Ti 29.9.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 818
  • 382

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Waheeb on kyllä hyvä selostaja mutta tuo Tsonkmän kyllä ärsyttää. Twiitatkaa joku jolla twitteri sille että se on ihan vaan Jonkmän..
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei perhana tunnu lähtevän Puljujärvellä homma toimimaan. Hyvältä näyttää vauhdin ja pelirohkeuden suhteen, mutta turhan usein kiekko jää ties minne.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Jahas, estäminen kun kiekko ei ole maalivahdin hallussa. 12 erää ja 4 tehtyä maalia. Vittu, tuolla vois jätkät valmennusta myöten kävellä kotiin. Eikä tarvi ihmetellä, että miksi kukaan ei kato pelicanssin pelejä.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ässät viljellyt tänään uskomattoman määrän täysin luokattomia syöttöjä. Hidas lähtö omista, pakki antaa avaavan syötön...ja pitkä kiekko. Ei ole käsiä ei.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Voi viddu, kun Ässien pelinrakentelu ja hyökkäykset ovat aneemista nyhräämistä. Ei toivoakaan tolla läpsyttelyllä, ei käsiä, ei pelisilmää, eikä paljoa mitään muutakaan....
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Savinainen (Dixon-Plastino) 8-1
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Puukätiset pakit, niin minkäs teet.
Joo, mä muistan kanssa ajat kun Kärpissä oli samaan aikaan laatikossa mm. Timo Helbling, Joni Liljeblad ja Teemu Metso. Ilkka Mikkola oli ainoa joka osasi avata peliä kunolla, kertoo jotain sen hetkisestä jengistä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Boyce ja Sailio vähän hanskasivat.

Tätä mä oon kaivannutkin. Tunnetta peliin!
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Ihmettelen, ettei kaikkien näiden vuosien aikana kukaan ole karannut tämän ivan humlin päälle.. eikö se karvanaama ärsytä noita pelaajia, vai onko ärtymystä vain näin ruudun takana?
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
JYP painostaa kuin viimeistä päivää. Kumma ettei kiinnostanut pelata näin edelliseen 170 minuuttiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös