Ti 3.3.2020 Jokerit - Lokomotiv Jaroslavl (GAME 2)

  • 18 685
  • 258

vka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todella outoa. Perseennäyttö Niemelle.

Oletetaan, että Kalnins ei ole täysin kunnossa, ja tämä tulee pelissä esiin, ja joudutaan vaihtamaan Niemi sisään. Miten fiksulta tämä ratkaisu kokonaisuuden kannalta silloin näyttää?

No, päätökset on tehty ja niillä mennään. Kohta ei sitä paitsi tarvitse enää olettaa mitään, vaan totuus käy ilmi...
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No nyt on hyvä kokoonpano!

Playoff-peli numero 2. Kalnins ollut pitkään pelaamattomana. Niemellä nolla alla. Kyllä, outoa sanoisin.
Jos Kalnins ei tänään onnistu, niin Niemellä päätyyn asti *hymiö*
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Pahoittelut siitä, että olen ollut poissa kuukauden Jokereiden otteluketjuista. Toivottavasti joku kykeni täyttämään minun jättämän aukon.

Kalnins ja Grant mukana! Mahtavaa. Vähän pelottaa, että missä kunnossa Kalnins on. Mutta toisaalta The Nollapeli pelasi hyvin ekassa ottelussa eli ei olisi ollut pakko vaihtaa Kalninsia sen takia että The Nollapelin takia oltaisiin hävitty. Eli uskotaan että Kalnins ei pelaa kädet, jalat ja pallit paskana vaan terveenä. Grantin uskon olevan täydessä kunnossa. Nyt ruokaa naamaan ja sitten peliä katselemaan.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niemellä ei missään olosuhteissa mennä päätyyn asti. Kalniksella siihen voi pieni mahdollisuus olla. Sen mukaan myös peluutus, jopa riskillä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
@Jokeriarska kyllä kai me nyt Kalninsin pelituntuma tiedetään. Edellinen peli oli 13.2 eli ei se nyt paras mahdollinen voi olla.
Kenelle tahansa loukkaantuneista terveiden kirjoihin palanneille pelituntuma on aina iso kysymysmerkki, mutta tässä vaiheessa tuo kortti on yksinkertaisesti katsottava. Ei voida luottaa liikaa siihen, että Niemi pitäisi nollat joka pelissä (tai että saisi noin vähän vetoja edes) ja sitten onkin kiva laittaa Kalnins uuniin jossain vitospelissä Niemen itseluottamuksen ollessa jo romuna.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kalnins pakko olla 100% kunnossa. Muuten kyllä taas yksi outo päätös. Kurrihan sanoi toissapäivänä että Kalnins ollut harjoituksissa muttei ole 100% kunnossa ja maaliin ei laiteta jos ei ole.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No, tänäänhän ei mikään muu kuin voitto kelpaa. Eiks jeh?
Grant messissä JEH, mutta hieman ihmetyttää tuo ettei Niemi jatka. Tuota jälkimmäistä en ois vähän aikaa sitten lausunut...

No, täällä neukkariin on jo Viasat viritetty ja tuolla noi Terhi, Vlle ja Petteri kiusaa mun alaisia Tuijaa, Tarjaa ja Villeä (nimet muutettu). Ville tosin joutui lähettilääksi, eli hakemaan porukalle kiitosoluet/siiderit lähikaupasta. Mutta ne korkataan tossa kunhan saavat homman valmiiksi ettei vaan epäillä lahjonnasta. Sämpylää toki on tarjolla ja pullaa muutenkin.

Ois mun napilla käynti tonne isojen herrojen tilohinkin, muttei sitä tilkkareille voi kertoa. Nehän haluis sinne matska katsomaan.

Alkais jo.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Onkohan tosiaan mahdollista, että Kalnins ei ollut ma edes penkillä ja nyt olisi 100% kunnossa? Pelaamattomuus huomioiden olisi voinut käydä järkeen olla vaihtamatta voittavaa kokoonpanoa ja vetää Jänis sitten hatusta jos/kun tappioita tulee tai helppoja menee sisään. Toivotaan kuitenkin, että pelituntuma löytyy ja koppi tarttuu alusta saakka.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ai vittu. Sinnekkö se mun strippauskeikka oli tilattu
Siisä jtäkä ei ole tulossa? Maailma romahti just nyt. Tokalla erätauolla sun piti tulla. Millä mä noi Irmelit nyt tyydytän? Villet joutuu ylitöihin. Petterin mä hoidan itse.
 
Viimeksi muokattu:

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kenelle tahansa loukkaantuneista terveiden kirjoihin palanneille pelituntuma on aina iso kysymysmerkki, mutta tässä vaiheessa tuo kortti on yksinkertaisesti katsottava. Ei voida luottaa liikaa siihen, että Niemi pitäisi nollat joka pelissä (tai että saisi noin vähän vetoja edes) ja sitten onkin kiva laittaa Kalnins uuniin jossain vitospelissä Niemen itseluottamuksen ollessa jo romuna.

Juuri näin. Turha luoda myöskään mitään pakkovoiton paineita tässä kohtaa. Jokerit on pelannut pääosin erinomaista kiekkoa vieraissa ja pystyy kyllä tarvittavat voitot ottamaan Jaroslavlistakin jos tarve vaatii.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Onko tässä vielä mahdollista, että kikkaillaan kokoonpanojen kanssa ja hämätään Lokoa. Jos Kalnins availeekin luukkua ja Niemi aloittaa?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Edellinen peli oli 13.2 eli ei se nyt paras mahdollinen voi olla.
Jos nyt katsotaan pitkälle tulevaisuuteen ja nuolaistaan ennenkuin tipahtaa niin Pietariin on levollisempi mieli lähteä Jäniksellä 3-4 peliä alla kuin Niemi maalissa ja Jänis penkillä ilman pelejä.

Tietenkin nyt pelataan venäläistä rulettia mv-peluutuksen osalta ja rullassa on yhden luodin sijasta viisi luotia. Tilanne luotiin jo runkosarjassa, mutta turha sitä on enää katua, kun tehtyä ei tekemättömäksi saa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös