Ti 3.12.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 131 955
  • 648
Tila
Viestiketju on suljettu.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hahahahahahahah. Nöyryytysmaali Tapparalta. Ei riitä Virralla muna laittaa tähtiä vilttiin. Kolmos ja nelosketju pelatkoon loppupelin. Meidän kärkijätkät vaan kisuttelee ja fleguilee. Mä häpeän.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kaiken kruunaa Kuusela. Pyörii pariin kertaan ympäri maalin ihan vapaasti.... Vittu miten häpeällistä peliä Ässiltä. Tamin sanoin (joita kyllä tarkoitan): Mä häpeän. Mä häpeän.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo mut tuo tuli sentään jo täyskentällisin. Ellet vieläkään tajunnut pointtiani niin en luota Pelicansin ylivoimaan tällä hetkellä pätkän vertaa.

Pointti tuli kyllä jo ekassa viestissä selville. Mutta kyllä tästä tulee Bluessille vielä pahat seitsemän minuuttia, toimii Pelsu yv tai ei. Kun omakin peli on niin sekaisin.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Ville Niemisellä on muuten uskomaton taito hakea paikkaa hyökkäysalueella. Jatkuvasti hukkaa oman miehensä ja on paikassa
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Hahahahahahahah. Nöyryytysmaali Tapparalta. Ei riitä Virralla muna laittaa tähtiä vilttiin. Kolmos ja nelosketju pelatkoon loppupelin. Meidän kärkijätkät vaan kisuttelee ja fleguilee. Mä häpeän.

Alkaa äijät loppumaan jos suoraselkiä heitetään katsomoon.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Eihän se Puustinenkaan osaa enää maalia tehdä kun asian puolesta vedon laittaa.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Kyllä on padalla korttipakka aika pahasti sekaisin. Hyvää yötä. Jokohan Pekka Virran palli alkaa heilua? Tältä viikolta 0 pistettä ja mun mielestä potkut ainut vaihtoehto.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Hahahahahahahah. Nöyryytysmaali Tapparalta. Ei riitä Virralla muna laittaa tähtiä vilttiin. Kolmos ja nelosketju pelatkoon loppupelin. Meidän kärkijätkät vaan kisuttelee ja fleguilee. Mä häpeän.

Junnut Jeglicin kera olleet Ässien parhaimmistoa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Alkaa äijät loppumaan jos suoraselkiä heitetään katsomoon.

Pilhman, Elo ja Niemi. Ei paljon käyttöä tällä hetkellä liigapeleissä. Onneksi nuoret Lammikko ja Alhgren jaksavat taistella ja yrittää vaikka ei vielä olekaan avaimia kannatella joukkuetta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Komea oli Marttisen taklaus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
HPK - KalPa

Vittu sä Bruun oot paska!
 

Ribals

Jäsen
Ässien pelaajat on ihan helvetin hitaita. Kuusela pyörittää Ässiem viisikkoa liikkeellään. Saravokin voittais kaikki Ässien pelaajat luistelukilpailussa.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Tappara-Ässät

Olen surullinen.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missäs Somervuori on? Ei ole tainnut hetkeen näkyä kentällä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Blues täysin telineissä tällä hetkellä. Voi helvetti jos tätä ei onnistuta nyt hyödyntämään niin sitten on kyllä syytä kattoa peiliin.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo puolustaminenhan ei ollut Ässiltä roikkumistakahvaamistakoukkimista? Koska vain Tappara harrastaa sitä ja Tukka käskee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös