Ti 3.1.2012 Jokerit - KalPa

  • 17 034
  • 48

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
tätä olin tulossa myös kysymään että miksi maali hylättiin niin helposti?

Eikös aloitus viety keskialueelle tämän jälkeen? Tässä tapauksessa kyseessä voisi olla maalivahdin häirintä. Ehkä tuomarit katsoivat että Salminen jatkoi omatoimisesti matkaa Kilpeläistä päin, vaikkakin kyllähän siinä selkäpuolelta vähän tuupattiin.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Todellinen huippuottelu Sm-liigatasolle. Tappio ei edes vituta tavalliseen tyyliin, sillä jos peli jatkuu samankaltaisena jatkossa, tulee pisteitä ropisemaan laariin ihan kiitettävästi. Parempi voitti tänään, onnea Kuopio!

Voihan peli toki olla loistokas vaikkei maaleja tulisikaan. En ollut katsomassa peliä, mutta yleisesti on todettava, että kyllä saa pääosin hyökkääjät katsoa siihen peiliin. 60 minuuttia aikaa tehdä maaleja ja tuloksena nolla maalia. Suomalaiset ovat maailman huonoimpia maalintekijöitä. Se on kulunut ja paikkaansa pitävä ikävä fakta.

Jokereiden onnistujista ja epäonnistujista olisi kiva kuulla lisää pelin tarkasti katsoneilta. Kilpeläisen comeback kyllä jo ihan numeroiden valossa aika huikea... tai no kyllä Eeron olisi vielä pari maalia pitänyt tehdä. :)
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Loistava jääkiekko-ottelu! KalPa oli loistava ja Jokeritkin pelasi todella hyvää jääkiekkoa. KalPalla tuo kiekkokontrolli paremmin hallussa, mutta kyllä se onnistui Jokereiltakin. Molemmilta vaarallisia vastahyökkäyksiä ja taklauksiakin nähtiin ihan kiitettävästi.

Molemmat maalivahdit olivat loistavia ja Jokereilta yksi virhe mistä KalPa sitten rokotti. Oli niitä virheitä puolin ja toisin, mutta maalivahdit olivat tänään liekeissä ja ottivat lähes kaiken - ainoa maalikin tuli 2v1 hyökkäyksestä.

Tästä on hyvä jatkaa, vaikka tappio tulikin. Onnittelut KalPalle voitosta!

Pari miinusta Jokereilta:

--- Laukauksien taso surkea, vaikkakin Koskinen oli maalillaan loistava
-- Nordlund, kaverin pitäisi olla meidän ylivoimapelote, mutta väänänen ja Niemi ovat kiilanneet edelle
- En keksi tähän mitään
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Suomalaiset ovat maailman huonoimpia maalintekijöitä.

Tähän kun vielä lisätään se, että suomalaiset maalivahdit ovat maailman parhaita, on tulos tässä :)

Omasta mielestäni Kilpeläisen lisäksi onnistujiksi voidaan laskea älyttömän määrän laukauksia aikaan saanut ykköskenttä, Rita, Lahti ja Kivistö. Rita oli todella vahva 1vs1 tilanteissa ja käytti nopeuttaa muutaman kerran pelaten itselleen maalipaikan. Lahti oli oma rouhea itsensä pelaten vahvasti, tänään ei vaan uponnut. Kivistö oli omaan silmääni puolustajien ykkönen. Varmaa peruspeliä, hyvät napsakat avaukset ja ainoana pakkina sai toimitettua kiekkoa viivasta maalille asti. Kyllä tästä hyvä tulee kunhan Eero pysyy kondiksessa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Loistava jääkiekko-ottelu! KalPa oli loistava ja Jokeritkin pelasi todella hyvää jääkiekkoa.
Sanasta sanaan näin. Pelkäsin ennen matsia, että miltähän SM-liigakiekko taas maistuu kun on katsellut junnukisoja ja tuntuikin että tuo pelaajatkin olivat katsoneet samoja kisoja ja innostuneet siitä pitämään vauhtia yllä. KalPa on kyllä järkyttävän liikkuva ja hyvä joukkue. Harvoin näkee että joku joukkue tulee Areenalle pelaamaan noin rohkeasti ja hyökkäävällä taktiikalla kuin KalPa tänään. Kun Jokeritkaan ei tietenkään voi kotiareenallaan sumputtaa ja viedä vauhtia ottelusta pois, nähtiin oikein herkkupala SM-liigatasolle. Olisin tässä vaiheessa valmis kruunaamaan KalPan runkosarjan voittajaksi ja en näe oikeastaan mitään syytä miksei joukkue voisi mennä tänä vuonna mestaruuteen asti. Onneksi olkoon kaikille KalPa-kannattajille, teillä on joukkue jonka otteista voi nauttia ja olla ylpeä!

Lisätään vielä että tuomaritkin olivat hyviä, ehkä ensimmäistä kertaa Areenalla Levonen ei ollut selkeästi puolueellinen kotijoukkuetta vastaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei auttanut Kilpeläisen huippupeli, kun peli oli muuten, taas kerran, tehotonta. Kuusi erää ja saaliina yksi maali. Missään nimessä kyse ei ole sattumasta vaan veikkaan, että jätkillä on edelleen treeneissä helvetin mukavaa ja pelissä se näkyy näpertelynä maalipaikossa. Yritetään tehdä hienoja harkkamaaleja ja tulos on liian usein max 0-2 maalia.

Muuten hyvä matsi molemmilta jne, mutta 0 pistettä Jokereille on fakta. Jos se ei fania yhtään vituta, niin jo on kumma.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Lisätään vielä että tuomaritkin olivat hyviä, ehkä ensimmäistä kertaa Areenalla Levonen ei ollut selkeästi puolueellinen kotijoukkuetta vastaan.
Törkeää puolueellisuutta Levoselta olla kohtelematta Kalpaa samalla tavalla kuin muitakin Hartwallin vierailijoita!

Varmasti perusteitta hylätty maali ja tuplasti jäähyjä vastustajille kelpasivat kotijoukkueen kannattajille.
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja Mikko Koskisella KalPa tulee menemään pitkälle, tuntui että pelkkä kaverin olemus maalilla riitti siihen, ettei kiekot menneet hänen ohitseen.

Viihdyttävä peli ja ansaittu voitto KalPalle.

Itse ajattelin jo ottelun alussa, että nyt Koskisesta oikein huokuu tuleva huippupeli. Aikaisemmin olen ollut vähän sitä mieltä, että mies ei ole hirveästi joutunut venymään voittojen ja nollapelien eteen, mutta olipahan mies tänään vaan kerrassaan vakuuttava. Ehkä miehen torjuntatyöskentely ei yleensä vaan ole niin näyttävää.

Ei ollut ollenkaan hassumpi esitys myöskään virkaveli Kilpeläiseltä pitkästä tauosta huolimatta. Tuntuu, että mies on aina hirveässä vedossa juurikin KalPaa vastaan.

Muutenkin todella laadukas ja mielenkiintoinen runkosarja -ottelu molemmilta joukkueilta. Tätä lisää!
 

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin pelillisten asioiden ulkopuolelta on pakko sanoa, että kyllä oli vittumaisen kuuloisia ne muutamat Kalpa-fanit toisessa päädyssä. "Hoi hoi hoi hoi" kaikui varmaan 10 min kerrallaan. Tai sitten vaan huudettiin "Kalpa!". Ymmärrän, että niin pienellä porukalla on vaikeaa saada mitään monimutkaista, mutta silti pisti vituttamaan toi monotoninen huuto. Muuten propseja siitä, että paikalla oli paljon Kalpa-faneja!

ps. Kilpeläinen vittu me ollaan kaivattu sua
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Näin pelillisten asioiden ulkopuolelta on pakko sanoa, että kyllä oli vittumaisen kuuloisia ne muutamat Kalpa-fanit toisessa päädyssä. "Hoi hoi hoi hoi" kaikui varmaan 10 min kerrallaan. Tai sitten vaan huudettiin "Kalpa!". Ymmärrän, että niin pienellä porukalla on vaikeaa saada mitään monimutkaista, mutta silti pisti vituttamaan toi monotoninen huuto. Muuten propseja siitä, että paikalla oli paljon Kalpa-faneja!

ps. Kilpeläinen vittu me ollaan kaivattu sua
Faneja on joka lähtöön. Ei se ole keltään pois jos me vain satutaan kannustamaan ja huutamaan tuolla tavalla. Joukkuekkin kovasti on meidän tavasta tehdä. kannatustyötä kovasti kiitellyt. Kyllä siellä myös laulellaan ja vedellään muuta kun KalPaa ja hei hei heitä. Naurattaa vain, että kun ei tulla rähisemään vaan kannustamaan pelkästään omia, niin ollaan sitten vittumaisia tai kuulostetaan vittumaisilta. Antakaa meidän tehdä meidän omalla tavalla kannustusta, niinkuin myökin annetaan teidän. Häviön jälkeen tottakai tuollaiset saattaa vituttaa, mutta tuommoinen kuulostaa kyllä aika katkeralta heitellä jotain tuollaista.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
KalPa näytti kyllä toden teolla miksi he johtavat sarjaa. Onko sitten JYPistä tulleen Siekkisen ansiota, mutta siihen edelliskausilta tuttuun taitavaan ja juonikkaaseen hyökkäyspeliin on ilmeisesti saatu yhdistettyä tällä kaudella myös kurinalainen ja tiivis puolustuspeli ja kun maalivahtipeli on myös huippuluokkaa, on tulos tässä. Optimistina uskon että Jokerit pystyy playoffeissa tuon paketin tarvittaessa murtamaan, mutta hyvin vaikeaa se varmasti tulee olemaan.

Muutenhan peli oli aika tasainen, ykköskategorian paikat menivät KalPalle, mutta kyllä noista Jokereidenkin tonteista olisi normipelissä ainakin yksi uponnut.
 
Viimeksi muokattu:

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Faneja on joka lähtöön. Ei se ole keltään pois jos me vain satutaan kannustamaan ja huutamaan tuolla tavalla. Joukkuekkin kovasti on meidän tavasta tehdä. kannatustyötä kovasti kiitellyt. Kyllä siellä myös laulellaan ja vedellään muuta kun KalPaa ja hei hei heitä. Naurattaa vain, että kun ei tulla rähisemään vaan kannustamaan pelkästään omia, niin ollaan sitten vittumaisia tai kuulostetaan vittumaisilta. Antakaa meidän tehdä meidän omalla tavalla kannustusta, niinkuin myökin annetaan teidän. Häviön jälkeen tottakai tuollaiset saattaa vituttaa, mutta tuommoinen kuulostaa kyllä aika katkeralta heitellä jotain tuollaista.
Siis on tottakai faneja moneen lähtöön, mutta kyllä mulla mielestäni on oikeus sanoa, jos tuo asia ärsytti minua. Samalla tavalla porukka huutelee onko se nyt Jypin rummuttelijoista, jotka hakkaavat koko pelin ajan rumpua tasaiseen uuvuttavaan tahtiin. Minä en ainakaan pelaajana saisi tuollaisesta "hoihoihoihoihoihoihoihoihoi"-huutelusta mitään lisäpotkua, mutta jos se teidän kavereita auttaa, niin tottakai jatkatte samalla linjalla. :)
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Siis on tottakai faneja moneen lähtöön, mutta kyllä mulla mielestäni on oikeus sanoa, jos tuo asia ärsytti minua. Samalla tavalla porukka huutelee onko se nyt Jypin rummuttelijoista, jotka hakkaavat koko pelin ajan rumpua tasaiseen uuvuttavaan tahtiin. Minä en ainakaan pelaajana saisi tuollaisesta "hoihoihoihoihoihoihoihoihoi"-huutelusta mitään lisäpotkua, mutta jos se teidän kavereita auttaa, niin tottakai jatkatte samalla linjalla. :)
Kiitoksia tästä täsmennyksestä. Käsitin tuon meille pienenä vittuiluna. Itsekään en kovin paljon JYPin rumpukulttuurista tykkää, mutta arvostan sitä että tekevät kuitenkin sitten omalla tavallaan. Mutta kyllä tälläiset silti kannattaa monesti pitää omana tietonaan. Herkästi astuu monille varpaille, ja semmoiset on ihan hyvä jättää väliin. Meidän susiklubin porukka kuitenkin vain kannustetaan, eikä lähdetä ylilyönteihin.Ja ehkä nyt ajattelet noin että en pelaajana saisi lisäpotkua, mutta kyllä kun kentälle menet ja sieltä kuuluu tilanteessa kuin tilanteessa kannustusta, niin sitä lisäpotkua tulee. Meillä kun periaatteena on, että loppuunasti kannustetaan. Oltiin 3-0 johdolla tai 6-2 tappiolla. Mutta noh tämä lähtee jo hieman liikaa offtopiciksi.

Itse pelistä sitten, niin oli hienoa huomata miten nyt meillä on kolmoskenttäkin nostanut hyvin päätään. Pakarinen - Rissanen duo varsinkin tänään olivat todella pirteitä ja hyviä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
Näin pelillisten asioiden ulkopuolelta on pakko sanoa, että kyllä oli vittumaisen kuuloisia ne muutamat Kalpa-fanit toisessa päädyssä. "Hoi hoi hoi hoi" kaikui varmaan 10 min kerrallaan. Tai sitten vaan huudettiin "Kalpa!". Ymmärrän, että niin pienellä porukalla on vaikeaa saada mitään monimutkaista, mutta silti pisti vituttamaan toi monotoninen huuto. Muuten propseja siitä, että paikalla oli paljon Kalpa-faneja!

ps. Kilpeläinen vittu me ollaan kaivattu sua

Istuin itse sivukatsomossa puolessävälissä koko hallia ja sinne kuuluivat seuraavat kannustushuudot KalPan päädystä:

"KalPa"
"Kelta-mustat-heihei-hei"
"Kilpi-hei-paidat-hei-kilpipaidat hei-heihei"
"KaalPa maali"
"S-a-v-o- SAVO!"
"Hyökkäyk-seen"
"Kuo-Pi-Joon"
ja se paljon parjattu hoihoihoi oli tosiasiassa "Hei-hei-hei-hei!"
Tämän päälle pojat lauloivat "lalalaa-savonkeltamustat",kuopijoon,kuopijoon"
että pari muuta pikku värssyä.
Vuorottelua oli tarpeeksi eli vain noin 20 hengen aktiivihuutajajoukko onnistui loihtimaan ihan riittävästi varustetun kannustusrepertuaarin tuohon kannustajamäärään nähden. Ei tuonkokoisella ryhmällä veisata komeita 600 ihmisen hymnejä vieraissa vaan tehdään se, mikä on mahdollisimman tehokasta.

Jokainen tietysti kuulee, mitä haluaa. Minä kuulin nuo. Suomen suurimmassa hallissa toiseen päähän eivät aina ja joka ilta kuulu edes eteläpäädyn kaikki kannustukset aina niinhyvin että niistäkään kaikista joka ainoa ilta selvää välttämättä saisi. Olen itsekin istunut "savon päädyssä" joksi leikkimielisesti pohjoiskaarretta jotkut tituleeraavat.
Ärsytykset kannattaa joko jättää kotiin tai sitten itse jäädä, jos asia on jopa omaan halliin mennessä ylivoimainen. Meillä kuopiossa en muista kertaakaan että jokerifanit olisivat minua ärsyttäneet lauloivat selvinpäin tai sitten kännissä.Tervetuloa vaan siis niiralan monttuun laulamaan ja huutamaan.Erilaiset tavat ja kannustustyylit hyvillä käytöstavoilla toteutettuina ovat sitä rikkautta, jota suomen katsojaskene kaipaa.
 
Viimeksi muokattu:

Lazuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menee ihan OT:ksi, mutta en tosiaan kuullut noita yllämainittuja huutoja, kun ihan toisessa päässä istuin itse ja siellä kummiskin se melutaso on mitä on. Omat tavat on erittäin jees juttu ja sitä meidän kannatuskulttuuri tarvitsee. Kunhan tuo asia nyt pisti korvaan ja satuin sen tänne kirjoittamaan. Ei siis ollu mitään vittuilua ketään Kalpalaista kohtaan ja kuten sanoin, hyvä että oli paljon Kalpa-fanejakin paikalla.

