Ti.3.12.2014 Otteluseurantaketju, HPK-HIFK

  • 13 005
  • 151

Ralph

Jäsen
Joulukuun ekat pelit Liigassa H:lla alkaville joukkueille. Eli Kerho ja IFK kohtaavat illan ainoassa matsissa. Ottelu alkaa N-Y-T, nyt.

Ekan kerran sitten alkuvuoden -08 Hämeenlinnassa pelaa vieraspaidassa joku Leino. Ennen tuota vuotta 2008 ja sen jälkeen onkin nähty vain kotijoukkueen pelipaita numero 89 kentällä Leinoja.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Favve (Favorin) alotti miehekkäästi tän illan tulemalla jäälle HPK pelaajien perässä chiirliidereitten välistä.
 

Carlos

Jäsen
Höh, eihän Kerho tai IFK ala H:lla, taitaa ketjun aloittaja olla nauttinut liikaa kansalaisluottamusta. Tai aloittajasta en tiedä, mutta minä ainakin olen. Nih. Ainiin, ja tänään mennään 2-2 jatkoajalle, jolloin IFK voittaa 4-2.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai saatana mua ottaa päähän tuo Partanen. Jotenkin kaikesta sen tekemisestä saa käsityksen kuinka hyvin hurahti hattuun ne alkukauden hyvät pelit.

Minä minä minä eikä kukaan muu!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Videolla ollaan, mutta ei ollut maali ainakaan kameran perusteella. Vidensky käytti aikansa ennemmin tuulettelemiseen, kuin laittamaan sen kiekon reppuun.

Ja no goal tarkastuksen jälkeenkin.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
IFK:n alivoima on kyllä muuttunut selkeästi agressiivisemmaksi kuin ensimmäisen 20 pelin aikana
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zabolla riittää virtaa, vaikka eilen melkein pää lähti irti. Muusta joukkueesta ei voi juuri sanoa samaa - vähän väsyneeltä näyttää.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kai noilla on videotarkastukseen käytössä muitakin kuvakulmia kuin mitä Ruudussa näytetään? Jos ei ole niin ei ihme että tuomiot menee jatkuvasti ihan pisin vittuja.
 

Ralph

Jäsen
Olisihan toi Viedensky voinut tuosta maalin tosiaan tehdä...

Rask lämpenee, Laakso käy vähän tökkimässä.
 

Ralph

Jäsen
Craig Schira viskoo IFK:n kaveria tuttuun tyyliinsä. Ai että kun oli mukava pommi.

Nyt jäi viheltämättä Jasulle jäähy. Sen tuomarit yritti kuitata "maalivahdin alueella pelaamisella", mutta eihän se mitään merkkaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt jäi kyllä jäähy viheltämättä HPK:lle, miksi ei käsi noussut, kun pelaajalla nousi.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ole tasakentällisin mitään hätää joten eiköhän tämä peli hoideta. Kerholta jäi kampitus puhaltamatta. Komee taklaus Schiralta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n pelitempo on kyllä täysin eri kuin eilen. Näinköhän tämän viikon paukut ladattiin tohon matsiin.
 

Ralph

Jäsen
Missäs Vihkon C-kirjain? Juuri kun selostaja puhuu Vihkon kapteenin tittelistä, niin kuvataan sopivasti edestä Vihkoa eikä C:tä näkynyt. Vai olenko ihan sokea?

Ei ole tasakentällisin mitään hätää joten eiköhän tämä peli hoideta.
No ei ole yhtälailla HPK:lla ollut tasakentällisin mitään ongelmia, joten eiköhän myös HPK tämän hoida.
 

Ralph

Jäsen
Hämeenlinnassa näköjään taas kerran kotituomarit.
"Taas kerran", mikäs nyt noin harmittaa? Nyt sai IFK jäähyn, joten pitääkö minun kirjoittaa, että taas on IFK:lla vierastuomarit apuna kun pelaavat Hämeenlinnassa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viedenskyyyy!!!!!!
AV:lla kuittaa hassinsa!
1 - 0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös