Nojuu. Aika läpsyttelyä oli meidän osalta tämä näytös. Eipä ollut tänään pahemmin mitään jakoja. Etsikkoaikamme ahdistaa Ilves nurkkaan oli ja meni viime pelissä. Ilveksenkään ei tarvinnut kovin ihmeitä esittää, kun vaikkapa vertaa edellisen pelin taisteluun puolin ja toisin. Oltiin mielestäni tässä pelissä kauempana voittoa, kuin missään pelissä tässä sarjassa. Okei, kyllähän se ensimmäisessä pelissä numerollisesti ratkesi jo ensimmäisessä erässä, mutta kuitenkin. Silloinkin oli edes alkuun hyvää yritystä ja ilmettä.
Tämän päivän peli muistutti eräällä tavalla -09 Ässät -sarjan viimeistä peliä, johon Sport lähti harmittava tappio niskassaan tietäen, että se juna taisi mennä jo. Eli hieman alistunutta ja luovuttaneen näköistä oli meno pelin alusta alkaen. Valitettavasti olin itsekin jo hieman luovuttanut sarjan suhteen, jossitellen tuota viime pelin hukattua mahdollisuutta.
Ylpeä olen omasta jengistä. Hyvin jätkät heräsivät vielä sarjaan ja taisteluun mukaan kahden flopatun pelin jälkeen. Niin ja kiitoksia myös asiallisille, joita oli suurin osa, Ipa-faneille täällä Jatkoajassa. Nämä pari viimeistä tiukkaa matsia oli kenties myös omiaan vähän hiljentämään suurimpia leuan loksuttajia.
Eipä kai tässä nyt muuta. Sarjaa voisi vielä vetää tuolla toisessa ketjussa vähän yhteen, jos tässä löytyy enään itseltäkään moiseen virtaa :)
Jaha paskasarjassa jatketaan. Mestis on niin rapakunnossa, että tuskin jaksan paljo innostua ensi kaudesta. Olikohan täälä "mikä tänään vatuttaa" -ketju jossain?
Komppausta tähän. Vaikka eiköhän sitä itse taas kesälomien jälkeen jaksa syttyä ensi kauteenkin... Katsotaan nyt mitä tuleman pitää, toivottavasti tavoitteet lyödään jatkossa selkeiksi ja näin pois päin, jotta päästään sille sarjatasolle, jonka fanit ym. ansaitsisivat.