End of discussion minun osaltani, siirryn seuraamaan Suomen peliä.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Erikoisseurantaan otetaan jälleen Sami Kapanen. Yritystä on viime peleissä ollut aivan valtavasti, mutta tuloksena on ollut enemmän sähellystä kuin positiivisia asioita vaikka onkin aika hyvällä prosentilla ollut mukana KalPan harvoissa maaleissa.

Ei ole vielä TKO kommentoinut Kapasen otteita, joten avaan pääni tältä saralta. Kapsullahan tilanteita riitti vaikka tuplahattutemppuun, mutta viimeistely oli kovin hätäistä. Parissa tilanteessa Kapanen olisi muutamalla terävällä polkasulla ollut nokikkain Kilpeläisen kanssa, mutta ei ilmeisesti itsekkään huomannut olevansa niin vapaa siinä tilanteessa. Taisi Sahlstedtkin asiasta Urholla mainita. Eli tilanteita siunaantuu liukuhihnalla, mutta liekkö sitten välivuoden ja ylikuntotaukojen aiheuttamaa, että homma menee juuri pieneksi säheltämiseksi ratkaisujen kynnyksellä?

Joku ehätti puolustelemaan Miettistä ennen peliä, mutta kaksi typerää estämisjäähyä ja muutenkin myöhässä olevaa surffailua kentällä. Taisi Rissanen paikkailla Tomaa muutaman vaihdon ajan, mistä Hentuselle siunaantuikin heti hyvä maalipaikka.

Numeroihin nähden erittäin viihdyttävä peli ja loistava homma, että Koskinen palasi tasolleen juuri tässä ottelussa. Tästä on hyvä lähteä JYPin ja HIFKin kaatoon!

OT: Kukahan oli keksinyt raahata Toke Virran Urhon lähetykseen kesken hänen päiväunien? Pahviständi olisi ajanut saman asian.
 

Fordél

Jäsen
OT: Kukahan oli keksinyt raahata Toke Virran Urhon lähetykseen kesken hänen päiväunien? Pahviständi olisi ajanut saman asian.

Oli muuten totaalisen väärä kaveri noihin hommiin. Sahlstedt oli puolestaan totutun hyvä ja häntä pitäisi hyödyntää enemmän.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Sahlstedt oli puolestaan totutun hyvä ja häntä pitäisi hyödyntää enemmän.

Eri mieltä tästä, en tiedä mitä Sahlstedt on eilen kommentoinut, mutta Talviklassikossa mies veti niin selvillä punalaseilla, että en kyllä mielelläni miehen kommentoitia kuuntelisi ainakaan Jokereiden peleissä.

Kommentaattorin pitäisi olla aika puolueeton ja tämä varmistuu parhaiten mielestäni sillä, että tehtävään otetaan sellainen jamppa, jolla ei ole kummoista kokemusta hyvässä eikä pahassa kentällä pelaavista joukkueista. Sahlstedt ei noita kriteereitä täytä.
 

kalapappa

Jäsen
Eri mieltä tästä, en tiedä mitä Sahlstedt on eilen kommentoinut, mutta Talviklassikossa mies veti niin selvillä punalaseilla, että en kyllä mielelläni miehen kommentoitia kuuntelisi ainakaan Jokereiden peleissä.

Kommentaattorin pitäisi olla aika puolueeton ja tämä varmistuu parhaiten mielestäni sillä, että tehtävään otetaan sellainen jamppa, jolla ei ole kummoista kokemusta hyvässä eikä pahassa kentällä pelaavista joukkueista. Sahlstedt ei noita kriteereitä täytä.

Itse näkisin, että kyllähän siitä on enemmän hyötyä kuin haittaa jos kommentaattoreilla on hieman syvempää tietämystä jäällä nähtävistä joukkueista. Täytyy samaan hengenvetoon tosin todeta, että ne värilasit olisi syytä kuitenkin jättää kotiin. Sahlstedtin talviklassikkokommentoinnista en osaa sanoa juuta tai jaata kun en ole sitä nähnyt tai kuullut. Ne lähetykset joita Sahlstedtin olen nähdyt ja kuullut kommentoivan, ovat kuitenkin mielestäni olleet selkeästi keskimääräistä suomalaista tasoa parempaa settiä. Fiksu, asiantunteva ja edustava kaveri.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eri mieltä tästä, en tiedä mitä Sahlstedt on eilen kommentoinut, mutta Talviklassikossa mies veti niin selvillä punalaseilla, että en kyllä mielelläni miehen kommentoitia kuuntelisi ainakaan Jokereiden peleissä.

