisää insestisiä kivoja juttuja sen mukaan oletko joskus antanut mulle tai mun siskolle. Joskus joku on sanonut että evoluution mahdottomuuden osoittaisi se että apina onnistuisi sattumanvaraisesti kirjoituskonetta hakatessaan luomaan Nobel-palkinnon arvoisen romaanin. Minusta tuntuu, että se apina onnistui vihdoin ja sen tuotos on Ilves Hockey Oy.

Olen kyllä kivenkova Ilves-fani ja nytkin mulla on kivenkova kun Vasan spordea taas viedään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös