4+2.Mitkäs nuo Laineen tehot onkaan? Huh, ei varmaan tuohon tahtiin kuitenkaan koko kautta jaksa.
4+2.Mitkäs nuo Laineen tehot onkaan? Huh, ei varmaan tuohon tahtiin kuitenkaan koko kautta jaksa.
Joo melkein pääsi lipsahtamaan, onneksi Pihlman paikkaa tilanteen.Huhhuh kun oli lähellä jypin maali. YV:llä siis.
Siellä oli meidän ykköstykki Löfman, pehmeine käsineen.Huhhuh kun oli lähellä jypin maali. YV:llä siis.
Kähkönen on melko vakuuttavasti pelannut tänään, voi olla ettei montaa mene. Kunpa Blues jättäisi vaan kylmästi Engstrandin penkille istumaan jatkossakin.Mitähän tässä sanoisi JYPin pelistä. Parempi vissiin kun olen hiljaa.
ME HALUTAAN MAAALEEJAA!!
Taas oli kohtalaisen lähellä YV:tä edeltävässä tilanteessa. JYP siis ylivoimalle.Huhhuh kun oli lähellä jypin maali. YV:llä siis.
En tiiä miten tuomari oli siinä Humlin tilanteessa sijoittunut, mutta tuossa tuomari oli ihan vieressä ja näki tämän Ben-Amorin hanskauksen. En olisi itse viheltänyt, mutta olihan tuo nyt sellainen että "annetaan mahdollisuus viheltää".Mikä vittu toi jäähy oli Ben-Amorille, aivan samanlaisen veti Huml eikä jäähyä...
Joo melkein pääsi lipsahtamaan, onneksi Pihlman paikkaa tilanteen.
En tiiä miten tuomari oli siinä Humlin tilanteessa sijoittunut, mutta tuossa tuomari oli ihan vieressä ja näki tämän Ben-Amorin hanskauksen. En olisi itse viheltänyt, mutta olihan tuo nyt sellainen että "annetaan mahdollisuus viheltää".
Tulihan se sieltä !!No ehkäpä NYT YV:llä!