Sen verran mun täytyy sanoa, vaikka yleensä pysyn taka-alalla ja lueskelen vaan foorumia, niin itse katselin tuon eilisen Urhon lähetyksen ja ihan ok kommenttia ainakin siinä heitti. Ei omasta mielestä ollut mitään värilaseja päässä.

Ja tosiaan Sahlstedtilla oli jotain sanottavaakin, toisin kuin Virralla joka nuokkui puoli unessa, eikä osannut mitään järkevää kommenttia antaa mihinkään. Muutenkin miehestä paistoi läpi ettei paljoa napannut koko homma.

Mutta itse ottelu oli kyllä hyvinkin viihdyttävä. Ainut vaan, että maalit jäi puuttumaan. Oli kyllä mahtava seurata Kilpeläisen comebackia, toivottavasti sama vire jatkuu ja nivuset pysyy kunnossa.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Matsi oli kaikin puolin viihdyttävä, joskin kotijoukkueen maalit jäivät puuttumaan kiitos Koskisen jäätävien otteiden. Jokerit kyllä loi paikkoja ja yrityksen puutteeseen ei ainakaan homma kaatunut, mutta tänään ei pomppinut vaikka tuntui että normaalia hanakammin ajettiin maalille ohjaamaan ja hakkaamaan ripareita. Illan ainoa osuma jäi kyllä mun mielestä selkeästi Teräväisen piikkiin joka laski ensiksi viivalle paikkaamaan ossia mutta vastahyökkäyksessä päästi oman ukkonsa karkkun ja maalintekoon. Kivistöltä mun mielestä helvetin hyvä peli ja ainakin mut yllätti se vauhti, luisteli yhden läpiajon kiinni ja kisasi ihan tasapäisesti Kapasen kanssa purkukiekon perässä kolmannessa erässä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kivistöltä mun mielestä helvetin hyvä peli ja ainakin mut yllätti se vauhti, luisteli yhden läpiajon kiinni ja kisasi ihan tasapäisesti Kapasen kanssa purkukiekon perässä kolmannessa erässä.
Minä jaksan ihmetellä näitä Kivistön suorituksista yllättyneitä, sama vikahan on valmennusjohdollakin (eli eivät näe Kivistön hyviä otteita). Toivottavasti siis valmennusjohto sinun laillasi viimeistään nyt pani hyvät otteet merkille ;)
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Minä jaksan ihmetellä näitä Kivistön suorituksista yllättyneitä, sama vikahan on valmennusjohdollakin (eli eivät näe Kivistön hyviä otteita). Toivottavasti siis valmennusjohto sinun laillasi viimeistään nyt pani hyvät otteet merkille ;)

En kyllä itsekään jaksa välillä ymmärtää, että kaikenmaailman Maneliukset heiluu puolustuksessa ja Kivistöä peluutetaan Vantaalla. Kivistöllähän on ollut jo pari viime kautta trendinä parantaa kevättä kohden ja ilmeisesti sama meininki jatkuu. Tulee tiukka kamppailu kevättä kohden kuudennen pakin paikasta kokoonpanossa ja siinä kisassa lienevät juuri Kivistö ja Klingberg.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä jaksan ihmetellä näitä Kivistön suorituksista yllättyneitä, sama vikahan on valmennusjohdollakin (eli eivät näe Kivistön hyviä otteita). Toivottavasti siis valmennusjohto sinun laillasi viimeistään nyt pani hyvät otteet merkille ;)

No kyllä Kivistö osaa myös koomailun jalon taidon, ei niin hyvin kuin Manelius tai Klingon mutta osaa kuitenkin. Välillä siis hukkuu mies kuin mies mutta eilinen oli vahva esitys jollaisilla paikka vakiokokoonpanossa pitäisi olla selviö.

Kilpeläiseltä jäätävä paluu, oli pitkästä aikaa hienoa saada luottaa veskariin kuin kallioon. Sympaattiselta Sulttaanilta mitään pois ottamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös